• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Ik denk toch wel net, toen je me de gang opzette, vond ik niet al te plezant. Of toen je me het bed ingooide, ook niet erg plezierig."
    "Ik zal het nooit meer doen."
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "Erewoord."
    Ik maak een plechtig handgebaar.
    "Zo goed?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

"Ik ben geen hond, en jij hopelijk ook niet. Geweldig, wat jij wil. Laten we zeggen dat zowat alle positieve woorden die er bestaan iets zeggen over jou. Hmm, ik hou van je."
    Ik moet lachen als ze me kust.
    "Van de hak op de tak," mompel ik tegen haar lippen aan.
    Soms is haar concentratievermogen lager dan laag. Maar het draagt bij tot haar schattigheid. Tevreden kus ik haar terug. Met dit meisje wil ik echt door de eeuwen heen.

Camargue

Plots zit ik op Liam's schoot. Zijn handen, die onder het ziekenhuishemdje gegleden zijn, bezorgen me rillingen.
    "Nee," lach ik tegen zijn lippen aan. Ik ga terug naast hem liggen en trek hem weer op me. Op dit moment heb ik geen zin bovenaan te zitten. Best ironisch, gezien we er anders praktisch haast om vechten bovenaan te komen. Nu wil ik van hem genieten.

Irial

"Perfect, ik weet zeker dat we héél succesvol zullen worden en dat de hele wereld ons wilt zien."
    Ze drukt opnieuw haar lippen op de mijne en ik kus haar zachtjes terug.
    Mijn hand gaat door haar haren.
    "Ik ben echt trots op je," fluister ik.
    Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het voor haar was om dat stuk taart te eten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Van de hak op de tak."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Waarom niet? Als ik iets wil zeggen, dan zeg ik het toch gewoon? En anders ben ik het weer vergeten, en dat vind ik zo irritant."
    Ik kus hem zachtjes.
    "Dus ik zeg het gewoon wanneer het in me opkomt."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Tenzij je liever hebt dat ik dat niet doe, uiteraard."

Faye
    "Ik zal het nooit meer doen. Erewoord." Hij maakt met zijn handen een plechtig gebaar en ik grinnik even. Ik knik veelbelovend en glimlach vluchtig.
    "Zo goed?" Hoor ik hem nog zeggen. Ik druk mijn lippen op de zijne en kijk hem tevreden aan.
    "Heb je dat trouwens al niet eerder beloofd vandaag?" vraag ik en kijk hem geïnteresseerd aan, waarna ik moet lachen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Heb je dat trouwens al niet eerder beloofd vandaag?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik had beloofd dat ik je niet meer zou optillen."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Oepsies?"

Faye
    "Ik had beloofd dat ik je niet meer zou optillen. Oepsies?" Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Ik vergeef het je. Komt wel vaker voor dat mensen met jouw leeftijd dingen vergeten." zeg ik plagerig en steek mijn tong uitdagend uit.

Liam

Ik haal mijn schouders lichtjes op en leun weer over haar heen om haar te kunnen kussen... Hoevaak had ik hier vroeger wel niet over gedacht. Als puber als jong volwassenen. Ik weet het niet maar nu voelde het alsof het al jaren zo ging.

Madeline

"Ik ben echt trots op je," Zijn woorden zijn gefluister en ik voel me kleuren. Ik glimlach naar hem en kus zijn wang. 'Dankje Iri.' Fluister ik en leg mijn armen om zijn nek hee.

Rey

"Ik vergeef het je. Komt wel vaker voor dat mensen met jouw leeftijd dingen vergeten."
    Ik knik begrijpend.
    "En mensen van mij leeftijd zouden niet eens met mensen van jouw leeftijd in bed mogen liggen."
    Geschrokken kijk ik haar aan.
    "Mensen van mijn leeftijd zouden allang dood moeten zijn!"

Faye
    "En mensen van mij leeftijd zouden niet eens met mensen van jouw leeftijd in bed mogen liggen. Mensen van mijn leeftijd zouden allang dood moeten zijn!" Glimlachend kijk ik hem aan, maar sla mijn ogen toch even neer.
    "Wat dus betekend dat je speciaal bent." zeg ik zachtjes en grinnik even.
    "Laten we het er maar gewoon op houden dat je zestien bent." ga ik verder en wrijf even langs mijn oog.
    "Dat lijkt me een veel beter plan, namelijk."

Rey

"Wat dus betekend dat je speciaal bent. Laten we het er maar gewoon op houden dat je zestien bent. Dat lijkt me een veel beter plan, namelijk."
    Ik frons even.
    "Je vindt me raar, hé?" vraag ik zacht.
    Schattend kijk ik haar aan en wacht op haar antwoord.

Faye
    "Je vindt me raar, hé?" Ik begin te lachen als hij dit zegt en druk mijn lippen kort op zijn neus.
    "Oh ja, heel erg." antwoord ik sarcastisch terug.
    "Even serieus," meen ik het dit keer. "Ik denk dat als je aan een normaal mens uit zal leggen wat jij bent en wat ik zou horen te doen als floraat zijnde, ze ons beide naar een gekkenhuis zouden sturen." zeg ik glimlachend en ga met mijn hand langs de frons in zijn voorhoofd.
    "En speciaal zijn is niet raar, ik vind het wel iets hebben." geef ik dan nog blozend toe.

Rey

"Even serieus. Ik denk dat als je aan een normaal mens uit zal leggen wat jij bent en wat ik zou horen te doen als floraat zijnde, ze ons beide naar een gekkenhuis zouden sturen. En speciaal zijn is niet raar, ik vind het wel iets hebben."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik bedoel hoe ik doe. Dat plagerige, kinderachtige gedoe."
    Onzeker kijk ik haar aan.

Faye
    "Ik bedoel hoe ik doe. Dat plagerige, kinderachtige gedoe." Ik grinnik en schud direct mijn hoofd. Ik vind het juist leuk aan hem.
    "Volgens mij ben ik net zo erg, of erger zelfs nog. Zeg maar eerlijk." Nieuwsgierig kijk ik hem aan, afwachten op een reactie.
    "Ik vind het trouwens wel schattig." breng ik nog uit en glimlach kort naar hem.

Rey

"Volgens mij ben ik net zo erg, of erger zelfs nog. Zeg maar eerlijk. Ik vind het trouwens wel schattig."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Nee, ik ben echt wel erger, denk ik."
    Ik zucht even.
    "Ik denk dat ik gewoon probeer te verbergen hoe onzeker ik ben," zeg ik zacht en voel hoe ik rood word.
    "Maar als jij het doet is het ongelooflijk lief."

[ik weet niet of ik het al had gezegd, maar ik vertrek morgen dus op weekend, tot zondag, en kan niet on komen ^^]