• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hellooo, ik ben er weer (: dus Nev und Chris zijn weer aanwezig.]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    Mijn handen liet ik de vrije loop, waardoor ze over zijn rug streelden, toen zijn nek en armen, zijn borstkas. Ik voelde mijn hart weer sneller en sneller slaan en ik vond het een fijn gevoel. Het is raar dat ik me hier eerst aan irriteerde, dat kon gewoon niet, dit gevoel…
    Hij beantwoordde mijn kus en lag zijn arm iets strakker rond zijn lippen, waarna ook zijn handen over op mijn huid aanraakten. En ik merkte dat ik zwaarder begon te ademen, waardoor ik na een tijdje, wat zo voelde, bijna geen adem meer kreeg.
    Nee, dit gevoel ging niet meer weg. Dit gevoel voor hem, hoe graag ik het misschien ook wou.
    Met mijn rechterhand ging ik toen door zijn warrige blonde haren, terwijl ik hem steeds inniger zoende. Geen adem, maar dat maakte me niet uit. Zijn lippen waren zacht, zoet, perfect, ik wilde niet weer los laten. Zijn warmte liet me tintelen, en ik streelde mijn tong over zijn zoete lippen.
    Totdat er iets ons opeens stoorde,
    ‘Wat denken jullie dat jullie aan het doen zijn?’ Het was vaag te horen, maar volgens mij was het een vrouwenstem. Niet dat het me uitmaakte, ik ging gewoon verder met Amen te zoenen en mijn hand door zijn haar te halen.
    ‘Dit is de kantine!’ Ze was even stil, en langzaam maar zeker begon ik weer uit mijn droom te waken. ‘Mejuffrouw Rose, had jij geen nablijven?’ Wacht, sinds wanneer weet de kantinevrouw het ook al? Verdomde leraren en hun roddelen.
    Ik brak mijn kus van Amen en keek hem even met een flirterige blik in mijn ogen aan, ik probeerde die vrouw die achter ons stond te negeren.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Wat denken jullie dat jullie aan het doen zijn?' Ik heb geen idee. Ik had hier geen controlle over, maar spijt had ik niet. Nana trok haar lippen niet van de mijne, haar hand streelde doormijn warige haar, waardoor er een rilling door me heen ging
    'Dit is de kantine! Mejuffrouw Rose, had jij geen nablijven?' Nana keek me even flriterig aan, haar lippen een paar milimeter van die van mij. Het lieft had ik haar terug tegen de muur geduwd en was ik verder gegaan haar lippen en mond te verkennen.
    'U heeft gelijk,' antwoord ik rustig, mijn stem ademloos. 'Misschien moeten we ons gaan omkleden.'
    Mijn vingertioppen strelen langs haar middel. Nablijven met Nana was pltos een stuk minder erg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [sorry dat hij kort is/lang duurde, hometrouble. next one will be longer]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [sorry dat hij kort is/lang duurde, hometrouble. next one will be longer]

    [Maakt niet uit, vinden je ouders dat je asociaal bezig bent? :'D Ik weet dat mijn moeder dat wel van mij vind 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chris Hamilton
    "Zeg lieve schat, ik ga richting de kantine. Zie je later."
    Ik wilde wegzwemmen naar de kant maar bedacht me.
    "Kusss," zei ik en ik gaf een klein kusje op Chayenne's wang.
    Ik hees mezelf het zwembad uit en liep door de gang. Ik trok mijn natte spijkerbroek uit, waardoor ik alleen nog mijn boxer aanhad. Ik wilde mijn beurs uit mijn kluisje halen toen ik een hoog gilletje hoorde. Ik draaide me om en keek naar een of andere lerares.
    "Hamilton!" gromde ze.
    Ze wist mijn achternaam, dit kon niet goed zijn.
    "Nablijven," zei ze terwijl ze met kleine, geniepige oogjes aankeek.
    "Nee," antwoordde ik dwars. "Want ik heb niets fout gedaan."
    Ik sloeg mijn armen over elkaar. Beat that bitch.
    "Het is verboden om in een onderbroek door de school rond te paraderen, en je bent niet naar je les gegaan. Je kunt je lieftallige broertje gaan vergezellen in het straflokaal."
    Ze pakte me bij mijn arm vast en sleurde me naar het straflokaal. Nevil die straf had? The fack just happened.. Nevil wad de enige die in het straflokaal zat en met een grijns begroette ik hem.
    "Welcome to the dark side my brother!"

