• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Awh, ik voel me vereerd." Ik grinnik even en haal mijn schouders op, voel de blos op mijn wangen des te erger worden.
    "Dat zou je ook moeten." Grijnzend kijk ik hem aan en laat me tegen zijn borstkas vallen, kijk even naar onze handen en glimlach dan.
    "Ga je nog wel mee bikini uitzoeken, trouwens? Vraag ik me gewoon af, aangezien je niet mee de Hunkemöller in wilt en het model van ondergoed en bikini toch erg op elkaar lijkt." Ik kijk hem uitdagend aan en lach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat zou je ook moeten. Ga je nog wel mee bikini uitzoeken, trouwens? Vraag ik me gewoon af, aangezien je niet mee de Hunkemöller in wilt en het model van ondergoed en bikini toch erg op elkaar lijkt."
    "Hmm, Faye."
    Ik denk even na en schud mijn hoofd.
    "Sorry, maar ik denk niet dat dat een goed idee is. Begrijp me niet verkeerd, ik..."
    Ik denk even na.
    "Wacht even, ik heb je daarnet in je ondergoed onder de douche gezien."
    Ik grinnik even.
    "Ik ga wel mee."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Sorry, maar ik denk niet dat dat een goed idee is. Begrijp me niet verkeerd, ik..." Ik zie hem nadenken, ik trek een pruillipje en grinnik dan.
    Wacht even, ik heb je daarnet in je ondergoed onder de douche gezien. Ik ga wel mee." Ik moet even lachen en rol met mijn ogen. Tevreden kijk ik hem aan.
    "Ja en zo opwindend was dat nou ook weer niet." zeg ik lachend en kijk hem grinnikend aan.
    "Je had het nauwelijks door en hoe wil je dat anders in Jamaica doen? Ik wil daar wel een beetje bruin worden." Ik kijk hem vragend aan en trek mijn wenkbrauw even op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja en zo opwindend was dat nou ook weer niet. Je had het nauwelijks door en hoe wil je dat anders in Jamaica doen? Ik wil daar wel een beetje bruin worden."
    Ik kijk haar verontschuldigend aan.
    "Ehm, ik heb er eigenlijk niet echt op gelet, ik was te gefocust op mijn eerste duet ooit."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Maar ik durf ervoor wedden dat als ik het had gezien, je me mijn eigen appartement had uitgegooid."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ehm, ik heb er eigenlijk niet echt op gelet, ik was te gefocust op mijn eerste duet ooit." Ik kijk hem glimlachend aan en denk even terug. Tweede duet, eigenlijk. Toch houd ik mijn mond dicht.
    "Maar ik durf ervoor wedden dat als ik het had gezien, je me mijn eigen appartement had uitgegooid." Ik frons mijn wenkbrauwen even en kijk hem niet begrijpend aan.
    "Waarom zou ik je jouw eigen appartement uitgooien? Lekker sociaal zou dat zijn, dan."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye

    "Waarom zou ik je jouw eigen appartement uitgooien? Lekker sociaal zou dat zijn, dan."
    Ik grinnik.
    "Dat was een grapje."
    Ik druk een kusje op haar neus.
    "Ik ben dan wel een man, maar geen die alleen maar aan seks denkt hoor."
    Triomfantelijk kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat was een grapje. Ik ben dan wel een man, maar geen die alleen maar aan seks denkt hoor." Ik grinnik als hij een kusje op mijn neus drukt.
    "In al die jaren heb je zeker geleerd dat de vrouwen daar niet echt op af komen stormen. Goed hoor." zeg ik lachend en wrijf even over mijn neus.
    "Je leert snel." zeg ik met een plagende ondertoon.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "In al die jaren heb je zeker geleerd dat de vrouwen daar niet echt op af komen stormen. Goed hoor. Je leert snel."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ben nooit zo geweest, om eerlijk te zijn."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Echt waar. Ik heb vrouwen altijd met respect behandeld."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chaim schreef:
    Liam

    "Dat vind ik een prima idee, ik hou namelijk wel van de Liam die hier bij me ligt," Ik glimlach. 'Ik hou ook van de Camargue die hier met een schot wond ligt. Dus ik stel voor dat we in ons 'volgende leven' niet in het ziekenhuis terecht komen goed?' Ik kus zacht haar voorhoofd en streel met mijn hand over haar wang.

