• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Je liegt dat je barst. Geef nou maar gewoon toe dat je niet zindelijk was voordat je ontdekte dat je fauniel was."
    Met open mond kijk ik haar aan.
    "Is dat hoe jij denkt over mij?"
    Ik trek een pruillipje op en laat mijn onderlip even trillen.
    "Faye is weer niet lief, hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet lachen om het gezicht dat ze trekt. Knettergek.
    "Jawel, ik ben een mormel. Omdat alles aan jou perfect lijkt, gewoon. Daarom. Je haar, je ogen, die schattige kuiltjes in je wangen wanneer je lacht, de blik in je ogen als je naar me kijkt. Perfect gewoon."
    Ik laat mijn vingertoppen over haar arm gaan als ze tegen me aan kruipt. Haar warmte doet mijn hele lijf gloeien. Met dezelfde blik als waar ze het net over had, kijk ik haar aan. Niet dat ik het kan helpen.
    "Je bent het mooiste mormel dat ik ooit al heb gezien," fluister ik.
    Het is me een raadsel waarom ik ooit zoveel andere vrouwen heb gewild, nu zij hier naast me ligt.

    Camargue

    "Nee ik had beter op je moeten passen. Ik ben je wachter Cam daar ben ik nu eenmaal voor."
    Voor ik kan antwoorden snoert Liam me de mond door me te kussen. Mijn lichaam spant zich even op in protest, maar al snel ben ik als was in zijn handen. Ongewild kreun ik even tegen zijn lippen aan. Mijn handen liggen stil in zijn haren.

    Irial

    "Is het raar dat ik in zo'n korte tijd al zoveel van je hou?" fluistert ze.
    Ik zet een serieus gezicht op een knik.
    "Hmm, ja. Je bent een freak, compleet gestoord," zeg ik plechtig. Ik veeg mijn lippen over haar wang tot ik bij haar oor ben. "Maar gelukkig hou ik daar wel van," fluister ik.
    Ik bijt even op haar oorlel en kijk haar dan lachend aan. Ik hoop maar dat ze het niet serieus opvat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent het mooiste mormel dat ik ooit al heb gezien."
    Ik druk een kusje op zijn neus en schud mijn hoofd.
    "Leugenaar."
    Onschuldig kijk ik hem aan.
    "Soms vraag ik me echt af wat je in me ziet," zeg ik zacht.
    Ik rol me op in een bolletje en kruip tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze kreunt tegen mijn lippen aan waardoor ik even moet glimlachen. Mijn vingers verkenenn voorzichtig haar lichaam terwijl ik haar lippen nog steeds niet los laat. Ik geniet van elke aanraking. Haar vingers in mijn haren maakt me nu niet eens iets uit.

    Madeline

    Ik ril als hij in mijn oor fluisterd en op mijn oorlel bijt. Maar gelukkig hou ik daar wel van," Ik glimlach en leg een hand op zijn wang en streel die met mijn duim terwijl ik diep in zijn ogen kijk. Dan kus ik hem zacht.

    Faye
    "Is dat hoe jij denkt over mij?" Ik begin te lachen als hij een pruillipje trekt en zijn onderlip laat trekken.
    "Faye is weer niet lief, hoor." Onschuldig kijk ik hem aan en grinnik even.
    "Verman je een beetje, zeg." breng ik plagend uit en schud dan mijn hoofd.
    "Nee hoor, je bent goed zoals je bent, echt." Ik druk mijn lippen op de zijne om mijn woorden te bevestigen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Verman je een beetje, zeg. Nee hoor, je bent goed zoals je bent, echt."
    Ik grinnik zachtjes en trek haar tegen me aan. Teder kus ik haar terug, en leg mijn armen om haar middel. Mijn hand gaat even door haar haren, en ik druk kleine kusjes op haar lippen. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Ik plaag je echt veel te graag."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Leugenaar. Soms vraag ik me echt af wat je in me ziet."
    Ik lach even terwijl in mijn hoofd wel honderden argumenten opkomen. Ik zeef er de mooiste uit.
    "Je bent adembenemend," antwoord ik. "Toen ik je de eerste keer zag, wist ik zelf even niet wat zeggen. Toen kwam ik er achter hoe schattig je bent en ik kon gewoon aan je merken dat je wachtte op iemand speciaal. Ik heb mezelf toen beloofd dat ik dat zou zijn. Je bent het eerste meisje dat ik echt wilde verdienen," zeg ik zacht. "Je bent grappig, en slim en nu ga ik mijn mond houden en je kussen."
    Trouw aan mijn belofte, druk ik zonder verder enig woord mijn lippen op de hare.

    Camargue

    Onbewust kreun ik nog een keer. Zijn vingers glijden over mijn lichaam en maken me gek. Zijn lippen zenden elektrische schokjes door mijn hele lijf. Ik bijt even op zijn onderlip en maak mijn lippen los van de zijne. Ik krimp even ineen als hij per ongeluk over de wonde gaat, maar al snel voelt het weer prettig.
    "Liam," zucht ik, mijn lippen vlak naast zijn oor.

