• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Als jou dat blij maakt. Helaas heb ik die niet bij me, dus moet je die morgen maar uitzoeken in de winkel dan."
    Wanneer ze knipoogt bijt ik even op mijn lip, en beeld me haar in in een sexy verpleegsterskostuum. Ik kuch even wanneer ik rood word.
    "Weet je, laat dat pakje anders maar."
    Ik weet niet of ik me dan zou kunnen inhouden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Weet je, laat dat pakje anders maar." Ik moet lachen als hij rood kleurt en wrijf met mijn vinger over zijn wang.
    "Zeker?" vraag ik grijnzend en trek mijn shirt wat omhoog.
    "Wat moet ik dan wel aantrekken?" vraag ik oprecht geïnteresseerd en kijk hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zeker? Wat moet ik dan wel aantrekken?"
    Ik trek haar shirt weer naar beneden.
    "Faye, niet doen, alsjeblief."
    Ik slik even nerveus, en probeer aan dingen te denken die me niet opwinden, maar het enige dat ik nog voor me kan zien is Faye in een ultrasexy verpleegsterpakje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lol, ze trok der shirt bij der schouders omhoog, omdat die naar beneden gleed, hahaha.]

    Faye
    "Faye, niet doen, alsjeblief." Ik trek mijn wenkbrauw even op en begin dan te lachen als ik hem me nerveus aan zie kijken.
    "Ze hebben ook andere pakjes daar, je herinnerd me er trouwens aan dat ik morgen ook ondergoed moet kopen." zeg ik met een plagende ondertoon en begin dan te lachen. Ik kan er gewoon niets aan doen.
    "Ik vind je rode wangen erg schattig, weet je dat?"

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Omg, ik dacht al dat ze hem aan het verleiden was :W Sorry, mijn fout :')]

    Rey

    "Ze hebben ook andere pakjes daar, je herinnerd me er trouwens aan dat ik morgen ook ondergoed moet kopen. Ik vind je rode wangen erg schattig, weet je dat?"
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang.
    "Faye, serieus, stop ermee. Of er gaan dingen gebeuren..."
    Ik kijk haar smekend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye, serieus, stop ermee. Of er gaan dingen gebeuren..." Ik geef hem een klein tikje op zijn wang en laat me dan naast hem neerzakken.
    "Al goed dan, alleen omdat je het zo lief vraagt." Grijnzend kijk ik hem aan en lach even. Ik wapper wat met de bovenkant van mijn shirt.
    "Vind jij het ook zo warm hier?" zeg ik dan nog even vlug erachteraan en steek mijn tong uitdagend uit.
    "Nee grapje, ik stop al."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Al goed dan, alleen omdat je het zo lief vraagt. Vind jij het ook zo warm hier? Nee grapje, ik stop al."
    Hoewel ze zelf al zegt dat ze gaat stoppen, druk ik toch ietwat ruw mijn lippen op de hare, om haar de mond te snoeren. Ik druk passioneel mijn lichaam tegen het hare, en laat mijn hand over haar been strelen. Dan zal ze leren wat het is, mij zo uit te dagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik schrik op als hij zijn lippen ruw op de mijne drukt, maar kus hem passioneel terug. Wanneer ik mijn ogen sluit, voel ik zijn lichaam op meerdere plekken tegen het mijne drukken, zijn hand over mijn been glijden en voel mijn hart heftig te keer gaan. Ik druk zijn lichaam nog iets dichter tegen het mijne aan en zoek zijn hand op. Pas dan dringt het me door dat we dit niet zouden doen.
    "Rey," breng ik zachtjes uit, toch kus ik hem weer terug en kan mezelf wel voor mijn kop slaan door mijn daden. We hebben immers iets afgesproken net.
    "We krijgen hier spijt van, niet doen." zeg ik dan toch uiteindelijk en kijk hem strak aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Rey."
    Haar zoete stem brengt me weer naar de realiteit.
    "We krijgen hier spijt van, niet doen."
    Ik laat haar los en ga met mijn hand door mijn haren.
    "Verdomme. Sorry, Faye."
    Ik sta op en loop de kamer uit. Ik laat me op de nog steeds opgedekte sofa zakken.
    "Misschien is het beter als ik hier slaap vannacht," zeg ik luid genoeg zodat ze me kan verstaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Verdomme. Sorry, Faye." Ik kijk hem verbaasd aan als hij de kamer uitloopt. Ik loop achter hem aan en trek mijn shirt even naar beneden. Ik probeer met mijn hand mijn verwilderde haren enigzins terug in model te krijgen.
    "Misschien is het beter als ik hier slaap vannacht," zegt hij wat luider, waardoor ik kan opmaken dat hij niet merkt dat ik in dezelfde kamer sta. Ik kuch even en schudt mijn hoofd.
    "Als er iemand op die bank slaapt ben ik het, het is immers jouw huis en ik wil je absoluut niet tot last zijn." zeg ik zachtjes en wrijf ongemakkelijk over mijn bovenarm.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Als er iemand op die bank slaapt ben ik het, het is immers jouw huis en ik wil je absoluut niet tot last zijn."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Neenee, doe maar. Jij bent mijn gast."
    Ik staar even voor me uit.
    "Ik ga toch niet kunnen slapen," mompel ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Neenee, doe maar. Jij bent mijn gast. Ik ga toch niet kunnen slapen," Ik kantel mijn hoofd wat en ga dan naast hem zitten. Ik staar naar de kille vloer onder me en zucht.
    "Ga nou maar naar je slaapkamer." zeg ik koppig en bijt even op mijn lip.
    "En je moet trouwens wel slapen, want morgen ga ik winkelen en ik heb een hulpje nodig." Ik kijk hem niet aan, maar glimlach kort.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ga nou maar naar je slaapkamer. En je moet trouwens wel slapen, want morgen ga ik winkelen en ik heb een hulpje nodig."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Je hulpje? En wie ben jij? De Kerstman?"
    Ik sta op en neem haar hand in de mijne. Zacht druk ik mijn lippen op haar voorhoofd.
    "We kunnen samen in mijn bed slapen, maar stop dan met me zo te plagen. Ik kan er... niet zo goed tegen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je hulpje? En wie ben jij? De Kerstman?" Ik grinnik en kijk even op als hij opstaat en mijn hand in de zijne neemt.
    "Pakezel klinkt zo lullig." geef ik grijnzend toe en kijk even omhoog in zijn ogen als hij zijn lippen op mijn voorhoofd drukt.
    "We kunnen samen in mijn bed slapen, maar stop dan met me zo te plagen. Ik kan er niet zo goed tegen." Ik knik en knijp hem zachtjes in zijn hand.
    "Ik zei trouwens al dat ik zou stoppen, maar ja." breng ik nog even uit, maar besluit dan niets te zeggen.
    "Goed, ik zal je niet meer plagen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Pakezel klinkt zo lullig. Ik zei trouwens al dat ik zou stoppen, maar ja. Goed, ik zal je niet meer plagen."
    "Pakezel? Ik ben geen pakezel?"
    Ik til haar op over mijn schouder en laat haar op mijn bed neerploffen. Lachend kruip ik onder de lakens en schud afkeurend mijn hoofd.
    "Faye toch, hoe kruip jij nou een bed in?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.