• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zuig zacht op zijn onderlip en druk mijn lichaam tegen het zijne aan, waardoor ik zijn erectie tegen mijn buik voel. Ik kreun tegen zijn lippen aan wanneer hij een vinger naar binnen laat glijden en sluit mijn ogen. Ik versnel het tempo van mijn hand een beetje en kus hem iets liefdevoller, in plaats van passioneel. Mijn bekken lijken zich bijna automatisch wat te draaien zodat ik hem dieper voel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zucht als ik haar hoor kreunen en ze het tempo versnelt. Ik hou me in om te lachen als ze haar heupen kantelt waardoor mijn vinger dieper bij haar binnen glijdt. Ik bijt zachtjes op haar onderlip terwijl ik een tweede vinger gebruik.
    "In bed of ergens anders?" fluister ik wat hees.
    Met haar wil ik de hele loft wel een keertje inwijden, gezien hier nooit andere meisjes komen is dat nog niet gebeurd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik hou mijn adem in wanneer hij een tweede vinger bij me naar binnen brengt.
    "In bed of ergens anders?"
    Ondeugend en opgewonden kijk ik hem aan.
    "Hmm, wat had je dan zoal in gedachten?" fluister ik zwoel.
    Ik vertraag het tempo van mijn hand weer, en wrijf af en toe plagerig met mijn duim langs zijn eikel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hmm, wat had je dan zoal in gedachten?" fluistert ze op een sexy manier.
    Ik kreun als ze met haar duim over mijn eikel gaat en sluit mijn ogen even. Zelf versnel ik het tempo van mijn vingers een beetje.
    "Ik wil je overal," zeg ik, alweer hees.
    In een druk draai ik ons om zodat ze onder me komt te liggen. Ik blijf haar ondertussen wel verwennen. Mijn lippen strelen plagerig over de hare terwijl ik haar ondeugend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Chaim schreef:
    Liam

    "Ik doe mijn best, Ik hou van je." Ik glimlach en zucht tevreden.
    'Ik hou ook van jou Cam, heel veel zelfs.' Ik streel haar arm en luister naar de klok die aan de muur tikt.

    Madeline

    "Aangenaam," Ik kijk glimlachend naar de twee en krijg en knipoog van mijn moeder die naast me staat. 'Zullen we dan maar naar huis gaan?' Steld mijn moeder voor. 'Goed idee.' Stemt mijn vader in. 'En vind je van een etentje zaterdag?' Steld mijn vader vervolgens voor. Ik frons. Dit had hij nog nooit gedaan, niet eens met mijn beste vrienden of vriendinnen. 'Uh, tuurlijk.'

    Fedea

    "Ik wil je overal."
    Lipbijtend kijk ik hem met een opgewonden blik aan.
    "Overal zul je me hebben," kreun ik zacht.
    Ruw druk ik mijn lippen op de zijne, terwijl de opwinding door mijn lijf giert. Ik til mijn bekken wat op en kreun tegen zijn lippen aan, terwijl mijn hand hem nog steeds bevredigt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik hou ook van jou Cam, heel veel zelfs," antwoordt Liam.
    Ik glimlach en verberg mijn gezicht in zijn hals.
    "Dat weet ik," fluister ik tegen zijn huid aan. Ik geef hem er een klein kusje. Liefst van al zou ik nu met hem in mijn eigen bed liggen, waar ik mijn handen niet van hem hoef af te houden.
    "Ik wil naar huis," jammer ik.

    Irial

    "En wat vindt je van een etentje zaterdag?" stelt Peter plots voor.
    Ik kijk even naar Madeline die er al net zo verbaasd uit ziet. Ik twijfel even, maar zeg dan toch,
    "Op twee voorwaarden, ik trakteer en Maddie hoeft alleen te eten wat ze zelf binnen krijgt," zeg ik rustig. Ik richt mijn blik terug op Madeline en knijp even in haar hand. Dan kijk ik terug naar haar vader.
    "We werken er aan, samen," voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik zucht. 'Ja ik ook. Waarom moet je nu weer hier blijven? Ze zijn niet eens bij je.
    haar gezicht ligt in mijn nek en ik streel door haar haren en iver haar wang om zo langs haar nek naar
    haar schouder te gaan.


    Madeline

    Ik kijk hem verbaast aan. 'Alleen voorwaarden twee gaat door.' Mijn vader kijkt hem waarderend aan. 'Dus jullie werken er samen aan?' Peter legt een hand op zijn schouder. Dit was meer dan ik had kunnen hopen. Mijn moeder lacht en trekt me mee naar de auto en laat de mannen alleen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 15:58 ]

    Atreyu

    "Overal zul je me hebben," kreunt ze.
    Ik zoen haar gretig terug als ze haar lippen op de mijne drukt. Langzaam laat ik mijn vingers uit haar glijden en voorzichtig breek ik de kus af. Ik ga van haar af en kruip plagerig achteruit op het bed.
    "Kom dan," zeg ik uitdagend.
    Ik heb nog geen idee waar ik haar naartoe leid, dat zien we straks wel.

    Camargue

    "Ja ik ook. Waarom moet je nu weer hier blijven? Ze zijn niet eens bij je."
    Ik ril en zucht even als hij zijn hand door mijn haren naar mijn schouder laat glijden.
    "Laten we ontsnappen," fluister ik met een kleine grijns.
    Ik heb al gemerkt dat het zo'n draadje is dat vanzelf oplost na een paar dagen en Fauniel zijnde genees ik sowieso sneller.

    Irial

    "Dus jullie werken er samen aan?" zegt Peter terwijl hij een hand op mijn schouder legt. Ik slik even en voel me ongemakkelijk worden als Madeline er met haar moeder vandoor gaat.
    "Ja," antwoord ik. "Kleine stapjes. "Ik probeer haar elke maaltijd toch iets te laten eten, al is het maar een klein beetje."
    Over het ijs, en het fruit met de blinddoek zeg ik maar niets.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Een lichte teleurstelling valt over me heen wanneer hij zijn vingers uit me haalt, en de kus afbreekt.
    "Kom dan."
    Lipbijtend kruip ik langzaam naar hem toe op handen en knieen, terwijl ik hem zwoel aankijk.
    "Wat had je in gedachten?" fluister ik.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [moet dat niet op handen en knieën zijn? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grinnik zachtjes. 'Inderdaad. Misschien moet je een dansje doen zodat ze zien dat je je goed genoeg voelt om terug naar huis te kunnen.'

    Madeline

    We komen aan bij de auto en ik draai me eindelijk weer om naar Irial en Peter die blijkbaar druk in gesprek zijn. Ik werp een blik op mijn horloge die zes uur aangeeft.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:59 ]

    [Eh, ontsnappen, niet ontspannen :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik kijk opgewonden toe hoe ze op handen en knieën naar me toe kruipt. Haar blik en de manier waarop ze op haar lip bijt, doen me het gloeiend heet krijgen.
    "Wat had je in gedachten?" fluistert ze.
    Ik laat eens kleine grijns op mijn lippen verschijnen en leun wat naar haar toe. Mijn blik dwaalt even af naar de kleine zeteltjes die een eindje van mijn bed staan. Ik kijk terug naar haar.
    "Of had jij een idee?" fluister ik tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.