• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ga jij me nu vertellen welke kleur je ogen hebben? Ik zit er al de hele avond in te verdrinken. En ik vind ze mooi, dus daarmee zul je moeten leren leven." Ik voel mijn wangen rood kleuren als hij dit zegt en glimlach kort, toch weet ik mezelf weer op de been te krijgen.
    "Ja en wanneer ik in de spiegel kijk zie ik mezelf ook, waaronder mijn ogen. Al zestien jaar lang." zeg ik plagend en haal mijn hand vluchtig door mijn haar.
    "Maar als jij ze donkerblauw vindt, dan zijn ze vanaf nu donkerblauw." zeg ik zachtjes erachteraan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik voel me ongemakkelijk nadat Fedea zo vloekte. Heb ik haar pijn gedaan? Ik slik even terwijl zij alweer aan het kreunen is. Mijn hand glijdt naar haar borst terwijl ik mijn lippen uit haar hals los maak. Ik laat ze over haar huid naar boven glijden tot ik bij haar oor ben.
    "Sorry," fluister ik. "Gaat het?"
    De korte woordjes zijn de enige die ik kan uitbrengen nu. Maar meer hoef ik ook niet te zeggen. Ik duw iets minder diep en ga wat sneller.

    Camargue

    "Je meent het serieus he? Let's go."
    Ik kijk naar zijn uitgestrekte hand en lach even. Langzaam ga ik rechtop zitten en wijs naar het ziekenhuishemdje dat ik aanheb.
    "Geef me even, want zo ga ik echt niet naar buiten."
    Ik neem mijn kleren en slik even als ik het met bloed bedekte shirt zie. Ik laat het liggen en trek gewoon mijn broek aan onder het hemdje. Ik stap uit bed. En kijk even naar de vrouw die haar vinger op haar lippen legt als teken dat ze niks zal zeggen. Ik glimlach en knik dankbaar.
    Mijn vingers glijden tussen die van Liam en ik trek hem achter me aan.

    Irial

    "Nee zullen we zo maar weer weg gaan? Het word al laat," antwoordt Madeline.
    IK knik even en volg haar blik naar haar ouders.
    "Als jij dat wilt, en als zij het niet erg vinden," zeg ik zachtjes.
    Ik kijk haar liefdevol aan en hou me in haar te kussen.
    Ik vind het niet prettig dat te doen als haar ouders erbij zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ja en wanneer ik in de spiegel kijk zie ik mezelf ook, waaronder mijn ogen. Al zestien jaar lang. Maar als jij ze donkerblauw vindt, dan zijn ze vanaf nu donkerblauw."
    Ik grinnik.
    "Voila, zo moet het. En, wat is dan jouw lievelingskleur?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Sorry. Gaat het?"
    Typisch Trey. Zelfs tijdens de seks is hij nog zo bezorgd om me. Zachtjes knik ik en kijk hem verliefd aan. Voorzichtig trek ik zijn lichaam dichter tegen het mijne, en ook mijn benen iets strakker om zijn middel, zodat hij dieper komt, maar het doet deze keer geen pijn. Hijgend haal ik even een hand door mijn haren, dat wat verwilderd op mijn hoofd ligt, en kijk hem met gemengde gevoelens aan. Zowel verliefd, als opgewonden, als bewonderend. Een speelse glimlach speelt op mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Voila, zo moet het. En, wat is dan jouw lievelingskleur?" Ergens herinner ik me vaag dat ik dit al gezegd heb een paar minuten geleden, maar laat me hierdoor niet tegenhouden.
    "Niet de kleur van jouw ogen, wat dus overduidelijk blauw is." zeg ik grijnzend en kijk hem strak aan.
    "Mijn lievelingskleuren zijn oudroze en wit." zeg ik dan uiteindelijk en knik bevestigd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Niet de kleur van jouw ogen, wat dus overduidelijk blauw is. Mijn lievelingskleuren zijn oudroze en wit."
    Ik sla even mijn hand tegen mijn voorhoofd.
    "Ow juist ja, sorry. Helemaal vergeten."
    Ik druk zacht mijn lippen op de hare.
    "Hopelijk maakt dat het weer goed?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach dankbaar naar de vrouw en dan sluipen we de gang op. Het voelde alsof we weer kinderen waren terwijl we van school weg glipte om bij de appelbomen te kunnen spelen. Ik lach bij de gedachten en trek haar mee de gangen door.

    Madeline

    Ik knik. 'Dat vinden ze niet erg. Zolang ik ze maar eens in de zoveel tijd bezoek en ik wil gewoon alleen bij jou zijn.' Fluister ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.

