• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Oh, stop het." Hoor ik hem zeggen, ik grinnik even wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt en laat me even achterover vallen. Meteen weet ik al dat ik stom bezig ben. Ik druk voorzichtig mijn lippen een aantal keren in zijn hals en duw hem dan even van me weg.
    "Eh, ja." zeg ik nogal ongemakkelijk en zucht.
    "Vertel eens iets over jezelf, dat nog niet in onze encyclopedie staat."

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

Ik kijk haar verontschuldigend aan.
    "Vertel eens iets over jezelf, dat nog niet in onze encyclopedie staat."
    Ik grinnik.
    "Nog meer? Volgens mij weet je alles al. Toch?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

"Sorry, Trey. Denk je dat het zou lukken? Ik bedoel, ik weet niet of jij goed oplette bij biologie maar de laatste keer dat ik checkte duurt dat meestal negen maanden."
    Ik trek haar tegen me aan, haar hoofd druk ik zachtjes tegen mijn borstkas terwijl ik zachtjes over haar haren streel.
    "We zien wel wat er gebeurt," zeg ik zachtjes. "Lukt het niet, dan moeten we andere opties bekijken."
    Ik druk een kusje op haar haren en zucht even waarop ik zachtjes het eerste liedje dat ik haar leren spelen heb begin te neurieën. Ik had eigenlijk als grap aangeboden haar lessen te geven, maar ik ben blij dat ze het aanbod aangenomen heeft.

Camargue

"Ja, sorry, maar ik val nou eenmaal niet op mannen. Maar zou je het erg vinden als ik als jongen jonger was?"
    Ik moet even lachen als er een gekke gedachte bij me opkomt.
    "Maar misschien ben jij dan wel een meisje, met borsten en de hele mikmak."
    Ik leg mijn handen op zijn gespierde borstkas en knijp even in een paar onzichtbare tieten. Ik wil niet op zijn vraag antwoorden, ik weet namelijk niet of ik niet op hem had kunnen vallen als hij jonger was. Hij is Liam, ik heb hem altijd gekend zoals ik hem nu ken.

Irial

"Ik ga zo je vader vanaf het station halen, ik weet niet of jullie mee willen?" zegt Ann als we beneden zijn.
    Ik wrijf zachtjes met mijn duim over Madeline's hand en kijk haar aan.
    "Als je je er beter bij voelt kan ik naar huis gaan zodat jij even met je vader kan praten, dan bel je maar als ik je op moet halen," fluister ik.
    Ann kan het wel horen, maar mijn vraag is gewoon aan Madeline gericht.
    "Jouw beslissing," verzeker ik haar nog.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Nog meer? Volgens mij weet je alles al. Toch?" Ik bijt even op mijn onderlip en denk even na.
    "Geen idee, vroeg me gewoon af of je nog iets te vertellen had." zeg ik zachtjes en grinnik even. Ik voel mijn wangen blozen.
    "Nog een vraag voor mij, meneer?"

Fedea

"We zien wel wat er gebeurt. Lukt het niet, dan moeten we andere opties bekijken."
    Zwijgend kruip ik tegen hem aan en knik zachtjes. Ik lijk wel een emotioneel wrak. Hoe hij het met me uithoudt, ik heb geen idee. Zachtjes druk ik mijn lippen op zijn borst en geeuw even.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Ik leg mijn armen om zijn middel en sluit mijn ogen terwijl ik kusjes op zijn huid blijf plaatsen. Met één hand teken ik onzichtbare figuurtjes op zijn borst en luister naar het liedje dat hij neuriet.

Liam

Ik schiet in de lach. 'Dan voel ik alsnog niet op je, dan denk ik dat ik nog steeds op meisjes zou vallen én dat ik mezelf heel erg sexy vond.' Ik doe alsof ik een pluk haar naar achter gooi en grijns. 'Maar het is onvermijdelijk dat ik op je zal vallen zelfs al ben je geen van beide.'

