• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dat Italie-gedeelte heb ik al gedaan. En met dolfijnen zwemmen kunnen we in Jamaica ook doen. Times Square kunnen we bezoeken voor of na Jamaica. En dan alleen nog een flashmob en een witte kerst. Aan dat laatste kan ik niet erg veel doen." Ik schud mijn hoofd en lach even.
    "En ik wil dansen in de regen. Vroeger toen ik klein was, was ik geobsedeerd door High School Musical en daar deden ze dat ook en sindsdien is me dat altijd bij gebleven." zeg ik beschaamd en voel mijn wangen rood worden.
    "Hoe is Italië?" vraag ik dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En ik wil dansen in de regen. Vroeger toen ik klein was, was ik geobsedeerd door High School Musical en daar deden ze dat ook en sindsdien is me dat altijd bij gebleven. Hoe is Italië?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Dansen in de regen. Daar vinden we ook wel iets op."
    Ik kus haar zachtjes.
    "Italie is prachtig. Prachtig weer, mooie plaatsen. Alleen de mensen storen me een beetje, maar dat kan ook aan mij liggen," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Italie is prachtig. Prachtig weer, mooie plaatsen. Alleen de mensen storen me een beetje, maar dat kan ook aan mij liggen," Ik kijk hem aandachtig aan als hij deze dingen zegt en sluit mijn ogen even om het voor me te zien.
    "Wat is er met de mensen?" vraag ik, er iets dieper op ingaand en beantwoord zijn kus van zonet nog door mijn lippen zacht op de zijne te drukken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat is er met de mensen?"
    "Nou, een beetje arrogant, en macho-ish. Ook niet echt vriendelijk en redelijke dramaqueens."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Maar als ik je er mee naartoe neem, zal ik je beschermen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chaim schreef:
    Liam

    Ik haal mijn schouders lichtjes op en leun weer over haar heen om haar te kunnen kussen... Hoevaak had ik hier vroeger wel niet over gedacht. Als puber als jong volwassenen. Ik weet het niet maar nu voelde het alsof het al jaren zo ging.

    Madeline

    "Ik ben echt trots op je," Zijn woorden zijn gefluister en ik voel me kleuren. Ik glimlach naar hem en kus zijn wang. 'Dankje Iri.' Fluister ik en leg mijn armen om zijn nek hee.

    Faye
    "Nou, een beetje arrogant, en macho-ish. Ook niet echt vriendelijk en redelijke dramaqueens. Maar als ik je er mee naartoe neem, zal ik je beschermen." Lachend kijk ik hem aan.
    "Dan pas je er vast héél goed tussen." plaag ik hem, maar schud vrijwel meteen mijn hoofd en glimlach even naar hem.
    "Nee, is maar een grapje. Ik ben heel blij dat je me wilt beschermen hoor, maar ik weet niet of dat nou zo nodig is." zeg ik grijnzend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan pas je er vast héél goed tussen. Nee, is maar een grapje. Ik ben heel blij dat je me wilt beschermen hoor, maar ik weet niet of dat nou zo nodig is."
    "Nou, niet dan. Dan laat ik je onbeschermd tussen al die kerels die wel een oogje zullen hebben op zo'n schoonheid als jij."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nou, niet dan. Dan laat ik je onbeschermd tussen al die kerels die wel een oogje zullen hebben op zo'n schoonheid als jij." Ik druk mijn lippen teder op de zijne als hij dit zegt en breek de kus na een paar kleine seconden af.
    "Ik vond het eerste idee toch beter dat je voorstelde, laten we het daar maar op houden." zeg ik zachtjes en glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik vond het eerste idee toch beter dat je voorstelde, laten we het daar maar op houden."
    Zachtjes kus ik haar terug en kijk haar glimlachend aan.
    "Kan je niet iets specifieker zijn?"
    Geamuseerd streel ik even over haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kan je niet iets specifieker zijn?" Ik kijk hem grinnikend aan en voel zijn hand door mijn haren gaan.
    "Dat je me als een echte dappere jongeman beschermd tegen het kwade." zeg ik overdreven en rol met mijn ogen, waarna ik moet lachen.
    "Je weet heus wel waar ik op doelde." Glimlachend kijk ik hem aan en kantel mijn hoofd, afwachten op zijn antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Burlington schreef:
    Fedea

    "Van de hak op de tak."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Waarom niet? Als ik iets wil zeggen, dan zeg ik het toch gewoon? En anders ben ik het weer vergeten, en dat vind ik zo irritant."
    Ik kus hem zachtjes.
    "Dus ik zeg het gewoon wanneer het in me opkomt."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Tenzij je liever hebt dat ik dat niet doe, uiteraard."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Dat je me als een echte dappere jongeman beschermd tegen het kwade. Je weet heus wel waar ik op doelde."
    Ik grinnik.
    "Tuurlijk wist ik dat. Maar ik wilde het beschermdingetje nog eens horen. En nu je zei 'dapper' vond ik het eens zo leuk."
    Onschuldig kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nieuw topic


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Aju paraplu, en tot zondag ;D]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:34 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk wist ik dat. Maar ik wilde het beschermdingetje nog eens horen. En nu je zei 'dapper' vond ik het eens zo leuk." Ik druk mijn neus even tegen de zijne aan als hij dit zegt en begin dan te lachen.
    "Je bent zo dapper, dat ik je vanmiddag niet eens gezien heb." zeg ik fluisterend en kijk hem lachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.