    Madeline

    Als hij op een paar meter afstand is hou ik het niet en laat Irial los om naar hem toe te kunnen rennen. 'Hey.' Hij vangt me op en knuffeld me. Dit had ik gemist. Mijn vader die me nog als een klein kind behandelde, soms heel vervelend maar nu juist fijn. 'Hey Pap.' Ik glimlach naar hem voor hij een kus op mijn voorhoofd drukt. Dan laat hij me los om mijn moeder gedag te zeggen. Op dat moment valt zijn ook op Irial. "Meneer," zegt hij voorzichtig terwijl hij zijn hand uitsteek. "Ik ben Irial." Mijn vader bekijkt hem schattend. 'Ik ben Peter.' Hij neemt zijn hand aan en schud die. Ik hou mijn adem in. Dit is het moment waarop ik kan zien of mijn vader Irial aardig vind ja of nee. 'Leuk je te ontmoeten, ik heb positieve dingen over je gehoord.' Er ontstaat een glimlachje op zijn gezicht. Ik kan wel juichen. Irial was een van de enige jongens die door mijn vader zijn 'test' gekomen is. Althans zo lijkt het dan.

    Faye
    "Ik ben nooit zo geweest, om eerlijk te zijn. Echt waar. Ik heb vrouwen altijd met respect behandeld." Ik grinnik even en kijk hem tevreden aan. Ik wrijf met mijn losse hand even over mijn arm en knik dan.
    "Dat is heel mooi om te horen." zeg ik vluchtig en druk mijn lippen even op zijn wang, waarna ik tevreden glimlach.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat is heel mooi om te horen."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Kijk eens, dat stond nog niet in onze encyclopedie. Heb jij nog informatie die je graag kwijtwilt?"
    Ik kijk even in haar ogen, en ga met mijn hand door haar haren. Ze voelen lekker zacht aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nog beter? Daar zeg ik geen nee tegen," fluistert ze.
    Ik geniet ervan hoe ze haar lichaam tegen het mijn aandrukt en op mijn onderlip zuigt. Ik zucht opgewonden als haar hand richting mijn kruis glijdt. Mijn eigen handen strelen haar hele lichaam tot ze bij haar borsten komen. Ik masseer ze zachtjes en druk mijn lippen weer op die van haar. Het contrast met mijn handen is groot. Ik kus haar vrij ruw en lik over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Kijk eens, dat stond nog niet in onze encyclopedie. Heb jij nog informatie die je graag kwijtwilt?" Ik kijk hem even aan en bijt nadenkend op mijn onderlip.
    "Wat zou je nog willen weten? Je mag alles vragen." zeg ik zachtjes en voel zijn hand door mijn haren gaan. Glimlachend kijk ik hem aan, afwachtend op zijn vragen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes wanneer hij zijn handen op mijn borsten legt, en wanneer hij over mijn lippen likt, open ik mijn mond een stukje, om hem passioneel terug te kussen. Mijn ene hand rust op zijn borst, terwijl de andere verder afdwaalt naar zijn kruis en plagerig streel ik zijn penis. Wanneer ik merk dat dat effect heeft, begin ik hem zachtjes af te trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik hou ook van de Camargue die hier met een schot wond ligt. Dus ik stel voor dat we in ons 'volgende leven' niet in het ziekenhuis terecht komen goed?"
    Ik zucht tevreden als hij een kusje op mijn voorhoofd drukt en sluit mijn ogen terwijl ik wat hoger kruip zodat mijn hoofd op zijn schouder rust.
    "Ik doe mijn best," fluister ik. "Ik hou van je."
    Dat ik voor hem zo weer een kogel zou opvangen, verzwijg ik maar.

    Irial

    "Ik ben Peter. Leuk je te ontmoeten, ik heb positieve dingen over je gehoord."
    Ik kijk even verbaasd, maar glimlach dan. Welke dingen heeft hij gehoord en wanneer? En van wie?
    "Aangenaam," antwoord ik beleefd.
    Ik kijk even naar Madeline en druk opgelucht een kusje op haar voorhoofd. Ik heb zo de indruk dat hij me wel mag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.