Madeline

Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Nee, ik wil juist dat je mee gaat.' Ik knijp in zijn hand. 'We gaan mee mam.' Verzeker ik haar en loop naar de gang voor onze jassen.

Rey

"Geen idee, vroeg me gewoon af of je nog iets te vertellen had. Nog een vraag voor mij, meneer?"
    Ik denk even na en kijk haar dan lachend aan.
    "Denk je dat je morgen in staat zult zijn om in je eentje lingerie te kopen?"
    Niet dat ik van plan ben mee te gaan. Absoluut niet.

Faye
    "Denk je dat je morgen in staat zult zijn om in je eentje lingerie te kopen?" Ik trek mijn wenkbrauw even op en kantel bedenkelijk mijn hoofd.
    "Vast wel, hoezo? Er zijn daar wel meer mannen in zo'n winkel hoor." vraag ik niet begrijpend en kijk hem met fronsende wenkbrauwen aan.
    "Het is niet dat je je daarvoor hoeft te schamen of zo." voeg ik er nog kort aan toe.

Rey

"Vast wel, hoezo? Er zijn daar wel meer mannen in zo'n winkel hoor. Het is niet dat je je daarvoor hoeft te schamen of zo."
    Ik grinnik.
    "Kijk, dat is het hem net. Meestal zijn dat vriendjes, of verloofden, of echtgenoten. Dus nu-uh, ik ga niet mee."
    Lachend kijk ik haar aan.

[Ik ga slapen, my inspiration is dead.]

Faye
    "Kijk, dat is het hem net. Meestal zijn dat vriendjes, of verloofden, of echtgenoten. Dus nu-uh, ik ga niet mee." Ik klem mijn kaken even op elkaar als hij dit zegt en glimlach dan.
    "En wat ben jij dan van mij? Mijn collega, pakezel?" Grijnzend kijk ik hem aan en grinnik even.
    "O nee, ik had beloofd dat laatste niet meer te zeggen, toch? Was ik even vergeten." zeg ik plagend.

Rey

"En wat ben jij dan van mij? Mijn collega, pakezel? O nee, ik had beloofd dat laatste niet meer te zeggen, toch? Was ik even vergeten."
    Ik steek mijn tong uit.
    "Nee, je gastheer. Of je babysitter. Hoe je het ook wil noemen."
    Ik kijk haar geamuseerd aan.

Faye
    "Nee, je gastheer. Of je babysitter. Hoe je het ook wil noemen." Vol ongeloof trek ik mijn wenkbrauw op.
    "Pardon? Verstond ik dat goed, babysitter?" Ik merk dat mijn mond openstaat van ongeloof en klem snel mijn kaken op elkaar, aangezien het er vast niet al te charmant uit zal zien.
    "Meneer, ik moet je dan helaas mededelen dat ik over een aantal maanden zeventien word en ik dat van jou niet kan zeggen. Dus wie is hier de babysitter?"

Rey

"Pardon? Verstond ik dat goed, babysitter? Meneer, ik moet je dan helaas mededelen dat ik over een aantal maanden zeventien word en ik dat van jou niet kan zeggen. Dus wie is hier de babysitter?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ga je nu echt onze leeftijden vergelijken, Faye?"
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Ik maakte maar een grapje."

Faye
    "Ga je nu echt onze leeftijden vergelijken, Faye? Ik maakte maar een grapje." Ik kijk hem glimlachend aan en haal mijn schouders op en negeer zijn laatste woorden.
    "Nee hoor, want als je het jaartal vergelijken zal win je met gemak." zeg ik terug en kijk even weg, ik herstel me snel en tik met mijn vinger dan op zijn neus.
    "En ik wist dat je een grapje maakte, net zoals ik deed. Pakezel." zeg ik grijnzend en steek mijn tong uit.

[Ik ga ook slapen, hihi, morgenochtend ben ik er tot 11 uur, daarna moet ik naar examentraining en werk, dus ben laat terug, welterusten alvast, xoo]