    [mijn beide boys moeten nablijven. Baaad boys (cat)]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:15 ]


    Me so good.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Maakt niet uit, vinden je ouders dat je asociaal bezig bent? :'D Ik weet dat mijn moeder dat wel van mij vind 8D]


    dat ook :W Maar dat is niets nieuws. Ach ja, komt wel goed]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [is er al iemand die Hailey wilt meeten?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Shizuko Rose
    ‘U heeft gelijk,’ antwoorde Amen rustig, ‘Misschien moeten we ons gaan omkleden.’ Zijn vingertoppen strelen langs mijn middel en ik kreeg weer rillingen door hem, die zich door mijn hele lichaam gleden.
    Hij was rustig, in tegen stelling tot mij, want ik wilde hem gelijk weer terug zoenen. ‘Ja, misschien wel.’ Ik drukte me weer tegen hem aan en sloeg mijn armen rond zijn nek, waarna ik mijn lippen weer op die van hem drukten.
    ‘Nana!’ Ik hoorde de voetstappen van de vrouw, maar ik wou niet, ik wou niet. Waarom lieten ze me niet gewoon met rust? Dus ik brak mijn lippen weer van die van hem en keek naar de vrouw. ‘Je verpest het, dame.’ Gromde ik, maar de vrouw stond nu alleen stil met haar armen over elkaar heen.
    Ik keek Amen aan en liet mijn handen langs zijn armen omlaag glijden naar zijn handen, ‘Kom, dan gaan we ons maar omkleden.’

    [Bijna nablijf tijd, woohooo~ D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    p Wat is er gebeurd ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xHeavenlyx schreef:
    Leya Eden Barlow
    'We kunnen naar mijn kamer. Ik moet eerst even een douche nemen maar daarna wil ik best met je zingen,' glimlacht Matthew.
    Ik knik even. 'Is het goed als ik gelijk meekom?' vraag ik voorzichtig. 'Ik beloof je dat ik niet zal gaan gluren,' grijns ik er achter aan.


    Snap het niet meer XD.. Ik dacht dat ze bij Alex was? XD
    Sorry als ik het fout heb.. Ben blond

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    IHeartMusicc schreef:
    p Wat is er gebeurd ;o ]


    [Nana trok Amen naar de kantine, they argued, they flirted, they talked, they made out. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Ahahaha Zal Liberty leuk vinden q maar Nablijven is bijna?]

    Liberty April Ramirez

    Ik keek even in de spiegel en schrok. Kort erna moest ik zacht grinniken. Mijn make up was helemaal uitgelopen en ik kon zo mee doen in the grudge. Ik probeerde het meeste weg te halen. Ik keek in de spiegel naar mezelf. Ik zag er niet uit, ik had mijn grijze joggingbroek aan, mijn oversized zwarte trui en een dun grijs zwart vestje. Ik keek op de klok en zag dat het bijna tijd was voor het nablijven en ik zuchtte waarna ik mijn haar langs me liet hangen. Ik trok mijn sneakers aan en werkte nog wat bij aan mijn zelf geschreven blad muziek. Als het me lukte om voor een groep te spelen zou ik dit gaan zingen met piano begeleiding van mezelf natuurlijk. Zuchtend viel ik neer op bed. De drang om nu Luca te gaan bellen was zo groot, hij was de enige die er nog was die me dierbaar was. Maar als ik zijn stem zou horen dan zou ik huilend uitbarsten en de kans dat ik zou gaan instorten was nu zo groot.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ahahaha Zal Liberty leuk vinden q maar Nablijven is bijna?]

    [Yes, ze gaan er nu naartoe :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Ja, misschien wel.' Dat zei ze wel, amar toch koos ze er voor nog een kusjte te stelen. met een kleine grijns beantwoorde ik de kus, hoewel de kantienvrouw er niet blij om was.
    ‘Nana!’
    ‘Je verpest het, dame. Kom, dan gaan we ons maar omkleden.’
    Ik lach zachtjes, leg mijn arm rond Nana's middel en glimlach beleeft naar de vrouw.
    'Geen zorgen, ik zal haar in toom houden,' grap ik, waarna ik haar de kantine uit begeleid. Alsof dat mogelijk was, ik kon emzelf nauwelijks in toom houden.
    Aan de ene kant voelde ik me blij, licht, war van binnen. Maar eht was nog steeds verwarrend. Eng. Ik koos gewoon de slechte kant te negeren.

    Eenmaal bij de kleedkamers, drukte ik een zacht kusje in haar hals.
    'Je kan natuurlijk ook gewoon deze outfit aanhouden,' zeg ik met een kleine grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.