    Faye
    "Ow juist ja, sorry. Helemaal vergeten." Ik voel hoe hij zijn lippen zacht en voorzichtig op de mijne drukt en me daarna vragend aankijkt.
    "Hopelijk maakt dat het weer goed?" Hoor ik hem zeggen. Bedenkelijk kijk ik hem aan en bijt nadenkend op mijn onderlip.
    "Hmm," Doe ik net alsof ik nadenk.
    "Ja, ik denk het wel." zeg ik grijnzend en knik automatisch.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm. Ja, ik denk het wel."
    "Awh, jammer."
    Ik kijk haar even glimlachend aan.
    "Ik had er anders nog wel een gegeven. Tot je weer blij was."
    Grinnikend por ik haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik had er anders nog wel een gegeven. Tot je weer blij was." Ik wrijf even over mijn neus en grinnik dan. Heel subtiel schuif ik iets naar hem toe.
    "Mag anders ook wel." antwoord ik hem fluisterend en druk mijn lippen dan voorzichtig op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik ben opgelucht als Fedea knikt me vervolgens zelf weer dieper in zich laat komen. Ik willig graag haar wens in en doe net hetzelfde als daarnet. Na een tijdje glijd ik uit haar en stap achteruit. Ik trek haar met me mee, zodat ze op de grond komt te staan. Vlotjes draai ik haar om zodat ze met haar rug tegen me aan staat. Ik laat mijn handen over haar buik glijden, tussen haar benen terwijl ik haar schouder kus. Mijn kruis duw ik tegen haar kont aan. Ik doe een stap naar voor zodat ze tegen de zetel staat. Nadat ik even op haar oorlel gebeten heb, duw ik haar voorzichtig voorover. Terwijl mijn hand tussen haar benen blijft spelen, glijd ik opnieuw naar binnen.

    Camargue

    Ik loop achter Liam aan als ik me plots iets bedenk.
    "Zijn we niet met Atreyu's auto gekomen?" vraag ik.
    Ik heb geen zin om zo te voet naar huis te gaan, het lijkt me namelijk nogal frisjes met alleen dat hemdje aan. En volgens mij wordt dat ding ook nog eens hartstikke doorzichtig in de regen.

    Irial

    "Dat vinden ze niet erg. Zolang ik ze maar eens in de zoveel tijd bezoek en ik wil gewoon alleen bij jou zijn."
    Ik zucht tevreden als ze haar hoofd op mijn schouder legt en leg zelf mijn wang tegen haar zachte haren. Mijn vingers kriebelen haar bovenarm.
    "Jouw wens is mijn bevel," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Mag anders ook wel."
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en kus haar teder terug.
    "Weet je, dit voelt echt goed," zeg ik zacht.
    Ik druk kleine kusjes op haar lippen.


    Fedea

    Gewillig laat ik hem me omdraaien, en ik kreun wanneer hij zijn kruis tegen mijn kont drukt. Ik steun op de rugleuning van de zetel en kreun even wanneer hij weer naar binnen glijdt. Het voelt zo mogelijk nog beter voor mijn gevoelige plekje, en mijn ademhaling wordt nog meer onregelmatig. Genietend sluit ik mijn ogen, en steek mijn bekken zo ver mogelijk naar achter.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Zijn we niet met Atreyu's auto gekomen?" Ik sla mijn hand tegen mijn hoofd.
    'Ja dat klopt.' Grinnik ik om mijn eigen domme actie. 'Goed ik bel wel een taxi.' Met die woorden pak ik mijn telefoon.

    Madeline

    "Jouw wens is mijn bevel," Ik giechel. 'Dat zal ik onthouden.' Dan zijn we thuis en moeten we alweer de auto uit. Mijn moeder omheslt me. Blijkbaar weet ze dat we gaan. Dan neemt mijn vader me in zijn armen.

    Faye
    "Weet je, dit voelt echt goed," Ik grinnik even als hij kleine kusjes op mijn lippen drukt.
    "Hier had ik inderdaad niet aan gedacht toen we vanmiddag nog bij Trey in de auto zaten." Gewillig druk ik mijn lippen kort op de zijne en kijk hen dan afwachtend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik grinnik even als ik hoor hoe onregelmatig Fedea ademhaalt.
    "Nu al, liefje?" plaag ik.
    Mijn vrije hand laat ik even over haar kont glijden. Ik geloof niet dat ik ooit al een mooier lichaam gezien heb dan het hare. Ik buig wat over haar heen en fluister dan,
    "Hoe wil je het?"
    Ik zet het puntje van mijn tong bovenaan haar ruggengraat en ga zo langzaam naar beneden terwijl ik rustig verder stoot. Als ik bij haar onderrug ben ga ik weer naar boven.

    Camargue

    Ik schrik even als hij zijn hand tegen zijn hoofd slaat.
    "Ja dat klopt. Goed ik bel wel een taxi."
    Ik ga achter hem staan en sla mijn armen om zijn middel terwijl hij belt. Mijn hoofd leg ik tegen zijn schouderbladen. Als het praktisch was, zou ik hem nooit meer loslaten. Mijn hakken doen pijn aan mijn voeten, maar ik heb even geen zin om klein te zijn.

    Irial

    "Dat zal ik onthouden," giechelt Madeline.
    Ik grinnik en smelt helemaal voor die meid. Voor dat giechelen zal ik nooit immuun worden.
    Ik kijk rustig toe hoe ze afscheid van haar ouders neemt. Een kleine glimlach siert mijn gezicht. Als ze klaar zijn ga ik Ann en Peter zelf nog de hand schudden met de belofte Madeline snel nog eens te brengen. Ik ben al blij dat ze weer mee mag met mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.