• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Weet je, dat is een van de dingen waarom ik zo van je hou. Wat voor doms ik ook doe, hoe belachelijk ik me ook maak, hoe erg ik je ook op je zenuwen werk, jij blijft altijd zo rustig. Ik hou van je," zegt ze zacht waarop ze me even kust.
    Ik kijk haar aan met een klein glimlachje. Ik heb er heel wat voor over om haar gelukkig te zien. En ik voel me zelf ook rustiger in haar bijzijn, wat het nog eens makkelijker maakt. Iedereen die me kent weet dat ik vroeger namelijk nog al snel eens uit mijn sloffen durfde schieten, om eerder banale dingen. Sinds mijn ouders de wereld rond reizen, ben ik op mezelf aangewezen en heb ik geleerd dat het niet helpt je kwaad te maken. Wat niet betekend dat het me soms ook eens niet teveel wordt, maar het heeft me wel veranderd.
    "Ik hou ook van jou," antwoord ik simpelweg, omdat er niet veel meer woorden dan dat voor zijn.
    Met mijn arm nog steeds om haar middel, zak ik een beetje onderuit en richt mijn blik op de televisie. Even niet denken is soms ook fijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou ook van jou."
    Een gelukzalig gevoel trekt door mijn buik wanneer hij dat zegt, en de glimlach op mijn gezicht is niet meer weg te slaan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en kijk naar het televisiescherm.
    "Hmm, waar kijken we eigenlijk naar?" vraag ik na een tijdje.
    Ik heb geen flauw idee waar het over gaat. Een beetje afgeleid neem ik zijn hand in de mijne en speel wat met zijn vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hmm, waar kijken we eigenlijk naar?" vraagt Fedea na een tijdje, waarop ze met mijn vingers begint te spelen. Ik blijf nog enkele seconden verder kijken en zeg dan,
    "Volgens mij is het een documentaire over oude schrijvers, gezien ze Poe en Hemingway al vermeld hebben," antwoord ik.
    Eerlijk gezegd vind ik het best interessant, maar dat heb ik met heel wat dingen. Qua boeken en muziek ben ik ook niet kieskeurig. Vaak is het gewoon de afleiding ervan die me aantrekt. Vervolgens kondigt een stem aan dat er nu reclame komt en "we zo meteen verder gaan met de documentaire over 's werelds grootste schrijvers". Ik glimlach triomfantelijk als blijkt dat ik gelijk had.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Volgens mij is het een documentaire over oude schrijvers, gezien ze Poe en Hemingway al vermeld hebben."
    "Ahzo."
    Ik staar even naar het scherm en rol mijn ogen wanneer de reclame opspringt. Ik kijk even naar Trey en bijt op mijn lip. Voorzichtig plaats ik mijn lippen op de zijne, en ga schrijlings op zijn schoot zitten.
    "Ik heb je zo gemist," fluister ik.
    Ik wrijf zacht met mijn neus langs de zijne en druk enkele kusjes op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik schrik even als Fedea onverwachts haar lippen op de mijne drukt, maar kus haar dan gewillig terug. Als ze op mijn schoot komt zitten, leg ik mijn armen om haar middel.
    "Ik heb je zo gemist," fluistert ze.
    Ze haalt haar neus langs de mijne en geeft me kleine kusjes.
    Onbewust wrijf ik met mijn duim over haar huid en let er niet op dat dit betekent dat de badjas weer los is gekomen.
    "Ik merk het," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik merk het."
    Grinnikend kijk ik hem aan en ga met mijn hand door zijn haren. Zacht druk ik mijn lippen weer op de zijne, en doe langzaam de badjas uit. Ik wil zijn handen op mijn lichaam voelen, ik wil dat hij me gek maakt. Zacht bijt ik op zijn onderlip, en kijk hem lichtjes opgewonden aan. Stil fluister ik zijn naam, en plaats mijn lippen net onder zijn oor.
    "Ik hou van je," fluister ik nog een keer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Terwijl ze een hand door mijn haren haalt, drukt ze haar lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zoete smaak op haar lippen tot ze zachtjes in mijn onderlip bijt. Ik open mijn ogen en ril als ze ze mijn naam fluistert. Dit gaat helemaal niet de goede kant op. En ik maar denken dat de slaapkamer een danger zone was, volgens mij is Fedea niet verlegen om de hele loft een keer te testen.
    "Ik hou van je fluistert," ze in mijn oor.
    Ik slik even als mijn ogen naar beneden glijden en ik merk dat ze de badjas uitgedaan heeft om een bh te onthullen die perfect bij het slipje past dat ik net al even gezien had. Dit prinsesje speelt het niet eerlijk, ze weet dat ik een zwak heb voor mooie lingerie.
    "Wat doe je?" vraag ik. Ik schrik er even van dat mijn stem geamuseerd klinkt. Daar begint de strijd tussen mijn hoofd en lichaam dus al.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat doe je?"
    Uitdagend kijk ik hem aan en wiebel zachtjes met mijn heupen heen en weer.
    "Ik? Ik doe niets. Maar jij mag iets doen."
    Weer plaats ik mijn lippen in zijn hals, en laat een zuigplekje achter, dat amper zichtbaar is.
    "Jij mag alles doen," fluister ik zwoel.