    Irial

    Haar glimlach is betoverend en ik druk mijn wang wat meer tegen haar hand aan. Ze drukt haar zachte lippen op de mijne en ik ben helemaal verloren. Ik ril even als mijn handen over haar veel te magere lichaam glijden maar glimlach bij de gedachte dat ik haar kan helpen. Dat ze binnenkort gezonder zal zijn.
    "Beautiful," fluister ik tegen haar lippen aan. Dat is de tattoo die ze van mij krijgt, want dat is ze.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent adembenemend. Toen ik je de eerste keer zag, wist ik zelf even niet wat zeggen. Toen kwam ik er achter hoe schattig je bent en ik kon gewoon aan je merken dat je wachtte op iemand speciaal. Ik heb mezelf toen beloofd dat ik dat zou zijn. Je bent het eerste meisje dat ik echt wilde verdienen. Je bent grappig, en slim en nu ga ik mijn mond houden en je kussen."
    Ik grinnik zachtjes en moet blozen vanaf compliment nummer 1. Giechelend luister ik naar zijn uitleg, en kijk hem verliefd aan. Grappig, slim? Tuurlijk. Ik moet even lachen wanneer hij zegt dat hij me gaat kussen, en maar al te graag kus ik hem verliefd terug. Ik lach tegen zijn lippen aan, maar beeindig te kus niet.
    "Je bent echt zo geweldig," zeg ik zachtjes grinnikend.
    Ik leg mijn arm om zijn hals en lik zacht over zijn lippen. Verliefd kijk ik hem in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Liam," Kreunt ze en ik glimlach. 'Cam.' zucht ik op dezelfde zeurderige manier. 'Ik hou van je.' Voeg ik er dan serieus aan toe.

    Madeline

    "Beautiful," Ik glimlach en kus hem. 'Hero.' Fluister ik op mijn beurt en streel zijn wang. Ik voel me veilig bij Irial. Nog nooit heb ik dat met iemand behalve familie gehad. Hij zorgt ervoor dat ik me speciaal voel en gelieft.

    Atreyu

    "Je bent echt zo geweldig," grinnikt Fedea.
    Ze legt een arm om mijn hals en likt over mijn lippen. Ik sluit mijn ogen en moet even lachen. Als ik haar terug aan kijk, is de verliefdheid duidelijk in haar blik te lezen. Ik durf wedden dat in mijn ogen net hetzelfde te vinden valt. Speels lik ik over haar lippen, iets hondachtiger dan gewoonlijk. Ik grinnik.
    "Kijk, geweldig kan ik geloven. Imposant is overdreven," plaag ik.

    Camargue

    "Cam. Ik hou van je."
    Ik moet even lachen om het verschil in zijn toon en kijk hem vertederd aan.
    "Hou je mond," fluister ik. Dan besef ik dat dat misschien iets te hard was. "Ik ook van jou," voeg ik er nog aan toe voor ik hem weer kus. Ik ben niet zo'n prater in bed. Langzaam laat ik mijn hand onder zijn t-shirt glijden. Hier wacht ik al de hele middag op.

    Irial

    "Hero," fluistert ze terug.
    Ik lach even en druk op mijn beurt weer mijn lippen op de hare. Haar vingers op mijn wang bezorgen me kippenvel. Ik buig me wat voorover zodat ik aan het deken kan dat ik om haar heen wikkel.
    "We kunnen nog een schlagerband oprichten," lach ik. "Beautiful Hero. Jij leert accordeon spelen en ik koop zo'n ding met een trommel, mondharmonica en gitaar inéén."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik veeg lachend met de rug van mijn hand over mijn mond.
    "Ik ben geen hond, en jij hopelijk ook niet," zeg ik grinnikend.
    "Kijk, geweldig kan ik geloven. Imposant is overdreven."
    Ik rol lachend met mijn ogen.
    "Geweldig, wat jij wil. Laten we zeggen dat zowat alle positieve woorden die er bestaan iets zeggen over jou."
    Onschuldig kijk ik hem aan, en glimlach breed.
    "Hmm, ik hou van je," zeg ik zacht en druk verliefd mijn lippen op de zijne.
    Ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Na mijn woorden schrik ik als hij zich dichter tegen me aandrukt. Ik voel zijn arm om mijn middel, zijn hand in mijn haren wanneer hij me kust. Wanneer hij de kus afbreekt drukt hij nog een aantal kleine op mijn lippen. Tevreden kijk ik hem aan.
    "Ik plaag je echt veel te graag." Glimlachend kijk ik hem aan en trek mijn wenkbrauw even op.
    "Ik vond dit toch nog wel meevallen, eerlijk gezegd. Je hebt me erger gepest vandaag." zeg ik en kijk hem onschuldig aan en grinnik dan even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik vond dit toch nog wel meevallen, eerlijk gezegd. Je hebt me erger gepest vandaag."
    Ik grinnik.
    "Het was dan ook een algemene vaststelling."
    Lachend druk ik mijn lippen op de hare.
    "Welke vond je dan de ergste?" vraag ik geinteresseerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach terug als ze zegt dat ze ook van mij houd. Dan voel ik
    haar handen onder mijn shirt en draai ons om zodat ze op mijn schoot zit terwijl ik lig. Mijn handen glijden ook langzaan onder haar shirtje door.

    Madeline

    "Beautiful Hero. Jij leert accordeon spelen en ik koop zo'n ding met een trommel, mondharmonica en gitaar inéén." Ik schiet in de lach en knik. 'Perfect ik weet zeker dat we héél succesvol zullen worden en dat de hele wereld ons wilt zien.' grinnik ik voor ik opnieuw zijn lippen met die mijne raak.

    Faye
    "Het was dan ook een algemene vaststelling. Welke vond je dan de ergste?" Ik denk even na en moet lachen als hij me aankijkt. Ik druk mijn lippen op de zijne en kijk hem dan bedenkelijk aan.
    "Ik denk toch wel net, toen je me de gang opzette, vond ik niet al te plezant." geef ik toe en grinnik even.
    "Of toen je me het bed ingooide, ook niet erg plezierig." De aanleiding ervan weet ik niet eens meer, maar toch blijf ik hem glimlachend aankijken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.