• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik kom wel naar binnen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael Elyon
    Hand in hand - ja, echt - lopen we de gang door. Verderop zie ik Liberty al lopen. Wat had zij eigenlijk gedaan om tte moeten nablijven?
    'Hey, Lib!'
    We zijn al bijna bij het straflokaal, waarvan ik de deur zie openstaan.

    [No. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    Het had geen zin om de hele tijd in mijn eentje op mijn kamer te gaan zitten dus ik ging maar weer op zoek naar een piano. Ik was nog niet in het muzieklokaal geweest dus liep ik daar naartoe. Natuurlijk keek ik zoals altijd eerst of er iemand was. Ik zag niemand dus liep ik weer naar binnen. 'shit oh sorry ik dacht dat er niemand was' zei ik gelijk toen ik Alex zag zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    Ik kijk op als ik Hailey binnen zie komen, 'Maakt niks uit, als je piano wil spelen kan ik wel weggaan?' Zeg ik vragend, ik wouw haar niet spelen, en ik had het hele lokaal al een tijd bezet gehouden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    Ik kijk weer recht voor me en gelijk zie ik Liberty lopen. ‘Hey, Lib!’ roept Amen en ik kijk even naar hem en dan naar Liberty. Het straflokaal is al open en als we er bijna zijn, stop ik Amen en geef ik hem eerst een kusje op zijn lippen, waarna ik glimlach, maar dan weer serieus kijk.
    ‘Ik denk dat je met Liberty moet praten… Ze heeft je nog steeds nodig,’ zeg ik dan, en ik meen ik. Ik weet hoe het voelt om alleen te zijn, hell, I’ve been alone for my whole life.

    [Oh, dat klinkt lekker, lol.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    In de verte hoorde ik iemand me roepen. De enige die me hier Lib roepte was Amen. Ik zuchtte en keek. Ik zag hem hand in hand met Nana lopen en meteen had ik geen zin meer om naar binnen te gaan. In plaats van Amen zag ik opeens Luca staan. Luca samen met dat kind, Alexis. Ik gromde even zacht dat niemand het hoorde. Meteen kwamen alle herinneringen weer opduiken en ik ontweek zijn blik en liep met een simpele 'Yo,' naar binnen. Ik gooide mijn tas neer en ging toen zitten. Ik probeerde iedereens blik te ontwijken want jup, er zaten nog twee mensen. Iedereens blik kon me nu kwetsen, boos maken of me gewoon laten uitbarsten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Brutus, Nana meeten? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Weet je, ik denk dat Nana en Liberty elkaar eigenlijk best goed kunnen begrijpen alleen twee laat me het zo zeggen 'Rot karakters,' hebben om met elkaar over weg te kunnen gaan xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hailey
    'nee hoeft niet, ik kwam alleen maar even kijken hoe het lokaal eruit zag' zei ik toen hij voorstelde om weg te gaan. Het was natuurlijk een smoes, maar het was ook zo lullig als hij door mij weg zou gaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    IHeartMusicc schreef:
    [ Weet je, ik denk dat Nana en Liberty elkaar eigenlijk best goed kunnen begrijpen alleen twee laat me het zo zeggen 'Rot karakters,' hebben om met elkaar over weg te kunnen gaan xd ]

    [Ja, daar dacht ik dus ook al over na. (': Maar op zich zou het wel kunnen werken.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Talisman, moet nu nét gaan eten (': Maar daarna kan wel]


    Me so good.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Ja, daar dacht ik dus ook al over na. (': Maar op zich zou het wel kunnen werken.]


    Jaa daarom, hmm Taylor gaat zijn werk als broer en als iemand waar Nana niet boos tegen doet, even doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is Taylor nog bij Cheryl?]

    Brutus schreef:
    [@Talisman, moet nu nét gaan eten (': Maar daarna kan wel]

    [Haha, deal. Ik moet nu ook net weg, dus dat komt goed uit. Ik ben er ongeveer weer over een halfuurtje. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    [Is Taylor nog bij Cheryl?]


    yesss moet ik post qouten?


    The duty of youth, is to challenge corruption.