• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Snap het niet meer XD.. Ik dacht dat ze bij Alex was? XD
    Sorry als ik het fout heb.. Ben blond


    [ze had tegen hem gezegd dat ze hem later wel bij het zwembad zou zien a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amen Raphael Elyon
    'Ja, misschien wel.' Dat zei ze wel, amar toch koos ze er voor nog een kusjte te stelen. met een kleine grijns beantwoorde ik de kus, hoewel de kantienvrouw er niet blij om was.
    ‘Nana!’
    ‘Je verpest het, dame. Kom, dan gaan we ons maar omkleden.’
    Ik lach zachtjes, leg mijn arm rond Nana's middel en glimlach beleeft naar de vrouw.
    'Geen zorgen, ik zal haar in toom houden,' grap ik, waarna ik haar de kantine uit begeleid. Alsof dat mogelijk was, ik kon emzelf nauwelijks in toom houden.
    Aan de ene kant voelde ik me blij, licht, war van binnen. Maar eht was nog steeds verwarrend. Eng. Ik koos gewoon de slechte kant te negeren.
    Eenmaal bij de kleedkamers, drukte ik een zacht kusje in haar hals.
    'Je kan natuurlijk ook gewoon deze outfit aanhouden,' zeg ik met een kleine grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Liberty's post staat op vorige dinges pagina ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@therumisgone wil alex anders weer hailey meeten? ik verveel me namelijk. hihi]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Shizuko Rose
    Hij legt zijn arm rond mijn middel en lacht beleefd naar de vrouw, maar ik kan dat niet doen, en ik wil dat ook niet, want ik leg mijn arm om zijn middel en kijk naar hem. ‘Geen zorgen, ik hal haar in toom houden,’ grapte hij en ik kon het niet laten een glimlach op mijn lippen te laten. ‘Ja hoor, jij wel, hoe wilde je dat doen?’ Grinnikte ik, terwijl ik in zijn zij porde.
    Toen we eenmaal bij de kleedkamers waren, drukte hij een zacht kusje in mijn hals en ik kon het niet laten mijn ogen hierbij dicht te doen.
    ‘Je kunt natuurlijk ook gewoon deze outfit aanhouden,’ zei hij met een kleine grijns, die ik eerst beantwoordde door in zijn nek een kusje te plaatsen, en toen nog een, en toen nog een.
    ‘Alleen als jij deze outfit ook aanhoud,’ Fluisterde ik tegen hem, waarna ik hem weer aankeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Eten D: brb]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [Eten D: brb]

    [Haha, is goed, eet ze!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Alleen als jij deze outfit ook aanhoud,' fluister ze terug. Ze lijkt kalmer, iets losser zelfs. Met een lachje druk ik mijn lippen weer even op die van haar.
    'Daar zou ik geen probleem mee hebben, maar ik denk dat je een beetje jaloers zou worden van alle mesjes die dan aan mijn geweldige lijf komen.'
    ik knipoog snel en schiet een verkleedhokje in. De zwemshorts gaan uit, waarna ik ze met een kleine grijns onder de deur door schop, richting Nana.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    annemellark schreef:
    [@therumisgone wil alex anders weer hailey meeten? ik verveel me namelijk. hihi]


    Sure ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    'Daar zou ik geen probleem mee hebben, maar ik denk dat je een beetje jaloers zou worden van alle meisjes die dan aan mijn geweldige lijf komen.’ Hij knipoogde snel en schoot een verkleedhokje in, waarna hij zijn zwemshorts onder de deur door schopt, richting mij. Ik lachte en pakte de het ding van hem op, waarna ik die in mijn kleedhokje op het bankje gooi en mijzelf omkleed.
    ‘Hey! En de jongens die naar mij kijken dan?’ Grinnikte ik, maar kreeg daarna een pruilende lip, ook al zag hij dit niet. Ik kleed me om in de kleding die ik eerder aan had en deed mijn haar in een hoge staart.
    Ik gooide mijn bikini expres onder het deurtje van Amen door en leunde tegen de muur aan, terwijl ik rondzwaaide met zijn zwemshorts.

    [Gegeten? ^^]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik stop met het schrijven als ik niks meer kan bedenken en zucht. Mijn blik is nog steeds het zelfde en ik voel me emotioneel gezien onstabiel. Ik kan zulke moodswings hebben dat het gewoon ongelooflijk is. Ik wordt het een beetje zat en pak mijn telefoon. Mijn vingers zweven over de toetsen maar snel gooi ik die alweer in mijn zak. Als de bel gaat zucht ik en werp nog één laatste blik in de spiegel. Ik ben niet meer mezelf. Tenminste het meisje die vanochtend nog zo blij was is nu een wrak, ziet er uitgeput uit, heeft donkere kringen rondom haar ogen en het is gewoon niet ik. Ik zucht en loop dan mijn kamer uit. Ik loop rustig de trappen af, als ik me niet zo fucked up voelde had ik me omgekleed maar nu. Boeit 't me geen moer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    'Hey! En de jongens die naar mij kijken dan?'
    Snel doe ik de gewone kleding weer aan en pak ik Nana's bikini op. als ik het hokje uit stap staat ze tegen de muur geleund, zwaaiend met mijn zwarte zwemshorts.
    'Je hebt gezien wat er daarmee gebeurt,' antwoord ik met een kleine grijns. Dwayne had die klap gewoon verdient.
    Met een knipoog doe ik mijn handdoek en Nana's bikini terug in de tas. De bel schalt door het gebouw.

    [Yup ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Je hebt gezien wat er daarmee gebeurt,’ antwoord hij met een kleine grijns. Hij knipoogde en doet zijn handdoek en bikini terug in de tas. Dwayne… Ik vroeg me af hoe het nu met hem ging, maar ik kon het niet laten een kleine glimlach op mijn lippen te laten en de zwemshorts in de tas te proppen. De bel schalt door het gebouw en haalt me uit mijn gedachten.
    Met roze wangen pak ik zijn hand vast en kijk ik van hem weg, terwijl ik op mijn onderlip bijt. Damn… Het straflokaal is vlakbij dus het duurt niet lang meer of we zijn er. Dit ging nog interessant worden.

    [En? Lekker, gezellig? ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [hoee en waaar? :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hij zit alweer in het muziek lokaal XD.. Dus of je komt er binnen of ik laat hem naar buiten komen? :3]


    Don't be like the rest of them, darling