• Schrijfwedstrijd

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Hallo Alana,

    Hierbij krijg jij toestemming om een schrijfwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic te openen en de link te plaatsen in het wedstrijdtopic.
    Veel plezier en succes!

    x



    Wat is de bedoeling en hoe beginnen we?

    Bij een schrijfwedstrijd is het natuurlijk gebruikelijk om te schrijven. We beginnen hier; op dit topic. 10 deelnemers kunnen zich opgeven. Als de inschrijving is afgesloten, kunnen we beginnen.
    De eerste ronde gaat als volgt: Iedere deelnemer schrijft een verhaal van 500 woorden. Het onderwerp is volledig eigen keuze. Romantiek of spanning; het maakt niet uit. Diegene stuurt het naar mij in een privé bericht of naar mijn G-mail (A/N: Deze moet je dan nog wel even persoonlijk vragen). Je hebt voor deze ronde 12 dagen de tijd. Wanneer deze ronde echt begint, laat ik nog wel horen.

    De eerste ronde eindigt op 31-03-12

    Juryleden
    VOL!

    1. Phippen
    2. Alana
    3. Parachutes

    Deelnemers: opgeven kan hieronder of in een privé bericht. Vol!

    1. Aife - uitstel opdracht 1 - 01-04-12
    2. Aragog - opdracht 1 ingeleverd
    3. Cosette - opdracht 1 ingeleverd
    4. Payned - opdracht 1 ingeleverd
    5. Mombasa- opdracht 1 ingeleverd
    6. Herope - opdracht 1 ingeleverd
    7. Eurydice
    8. Colorblind
    9. LenteElf - doet niet meer mee
    10. Vluuv - opdracht 1 ingeleverd


    Aantal rondes
    Er zullen 3 rondes plaatsvinden. De eerste is al uitgelegd. Hierbij vallen gelijk al weer 5 deelnemers af. De kans is dus 50% om door te gaan. Hierna komen nog twee rondes:

    Dromen
    Je zal een verhaal schrijven vanaf 500 woorden. Het onderwerp van het verhaal is dromen. Dit kun je in verschillende opzichten bekijken. Hoe? Dromen in de slaap, dromen of de toekomst... Deze ronde gaat vooral om originaliteit. (3 afvallers) Inleverdatum: 25-04-12

    Finale - Vrij
    In deze ronde komt er een winnaar uit. Je bent vrij om te schrijven en om je sterke kanten te laten zien.

    Waar letten de juryleden op?
    - Originaliteit
    - Grammatica en spelling
    - Schrijfstijl

    Laatkomers...
    We zijn soepel met laatkomers. Je kan uiterlijk 4 dagen te laat komen. Maar er is één ding waar je op moet letten. Hoe later je komt, hoe kleiner de kans is dat je doorgaat. Meer dan 4 dagen te laat en je wordt eruit geplaatst.

    Prijs
    De winnaar wint een story, topic of quiz in de spotlight.


    Start maar met aanmelden!


    Dit is de story waar alle verhalen komen te staan. klik

    Sinds heel weinig mensen iets hebben ingeleverd, gaan we de finale in met 3 mensen. Het onderwerp moet zijn 'winnen'. Dit kan je net zoals bij dromen op verschillende manieren omschrijven.

    1 juni is de inleverdatum.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 17:22 ]


    Being happy is a choice ~

    Ik wil graag jurylid zijn.
    Motivatie: Ik schrijf en lees zelf erg graag. Ik spendeer zowat al mijn vrije tijd (wat heel veel is) op Quizlet, waardoor ik hopen tijd zal hebben om de beoordelingen uitgebreid te maken. Verder ben ik al jurylid geweest in een zangwedstrijd, een modewedstrijd, een dichtwedstrijd en ik houd zelf op dit moment een fotobewerkwedstrijd, dus ik heb wel wat ervaring.
    Ik heb eigenlijk gewoon heel veel zin om jurylid in deze wedstrijd te worden! :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    jury?

    Ik lees vaak. Zit veel op quizlet en doe op school veel met schrijven. Ik lees ook veel verschillende verhalen. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    En anders wil ik wel als deelnemer ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    [Mijn topics]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik zou graag jurylid willen worden, als dat nog kan. ^^
    Dit omdat ik denk dat ik goed ben in commentaar op stories geven, waarvan deelnemers ook echt gebruik kunnen maken en waarvan ze iets leren. Ik ben al vaker jurylid geweest, bij een songtekstenwedstrijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm...
    Jurylid doe maar niet, want ik help nu mee met een wedstrijd met 29 deelnemers (met een max van 30 O.o), maar ik wil best meedoen als deelnemer...
    Wat is trouwens het maximum van deelnemers? Just curious


    Deep inside, I've never felt alive

    Parachutes schreef:
    Ik zou graag jurylid willen worden, als dat nog kan. ^^
    Dit omdat ik denk dat ik goed ben in commentaar op stories geven, waarvan deelnemers ook echt gebruik kunnen maken en waarvan ze iets leren. Ik ben al vaker jurylid geweest, bij een songtekstenwedstrijd.


    Ik heb er nu al 3, maar één erbij is goed. Toegelaten!


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Ik heb er nu al 3, maar één erbij is goed. Toegelaten!


    Hele goede keuze! Parachutes is geweldig in jurycommentaar geven!
    -Ik doe niet mee hoor, just curious enzo. Zelfde reden als Cogsworth, die 30 deelnemers wordt nog wat-.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Count me in (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cogsworth schreef:
    Hmm...
    Jurylid doe maar niet, want ik help nu mee met een wedstrijd met 29 deelnemers (met een max van 30 O.o), maar ik wil best meedoen als deelnemer...
    Wat is trouwens het maximum van deelnemers? Just curious


    Maximum 10 deelnemers. Je bent toegelaten.

    Griphook schreef:
    Count me in (:


    Oké, je doet mee!

    Meer informatie volgt nog.


    Being happy is a choice ~

    Drie rondes maar, dat is echt te doen.
    Ik doe mee ^^

    Question though; mogen het ook meer dan 300 woorden zijn?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Drie rondes maar, dat is echt te doen.
    Ik doe mee ^^

    Question though; mogen het ook meer dan 300 woorden zijn?


    Oké, toegelaten!
    Meer mag ook, maar probeer het wel te beperken.


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Oké, toegelaten!
    Meer mag ook, maar probeer het wel te beperken.


    Misschien moet je er een limiet op zetten, dat is iets makkelijker?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oei, 300 woorden is weinig D: -voor mij dan :'D-

    Ik moest laatst voor een themawedstrijd een stukje schrijven, en voordat ik het wist zat ik over de 1000, lol :'D

    Achja, nieuwe uitdaging :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Meestal heb ik stukjes van tussen de 400 en de 500 woorden :$
    En mag het in het Engels, of liever Nederlands?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.