• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue trek me mee en sluit de deur achter ons. Dan kust ze me. Vol passie. Ik leg voorzichtr mijn armen rond haar middel en heupen terwijl ik me overgeef aan de kus. Hier zou ik nooit genoeg van krijgen dat was zeker.

    Madeline

    Irial trekt me ip zijn schoot. Ik glimlach en leg een arm rond zijn nek en kus hem. 'Ik hou van je. ' mompel ik en glimlach wat flauwtjes. Hij was geweldig.

    [Ik ga ook slapen xx]

    Fedea

    Ik voel mijn hoogtepunt komen en fluister zacht enkele keren zijn naam. Ik open mijn mond een stukje om zijn tong binnen te laten, en met gesloten ogen voel ik het alleen maar naderen. Ik leg mijn hand op de zijne, die op mijn borst ligt, en kreun enkele keren tegen zijn lippen aan. Na nog een paar keer iets gekreund te hebben naar aankondiging van mijn orgasme, kom ik trillend klaar, zonder zijn lippen los te laten. Een lange kreun ontsnapt mijn lippen, terwijl ik alles voel ontspannen na weer een hemels orgasme.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 22:51 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vind je het daar beneden leuker dan hier?" Grinnikend kijk ik hem aan en voel zijn hand over mijn onderrug glijden. Ik kantel mijn hoofd wat, doe net alsof ik nadenk.
    "Nee, ik denk dat ik dit nog iets leuker vind." Snel druk ik mijn lippen vastberaden en passioneel op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee, ik denk dat ik dit nog iets leuker vind."
    Passioneel drukt ze haar lippen op de mijne en ik schrik even.
    "Faye," mompel ik stil en duw haar zachtjes weg.
    "S-sorry," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik voel me lichter worden in mijn hoofd, wat betekent dat het niet lang meer kan duren. Aan Fedea kan ik merken dat ook haar hoogtepunt dichtbij is. Kreunend blijft ze me kussen terwijl ze mijn hand steviger op haar borst drukt. Hoe luider haar kreunen worden, hoe dichter mijn hoogtepunt komt. Net op hetzelfde moment dat zij schokkend klaar komt, is het bij mij ook zo ver. Ik verberg mijn gezicht in haar hals en lik zachtjes over haar huid terwijl ik nog even door blijf stoten, traag en zacht. Mijn hand blijft zacht haar borst masseren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik tril een beetje van extase wanneer hij blijft zachtjes doorstoten, en mompel enkele keren zijn naam.
    "Ik hou van je," fluister ik hijgend.
    Voorzichtig draai ik me om, onder zijn greep en druk liefdevol mijn lippen op de zijne. Mijn armen liggen om zijn hals en ik sta op de toppen van mijn tenen om er dichter bij te kunnen. Ik laat hem even los om me op mijn hartslag en ademhaling te kunnen concentreren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye, s-sorry," Hoor ik hem stotterend zeggen wanneer hij me van zich afdrukt. Ietwat traag van begrip kijk ik hem aan en frons mijn wenkbrauwen, voel mijn wangen rood kleuren.
    "Ik kan mezelf heus wel inhouden hoor." Weet ik uit te brengen en kijk toch even naar het dekbed om zijn blik te vermijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik kan mezelf heus wel inhouden hoor."
    Ik glimlach zwakjes.
    "Hmm, ik ook, maar het is zo verleidelijk."
    Ik streel even over haar wang.
    "Je bent echt een prachtmeid."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik hou van je," fluistert Fedea terwijl ze zich naar me toe draait. Terwijl ik haar terug kus, loop ik achteruit, met mijn armen om haar heen, tot ik tegen de rand van mijn bed bots en er dwars op val, Fedea bovenop me. Mijn handen glijden over haar naakte rug terwijl mijn lippen nog steeds de hare liefkozen.
    Als ik even in ademnood kom, breek ik de kus voorzichtig af.
    "Ik hou van je," fluister ik op mijn beurt. "Gaat het?" Mijn stem klinkt hees. Ik ben er nog steeds niet over dat ik haar net pijn gedaan heb, het was helemaal de bedoeling niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil even wanneer hij ons op het bed laat vallen, en kijk hem lachend aan. Er loopt een rilling over mijn rug wanneer zijn handen erover strelen.
    "Ik hou van je."
    Die woorden maken me nog steeds verliefder per keer hij ze uitspreekt.
    "Gaat het?"
    Even kijk ik hem niet-begrijpend aan.
    "Tuurlijk gaat het, we hebben net de beste seks gehad ooit. Waarom zou het niet gaan?"
    Ik giechel zachtjes en druk een klein kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, ik ook, maar het is zo verleidelijk." Niet begrijpend kijk ik hem aan en wil hem terug kussen, maar snap dan waar hij op oogt.
    "Je bent echt een prachtmeid." Ik glimlach verlegen als hij dit zegt en kijk in zijn prachtige ogen wanneer hij met zijn hand over mijn wang streelt.
    "Dat wist ik allang," zeg ik plagend en grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat wist ik allang."
    "Oh, nou, dan heb ik niet veel nut meer. Vind je niet?"
    Ik laat haar los en schuif wat weg van haar.
    "Nou, goedenacht."
    Ik draai me om, en doe moeite om mijn lach in te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oh, nou, dan heb ik niet veel nut meer. Vind je niet? Nou, goedenacht." Verbaasd kijk ik hem aan, kruip dan iets naar hem toe en leg mijn armen om zijn nek heen, waarna ik een kus op zijn slapen druk.
    "Ik denk toch dat het heel verstandig is als je hier blijft." zeg ik fluisterend in zijn oor.
    "Gewoon, voor de zekerheid. Wie weet heb ik wel last van een nachtmerrie, of krijg ik het koud en ik ben bang in het donker..." zeg ik langzaam en houd hem stevig beet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik denk toch dat het heel verstandig is als je hier blijft. Gewoon, voor de zekerheid. Wie weet heb ik wel last van een nachtmerrie, of krijg ik het koud en ik ben bang in het donker..."
    Ik draai me half om en kijk haar schattend aan.
    "Hmm, klifduiken is geen probleem, maar je hebt bang van een nachtmerrie of het donker?"
    Ik grinnik.
    "Dat is zo schattig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Tuurlijk gaat het, we hebben net de beste seks gehad ooit. Waarom zou het niet gaan?" giechelt Fedea. Ik grinnik even terwijl ze een kusje op mijn lippen drukt. Na nog een paar van die kusjes gestolen te hebben, antwoord ik op haar vraag.
    "Ik wilde je geen pijn doen," zeg ik zacht terwijl ik haar in de ogen kijk. Ik streel een lok van haar haren naar achter. Er verschijnt een klein lachje op mijn lippen. "Ik wist niet dat je zulke vloekwoorden in je vocabulaire had," voeg ik er nog aan toe.
    Ik druk mijn lippen nog een paar keer op de hare.

    [Dinner! Food! Chinese food! I goes omnomnomnom!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.