• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wauw ineens druk in le swimming pool. Chris en Chayenne waren er namelijk ook al (':]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Hou je van zwemmen?’ Ik pakte mijn bikini uit de kluis en een zwarte, grote handdoek en kijk hem dan grijnzend aan. ‘Of ik van zwemmen houd? Je weet niet hoeveel!’ Daarna keek ik hem met een ongemakkelijke blik aan, was dat een beetje teveel van het goede? Ik liep al richting de omkleedhokjes van het zwembad, en toen we er bijna waren keek ik hem aan. ‘En jij dan? Houd jij van zwemmen?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grinnik even, 'Mooi, en ja ik hou van zwemmen,' grijns ik dan. Ik loop een hokje in en kleed me om. Als ik eruit ben zet ik mijn spullen in een kluisje en de sleutel bind ik aan mijn enkel vast. Nu nog wachten op het meisje. Wacht, ik weet haar naam niet eens, 'Wat is je naam eigenlijk,' lach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael elyon
    'Dit gaat jou leven nog zuur maken. Nu niet, maar je krijgt hem terug, ooit.' Ik kijk grijnzend naar Liberty.
    'Daar hou ik je aan, lieverd.' ik wil er nog een paar flirterige zinnetjes achter aan komen, maar ik verstijf.
    'Ach, wat maakt het ook uit. Ik ken tenminste mijn manieren tegenover dames en snauw ze niet af.'
    Was hij er op uit dat ik hem het zwembad uit zou slaan. Met vernauwde ogen draaide ik me naar het gastje. Hij had het over Nana en de manier waarop ik haar aansprak bij het zwembad vanmorgen. Omdat ze mijn gedachtes niet met rust liet. Nooit niet, ze zat constant er in. Nu ook. Twee zinnen en ze was weer terug in mijn gedachten.
    'Als je al die witte tandjes van je wilt behouden, zou ik je bek houden.' Ik schreeuw of roep het niet eens, het is een fluistering en een belofte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dwayne Renolds

    Ik grijnsde breed, mijn doel was bereikt.
    Het was me gelukt om hem op stang te jagen, wat ik overigens erg amusant vond.
    "Gevoelige snaar geraakt?" Vroeg ik nep verbaasd. "Arm, arme jij."
    Ik vroeg me af hoe ver ik nog zou kunnen gaan om hem door het lint te laten gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Christian Hamilton
    Toen waren we nog maar met z'n twee en toen ineens stroomde het zwembad vol. Ik zwom nog steeds rond in mijn korte spijkerbroek, die aan mijn benen vast was gezogen. In de verte herkende ik het hoofd van Amen, die natuurlijk weer aan de zijde van een dame stond. Ik zag dat hij in een discussie was met iemand die ik niet kon. Ik trok me naast Chayenne op de rand en streek door mijn haar. Ik leunde een beetje naar achter, waardoor de blokjes op mijn buik nóg meer zichtbaar werden voor zover dat mogelijk was dan.


    Me so good.

    Liberty April Ramirez

    Ik grijnsde nog en wou nog wat zeggen tot hij verstijfde en de jongen door bleef gaan. Ik volgde het gesprek en keek Amen doordringend aan, ik kon al raden over wie dit ging ik zuchtte en richtte mijn blik weer volledig op Amen, 'Doe rustig, hij is het niet waard,' fluister ik dan in zijn hoor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Wat is je naam eigenlijk?’ lacht hij dan, hij is al eerder klaar dan dat ik ben, want ik hoorde hoe hij met dingen rommelde. Ik grinnikte, ‘Nana Rose,’ waarna ik het hokje uitkwam met mijn bikini aan en mijn spullen vast, waaronder de handdoek die ik over mijn schouder had geslagen. ‘dat is mijn naam.’ Ik liep naar een kluisje en deed deze op slot, waarna ik het bandje waar de sleutel aanzat om mijn nek bond. ‘Kom we gaan naar het zwembad,’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mijn topics+ Wat was laatste reactie van Alex?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grijnsde, 'Mooie naam,' zei ik. Toen ze klaar was keek ik haar even onopgemerkt na, hmmm het stond haar dat zeker. Ik grinnik in mezelf om mijn gedachte, ach, wat wil je. Ik lachte nog even, 'Laten we gaan ja,' zei ik nog. We liepen richting het bad en eenmaal daar pakte ik haar op, 'Laat maar eens zien hoe veel je van zwemmen houdt,' grijns ik en gooi haar dan in het water.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ben er weer!]

    Amen Raphael Elyon
    'Doe rustig, hij is het niet waard,' fluister Liberty, maar nee. Nee hij is eht zeker niet waard, maar oh god wat zou het geweldig zijn om zijn zogenaamd perfecte smoeltje een verbouwing te geven.
    'Gevoelige snaar geraakt? Arm, arme jij.' Oh honey, you have no idea. Iedere emotie die ik vandaag heb onderdrukt, alle kwade, verdrietige gevoelens die Nana en hannah me brachten; ze kwamen allemaal weer naar boven.
    Ik maakte mijn woorden er niet meer aan vuil. In blinde woede gooide ik mijn vuist tegen zijn gezicht, recht op zijn neus. Jammer voor hem dat hij zo mooi in mijn bereik stond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Is er iemand die met Cheryl bij Nederlands zit?]

    Password schreef:
    [Ben er weer!]


    [ I made Amen run to class ^^ bijna iedereen is bij het zwembad denk ik.
    trouwens, Epic hoe een New Yorkse school Nederlands heeft.]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    [ I made Amen run to class ^^ bijna iedereen is bij het zwembad denk ik.
    trouwens, Epic hoe een New Yorkse school Nederlands heeft.]


    [Ow. Wacht.. dat klopt niet. XDDDD]