    Met een lichte grijns op mijn lippen kijk ik hem aan, en druk passioneel mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    De blik in haar ogen en de manier waarop ze met haar heupen wiebelt is eigenlijk al voldoende antwoord.
    "Ik? Ik doe niets. Maar jij mag iets doen."
    Ik wil net mijn mond open doen om te antwoorden als ik haar lippen in mijn hals voel. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen als ze op mijn huid begint te zuigen.
    ""Jij mag alles doen," fluistert ze dan.
    Opnieuw ontneemt ze me de mogelijkheid te antwoorden door haar lippen op de mijne te drukken. Prinsesje speelt het absoluut niet eerlijk, nee. Onbewust laat ik mijn handen over haar lichaam glijden terwijl ik haar terug zoen. Geheel onverwacht breek ik de kus af.
    "Hoezo alles?" fluister ik.
    Fedea is namelijk niet de enige die spelletjes kan spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hoezo alles?"
    Grijnzend kijk ik hem aan en kijk hem opgewonden aan.
    "Alles," zeg ik met licht hese stem.
    Langzaam plaats ik mijn lippen op de zijne en kus hem passioneel. Ik druk mijn lichaam tegen het zijne, en kreun zacht door zijn handen die over mijn lichaam glijden. De plekken waar zijn vingers mijn huid aanraken, lijken wel in brand te staan, en het gevoel trekt door tot het binnenste van mijn lichaam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Alles," zegt ze hees.
    Ze drukt opnieuw haar lippen tegen de mijne aan en ik voel haar lichaam tegen dat van mij wrijven. Deze keer laat ik wel met opzet mijn handen over haar lijf gaan, tergend langzaam. Als ze kreunt maak ik van de gelegenheid gebruikt het spelletje nog even door te spelen.
    "Alles? Je moet letten op je woordkeuze, prinses. Je hebt me zojuist toestemming gegeven je naar huis te sturen mocht ik dat willen," zeg ik geamuseerd. Ik breng op mijn beurt mijn lippen naar haar oor en bijt even op haar oorlel.
    "Wees een beetje specifieker," fluister ik. "Zeg me wat je wilt."
    Ondertussen voel ik de opwinding toenemen in mijn lichaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Alles? Je moet letten op je woordkeuze, prinses. Je hebt me zojuist toestemming gegeven je naar huis te sturen mocht ik dat willen. Wees een beetje specifieker. Zeg me wat je wilt."
    Ik kreun wanneer hij op mijn oorlel bijt en ik kijk hem ondeugend aan.
    "Neuk me, Trey. Zoals je nog nooit gedaan hebt."
    Ik laat mijn handen over zijn borst glijden, naar de rand van zijn broek, waar mijn vingers plagerig en tergend langzaam zijn broeksknop los frutselen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Neuk me, Trey. Zoals je nog nooit gedaan hebt."
    Ik grijns terwijl ze mijn broek begint te openen. Ondertussen laat ik zelf mijn handen onder haar kont glijden en til haar zonder enige waarschuwing op. Terwijl ik haar naar de slaapkamer draag, kijk ik haar ondeugend in de ogen. Die meid weet ook alles van me gedaan te krijgen. Ik druk mijn lippen in haar hals, ik ben er zeker van dat ik nergens zal tegenlopen.
    Eens in de slaapkamer, zet ik haar op het bed neer. Vervolgens trek ik eerst mijn t-shirt uit en duw haar zachtjes achterover. Als een panter die zijn prooi besluipt, kruip ik haar toe. Met een hand dwing ik haar benen uit elkaar, om er vervolgens tussen te gaan liggen. Mijn kruis druk ik tegen het hare. Echt denken doe ik niet meer.
    "Zoiets?" fluister ik.
    Ruw druk ik mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil even wanneer hij me optilt en naar de slaapkamer draagt. Lipbijtend kijk ik toe hoe hij zijn shirt uittrekt en me achterover duwt. Ik kruip wat achteruit, en kijk hem grijnzend aan. Ik hap naar adem wanneer hij zijn kruis tegen het mijne duwt.
    "Zoiets?"
    Ruw drukt hij zijn lippen op de mijne, en passioneel kus ik hem terug.
    "Precies zo," mompel ik tegen zijn lippen aan.
    Ik til mijn heupen op zodat ik mijn slipje kan uitwerken, en haak mijn duimen in de rand van zijn boxer, die ik langzaam naar beneden trek nadat ik ook zijn broek heb uitgekregen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Precies zo," mompelt ze.
    Ik grinnik even en kruip wat achteruit zodat ze mijn boxer niet verder kan uittrekken. Prinsesje steekt er teveel tempo achter, ik neem graag mijn tijd voor dit soort dingen.
    Ik schop eerst mijn broek, die nog op mijn enkels hing, uit en neem dan Fedea's benen vast om haar zo wat meer onderuit en naar me toe te trekken.
    Ik ga boven haar hangen en zet een kusje op haar sleutelbeen, tussen haar borsten, op elke borst eentje, verder naar beneden langs haar ribben en dan tot bij haar navel. Ondeugend kijk ik haar aan.
    "Geduld, Fé," plaag ik.
    Ik zet mijn lippen terug op haar huid en zuig zachtjes op een plekje vlak naast haar navel, tot er een klein plekje ontstaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.