• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Wat zou je nog willen weten? Je mag alles vragen."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ach wel nee, het zijn die kleine leuke details die het hem doen. Die je spontaan vertelt, waar ik anders niet op zou komen."
    Ik luister even.
    "Awh, het onweer is gestopt. Dat is wel jammer."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ik meen het, ik vind kleine geheimpjes veel leuker dan de basisdingen die je over iedereen weet."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Liam

"Ik doe mijn best, Ik hou van je." Ik glimlach en zucht tevreden.
    'Ik hou ook van jou Cam, heel veel zelfs.' Ik streel haar arm en luister naar de klok die aan de muur tikt.

Madeline

"Aangenaam," Ik kijk glimlachend naar de twee en krijg en knipoog van mijn moeder die naast me staat. 'Zullen we dan maar naar huis gaan?' Steld mijn moeder voor. 'Goed idee.' Stemt mijn vader in. 'En vind je van een etentje zaterdag?' Steld mijn vader vervolgens voor. Ik frons. Dit had hij nog nooit gedaan, niet eens met mijn beste vrienden of vriendinnen. 'Uh, tuurlijk.'

Faye
    "Ach wel nee, het zijn die kleine leuke details die het hem doen. Die je spontaan vertelt, waar ik anders niet op zou komen. Awh, het onweer is gestopt. Dat is wel jammer." Ik kijk even naar het raam en luister dan aandachtig, merk dat hij gelijk heeft.
    "Ik meen het, ik vind kleine geheimpjes veel leuker dan de basisdingen die je over iedereen weet." Hoor ik hem zeggen. Glimlachend haal ik mijn schouders op.
    "Mijn lievelingskleuren zijn wit en lichtroze." breng ik dan uit en grinnik.
    "Wat voor geheimpjes heb ik je dan allemaal wel niet verteld?" vraag ik nieuwsgierig. In de hoop dat ik hem wat meer vertellen kan over mezelf.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Mijn lievelingskleuren zijn wit en lichtroze. Wat voor geheimpjes heb ik je dan allemaal wel niet verteld?"
    Ik denk even na.
    "Dat je bereid bent om te klifduiken, en dus een meid met pit bent?"
    Ik knik.
    "Ja, die vond ik wel het leikst," zeg ik glimlachend.

[Ik ga slapen. Night, darlings.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Dat je bereid bent om te klifduiken, en dus een meid met pit bent? Ja, die vond ik wel het leukst." Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op.
    "Zoveel pit heb ik nou ook weer niet hoor. Ik ben eigenlijk best laf. Bij mijn ouders durf ik bijvoorbeeld nooit op te komen voor mijn eigen mening of zo." bedenk ik me en denk nog even na.
    "Ik ben bang in het donker," Denk ik en merk na een paar seconden pas dat ik het hard op gezegd heb. Fijn.
    "Elke plant die ik beetpak gaat dood, heel goed voor een floraat zijnde dus." zeg ik lachend en haal dan mijn schouders op.
    "Ik kan even niet op meer komen."

[Goodnight, (:]

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:40 ]

Rey

"Zoveel pit heb ik nou ook weer niet hoor. Ik ben eigenlijk best laf. Bij mijn ouders durf ik bijvoorbeeld nooit op te komen voor mijn eigen mening of zo. Ik ben bang in het donker. Elke plant die ik beetpak gaat dood, heel goed voor een floraat zijnde dus. Ik kan even niet op meer komen."
    "Niet tegen je ouders durven rebelleren is niet laf hoor. Dan ben ik pas laf omdat ik ben weggelopen."
    Ik kijk even rond.
    "Ehm, ja, dat is zo ongeveer ook de reden waarom de enige planten in dit appartement valse zijn."
    Onschuldig kijk ik haar aan.

Faye
    "Niet tegen je ouders durven rebelleren is niet laf hoor. Dan ben ik pas laf omdat ik ben weggelopen. Ehm, ja, dat is zo ongeveer ook de reden waarom de enige planten in dit appartement valse zijn." Grinnikend kijk ik hem aan en glimlach vluchtig.
    "Ja, maar het verschil tussen jou en mij is dat jij een fauniel bent en ik een soort van floraat, ongeveer, half." Breng ik klunzig uit en wrijf even aan mijn neus.
    "Dat is wel een groot verschil, hoor."

-dubbelpost-

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 23:01 ]

Rey

"Ja, maar het verschil tussen jou en mij is dat jij een fauniel bent en ik een soort van floraat, ongeveer, half. Dat is wel een groot verschil, hoor."
    "Amai nog niet. We zijn zowat aartsvijanden, en we liggen samen in één bed. Moet ik nu schrik krijgen dat jij me gaat vermoorden in mijn slaap?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.

Faye
    "Amai nog niet. We zijn zowat aartsvijanden, en we liggen samen in één bed. Moet ik nu schrik krijgen dat jij me gaat vermoorden in mijn slaap?" Ik kijk hem grinnikend aan en neem zijn woorden in me op.
    "Ik zei toch al half." zeg ik lachend en herhaal mijn woorden.
    "Nee, ik denk dat de kust wel veilig is voor je. Zolang jij mij heel houd, doe ik hetzelfde met jou. Even goede vrienden." zeg ik zachtjes in zijn oor en druk mijn lippen even op zijn slapen.

[Ik ga slapen, welterusten alvast! xooo]

Rey

"Nee, ik denk dat de kust wel veilig is voor je. Zolang jij mij heel houd, doe ik hetzelfde met jou. Even goede vrienden."
    Ik doe even alsof ik nadenk.
    "Hmm, moeilijke vraag."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Ik zal mijn best doen me in te houden, goed?"

Faye
    "Hmm, moeilijke vraag. Ik zal mijn best doen me in te houden, goed?" Ik knik lachend en haal mijn hand even door zijn haar.
    "Klinkt als een redelijk goede deal." antwoord ik terug en grinnik even.
    "Ja, ik denk dat ik daarmee wel kan leven." Voorzichtig kus ik hem op zijn lippen.

Rey

"Klinkt als een redelijk goede deal. Ja, ik denk dat ik daarmee wel kan leven."
    "Je denkt dat je 'daarmee wel kan leven'?"
    Lachend kijk ik haar aan en kus haar zacht terug.
    "Je bent echt ongelooflijk, Faye," zeg ik hoofdschuddend.

Atreyu

Terwijl onze tongen een liefdesspelletje spelen, voel ik Fedea's hand richting mijn kruis glijden. Bijna onmiddellijk begroet mijn kleine vriend haar. Ik grom even als ze haar vingers om mijn penis sluit en me begint af te trekken. Nog steeds kan ik niet geloven dat ik de eerste ben bij wie ze dit doet. Mijn eigen handen glijden over haar lichaam. De ene laat ik haar borst masseren terwijl de andere tussen haar benen glijdt. Na even gewreven te hebben, breng ik een vinger bij haar binnen.