• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik weet niet wanneer, later, als ik ouder ben misschien."
    Twijfelend laat ik haar los en sla mijn ogen neer.
    "Juist ja, als je ouder bent."
    Ik zucht even en ontwijk onzeker haar blik.
    "Faye, misschien is dit toch niet zo'n goed idee."
    Hoewel de woorden die ik uitspreek mijn gevoelens zwaar tegenspreken, weet ik dat het alleen maar is om het later makkelijker te maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Juist ja, als je ouder bent. Faye, misschien is dit toch niet zo'n goed idee." Ik voel zijn handen me los laten, hoe zijn ogen afdwalen en zie nog net die onzekere blik. Ik had iets verkeerd gezegd, zonder dat ik het doorhad. Niet wetend wat te zeggen kijk ik hem strak aan, laat mijn hand over mijn bovenarm wrijven en zucht. Ik ga in een kleermaker zit rechtop zitten en frons mijn wenkbrauwen.
    "Er is vast wel wat op te vinden," breng ik fluisterend uit, half mompelend. Het zal me verbazen als hij het gehoord heeft, het is een slappe leugen. Eentje waarvan we allebei de waarheid al weten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Er is vast wel wat op te vinden."
    Ik zucht en ga rechtop zitten. Ik leg mijn armen om haar heen zodat ze zachtjes tegen me aanleunt.
    "Ik betwijfel het ten zeerste," zeg ik zacht met spijt in mijn stem.
    Ik plaats mijn lippen op haar kruin en sluit mijn ogen even.
    "Maar we kunnen wel genieten van de tijd die we hebben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik betwijfel het ten zeerste," Ik voel zijn armen om me heen, hoe hij zijn lippen op mijn hoofd drukt en bijt op mijn onderlip.
    "Maar we kunnen wel genieten van de tijd die we hebben." Hoor ik hem zachtjes zeggen. De tijd die we hebben. Hoeveel jaar zou dat zijn? Niet bijzonder veel totdat ik te oud zou zijn om zonder problemen naast hem te lopen en niet te worden gezien als zijn moeder. Een zucht verlaat mijn lippen en voorzichtig druk ik mijn lippen in zijn hals.
    "We gaan leven alsof er geen morgen is." zeg ik zachtjes, met een glimlach op mijn gezicht.
    "Dus pak maar wat pen en papier en bedenk de dingen die je nog doen wilt voordat je sterft, want wij meneer, gaan alles in de aankomende jaren doen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik moet off, ik antwoord straks wel (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okée, (: x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "We gaan leven alsof er geen morgen is. Dus pak maar wat pen en papier en bedenk de dingen die je nog doen wilt voordat je sterft, want wij meneer, gaan alles in de aankomende jaren doen."
    "Alle dingen die ik nog wil doen?"
    Lachend kijk ik haar aan en schud mijn hoofd.
    "Ik weet niet of dat zomaar gaat lukken, alleen met jou."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Alle dingen die ik nog wil doen?" Hij kijkt me lachend aan en niet begrijpend frons ik mijn wenkbrauwen.
    "Ik weet niet of dat zomaar gaat lukken, alleen met jou." Hoor ik hem zeggen. Niet met mij. Is het lijstje te groot, zo groot, dat ik allang dood ben voor de lijst is afgerond? Ben ik niet goed genoeg?
    "Waarom niet alleen met mij? Welke rede zit daarachter?" vraag ik daarom nieuwsgierig en kijk hem recht in zijn ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Waarom niet alleen met mij? Welke rede zit daarachter?"
    Ik ontwijk even haar blik en bijt op mijn lip.
    "Vat dit alsjeblief niet verkeerd op," zeg ik zacht.
    Voorzichtig kijk ik haar aan.
    "Wel, ehm, dingen zoals trouwen, bijvoorbeeld."
    Verontschuldigend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vat dit alsjeblief niet verkeerd op, wel, ehm, dingen zoals trouwen, bijvoorbeeld." Opgelucht haal ik adem en knik dan. Trouwen staat op zijn lijst.
    "Ik doelde meer op dingen zoals klifduiken, eigenlijk." zeg ik grinnikend.
    "Maar trouwen staat dus op je lijst? Wie is de gelukkige?" vraag ik, ergens doet het me toch wat om dit te zeggen.
    "Laat me raden," zeg ik en doe net alsof ik nadenk. "Die arend, volgens mij is haar naam Eleanor. Ze is onsterfelijk, dus dat is een mooie combinatie." breng ik uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik doelde meer op dingen zoals klifduiken, eigenlijk. Maar trouwen staat dus op je lijst? Wie is de gelukkige? Laat me raden. Die arend, volgens mij is haar naam Eleanor. Ze is onsterfelijk, dus dat is een mooie combinatie."
    Ik grinnik.
    "Tuurlijk. Daarom dat ik hier al een hele avond lig te zoenen met jou."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, op de een of andere manier ben ik nooit verliefd geweest op ook maar iemand van de andere faunielen, en dus ook nog nooit een serieuze relatie gehad, die op iets zou uitdraaien."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk. Daarom dat ik hier al een hele avond lig te zoenen met jou. Nee, op de een of andere manier ben ik nooit verliefd geweest op ook maar iemand van de andere faunielen, en dus ook nog nooit een serieuze relatie gehad, die op iets zou uitdraaien." Ik grinnik en tik hem plagend op zijn neus.
    "Dus geen trouwen? Wat kan ik wel voor je afvinken?" vraag ik dan en trek mijn knieën wat op. Geamuseerd kijk ik hem aan, nieuwsgierig naar wat hij te zeggen heeft.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dus geen trouwen? Wat kan ik wel voor je afvinken?"
    Ik denk even na.
    "Naar Jamaica gaan, maar dat staat al op het programma," zeg ik lachend.
    "Ehm."
    Ik denk even na. Ja, wat wil ik nog doen?
    "Klifduiken, onder andere. Geen idee eigenlijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Naar Jamaica gaan, maar dat staat al op het programma," Ik zie hem nadenken, blijf mijn ogen als een klein kind op hem gericht houden.
    "Klifduiken, onder andere. Geen idee eigenlijk." Licht teleurgesteld kijk ik hem aan.
    "Wat ben jij een saai persoon zeg," zeg ik plagend en druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Je hebt jaren de tijd gehad om daar over na te denken en je weet het nog steeds niet." zeg ik nep mopperend met een glimlach op mijn gezicht. Ik weet dat het niet al te geloofwaardig over zal komen.
    "Ik wil pizza eten in Italië, dansen in de regen, aan een flashmob meedoen, met dolfijnen zwemmen, nieuw jaar in Times Square vieren en een witte kerst meemaken." Ik noem enkel wat dingen op en grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat ben jij een saai persoon zeg. Je hebt jaren de tijd gehad om daar over na te denken en je weet het nog steeds niet. Ik wil pizza eten in Italië, dansen in de regen, aan een flashmob meedoen, met dolfijnen zwemmen, nieuw jaar in Times Square vieren en een witte kerst meemaken."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Dat Italie-gedeelte heb ik al gedaan. En met dolfijnen zwemmen kunnen we in Jamaica ook doen. Times Square kunnen we bezoeken voor of na Jamaica."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "En dan alleen nog een flashmob en een witte kerst. Aan dat laatste kan ik niet erg veel doen."

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:00 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.