• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Ik zie tenminste één straaltje bloed, maar de woede is niet weg. Ik voel hoe ik het zwembad word uitgesleurt. Liberty.
    'Doe rustig aan. Amen, kijk me is aan. Wil je me iets beloven?'
    Nee, dankje, ik ga wel terug naar Dwayne, zijn gezicht eheft nog wat verbouwingen nodig. Geïrriteerd veeg ik het bloed van mijn hand. Rustig worden, rustig worden...
    'Wat?' vraag ik alleen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    Ik zuchtte en veeg het bloed even weg. Ik kijk hem bezorgd aan, 'Vertel me eens wat er aan de hand is,' zei ik toen zacht. Ik keek hem even aan mijn mijn goud/bruine ogen en in mijn ogen kon je geen vaste emotie vinden, het zelfde als bij hem. 'Je bent niet zomaar boos, dit gaat niet alleen om hem,' zei ik en doelde op de jongen. 'Je ogen spreken voor mij genoeg om dat te weten,'

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ze trok me naar beneden en ik kon nog net happen naar adem. Als ik weer boven water ben kijk ik haar even lachend aan en kijk dan waar zenop doelt. 'Wat zal dat zijn,' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    { You are all at the pool? Can Jermaine join in his pink speedo? gehehe. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Wat zal dat zijn?’ Mompelde Taylor, en ik haalde mijn schouders op. Met een ongemakkelijke blik keek ik naar Amen die bij Liberty stond, maar hij leek me niet op te merken. En misschien was dat wel goed ook. ‘Ik weet het niet… Maar zo te zien staat jou zusje bij Amen...’ fluisterde ik zachtjes, mijn stem aan de ietwat onzekere kant - wat ik probeerde te maskeren. Mijn blik liet ik afdwalen naar Dwayne, hij had een bloedneus en leek niet een van de gelukkigste. Wat was er met zijn glimlach gebeurd? Hoe kwam het dat hij een bloedneus had? Zou ik naar hem toe gaan? Hij stond wel vlakbij Amen… Ik voelde mijn hart een paar keer overslaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Space schreef:
    { You are all at the pool? Can Jermaine join in his pink speedo? gehehe. }


    Sure XD


    El Diablo.

    [Hmmm. ik schrijf niet meer vandaag denkik.. @Talisman schrijven we morgen over het nablijven? Dan kan Nana Nevvie meeten :3]


    Me so good.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik keek op en keek naar Liberty. Als ik haar goed genoeg kende was ze hem aan het helpen. Nana werd opeens gespannen en ik keek haar aan, 'Ontspan je, misschien is het beter als we er niet mee gaan bemoeien.' zeg ik dan en kijk haar aan, 'Wil je anders even weg?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    dwayne


    ok, die had ik niet aan zien komen.
    ik voelde hoe het bloed over myn gezicht druppeld maar gaf geen kik omdat ik hem dat plezier niet gunde.
    "weet je dat je als een vrouw slaat?" zei ik redelijk arrogant. "doe je dat ook by vrouwen als ze je irriteren?"
    met de rug van mijn hand veegde ik het bloed weg.
    "ik denk dat je er laf genoeg voor bent."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Brutus schreef:
    [Hmmm. ik schrijf niet meer vandaag denkik.. @Talisman schrijven we morgen over het nablijven? Dan kan Nana Nevvie meeten :3]

    [Yay~ Ja, is goed. Haha. Ik weet alleen niet hoe laat ik morgen kom, maar je ziet me wel verschijnen. (aa)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    { Even wachten hoor, ik ben momenteel de cast van THG aan het stalken :x
    ben er in 5 min. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Amen Raphael Elyon
    Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in. Hou je in.
    Ik reperteerde de woorden als een mantra en sloot mijn ogen. de pure woede van alles wat er vandaag mis ging borrelde nog steeds in mijn borstkas. Hannah. Nana. Hannah. Nana. Hou je in.
    'Vertel me eens wat er aan de hand is. Je bent niet zomaar boos, dit gaat niet alleen om hem. Je ogen spreken voor mij genoeg om dat te weten,' hoorde ik Liberty zachtjes zeggen. klopt, Dwayne kon dood vallen van mijn part. Ik merk dat ik helemaal tril. Diep ademhalen. diep ademhalen.
    'Ik heb een emotie probleem,' zeg ik uiteindelijk. Het komt er kort en geforceerd uit, mijn tanden heb ik stevig op elkaar geklemd.
    'Het is een lang verhaal.' Ik draai me half om, zodat ik met mijn zei naar Liberty sta. Ik kan weinig in haar ogen lezen, het frustreet me. Mijn blik valt op een onbekende jongen en Nana. Nana.
    'Weet je dat je als een vrouw slaat? Doe je dat ook by vrouwen als ze je irriteren? Ik denk dat je er laf genoeg voor bent.'
    Oh hij vroeg er gewoon om. Kwaad draaide ik me weer om. Dwayne had geluk dat hij verder weg stond van me.
    'Okay, back off. Je kent me niet, je weet mijn motieven niet en ik ben klaar met jouw slimme opmerken, mannetje. ik stel voor dat je je scheve neusje uit mijn zaken houd voortaan. Tenzij je een betere verbouwing wil,' snauw ik. Mijn stem schalt rond ons heen, het gehele zwembad lijkt stil gevallen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [oh, wacht!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ontspan je, misschien is het beter als we er niet mee gaan bemoeien. Wil je anders even weg?’ Ik keek hem gespannen aan. Nee, ik moest hier blijven.
    ‘Weet je dat je als een vrouw slaat? Doe je dat ook bij vrouwen als ze je irriteren? Ik denk dat je er laf genoeg voor bent.’ Hoorde ik Dwayne roepen, en ik keek naar wie hij het had. Amen? Had Amen hem geslagen? Waarom? Ik voelde een woede weer in me opborrelen, wat was zijn probleem met Dwayne?
    'Okay, back off. Je kent me niet, je weet mijn motieven niet en ik ben klaar met jouw slimme opmerken, mannetje. ik stel voor dat je je scheve neusje uit mijn zaken houd voortaan. Tenzij je een betere verbouwing wil,' snauw hij naar Dwayne, en op dat moment had ik het al helemaal gehad.

    ‘Sorry, ik denk echt dat ik even moet gaan, Taylor.’ Zei ik tegen hem, terwijl ik al uit het zwembad ging en naar Dwayne liep, vlak langs Amen, maar Amen negeerde ik. Nu had hij het helemaal gedaan. ‘Dwayne, gaat het?’ Ik veegde het bloed weg van zijn gezicht en keek hem een beetje bezorgd aan. ‘Wat is er gebeurd?’

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik moet hem straks ook nog even aanpassen..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Aangepast ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.