• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.



    Faye
    "Nee, Elvis was meer mijn stijl." Ik rol met mijn ogen en grinnik even.
    "Wel, we zitten nu in 2012 om je er even aan te herinneren en Elvis is helaas, heel jammer, dood." Ik prik met mijn vinger plagend op zijn borstkas.
    "Hey, I just met you and this is crazy, but here's my number, so call me maybe?" Ik maak een telefoon gebaar en met mijn vinger schrijf ik mijn telefoonnummer zogenaamd op zijn borstkas, ik grinnik even.
    "Die kende je net nog, ik zag je wel naar de televisie kijken." herinner ik mezelf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wel, we zitten nu in 2012 om je er even aan te herinneren en Elvis is helaas, heel jammer, dood. Hey, I just met you and this is crazy, but here's my number, so call me maybe? Die kende je net nog, ik zag je wel naar de televisie kijken."
    Lachend knik ik.
    "Ja, dat ken ik wel. Ik vond het zo toepasselijk."
    Ik grinnik.
    "Al ben ik niet homo, zoals de kerel in het clipje."
    Ik zing met een hoog stemmetje ook dat liedje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga mijn bedje maar een verblijden met mijn gezelschap. Slaapwel ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Everdeen is Forbes en welterusten! Ik ben beeetje inspiratieloos dus dit is laatste post en ga ik hierna naar bed en beetje inspiratie opdoen of zo. x]

    Faye
    "Al ben ik niet homo, zoals de kerel in het clipje." Ik begin te lachen als hij het refrein meezingt.
    "Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd," geef ik toe en kijk even naar de douchekop waar de druppels één voor één uitvallen.
    "Als ik mijn rijbewijs heb, ga ik ook mijn auto op die manier wassen." zeg ik lachend en denk even aan de clip. "Heb ik altijd al willen doen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd. Als ik mijn rijbewijs heb, ga ik ook mijn auto op die manier wassen. Heb ik altijd al willen doen."
    Ik grinnik.
    "Waarschuw me dan even wanneer je dat doet, wil je?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Dan zal ik ook eens langskomen, en mag je mijn auto ook wassen."

    [Ik ga ook :3 slaapwel (;]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grijns. 'Nee nu ben je niet mee zo baaf. ' ik praat zacht aangezien de tvw ineens een stuk harder gaat. Ik gaap en wrijf in mijn ogen. Ik was moe. Niet alleen van vandaag maar ook dr laatste tijd.

    Madeline

    Ik glimlach naar Irial. dan komt mijn moeder aan met de taart en ik slik. 'Ik hoop dat je van zelfgenaakte appeltaart houd. ' vraagt ze irial.

    Faye
    "Waarschuw me dan even wanneer je dat doet, wil je? Dan zal ik ook eens langskomen, en mag je mijn auto ook wassen." Ik kijk hem grinnikend aan en haal mijn schouders op.
    "Misschien doe ik dat wel. Kost je wel wat, want een twee auto's wassen is veel werk." zeg ik grijnzend en haal mijn hand even door mijn lange, natte lokken haar.
    "Dus verzin maar eens, waarmee ga je me betalen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Misschien doe ik dat wel. Kost je wel wat, want een twee auto's wassen is veel werk. Dus verzin maar eens, waarmee ga je me betalen."
    Ik grinnik.
    "Seg, je mag al mee op vakantie. Of is dat nog niet goed genoeg?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan. Van dat zingen komt precies niet veel in huis.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Seg, je mag al mee op vakantie. Of is dat nog niet goed genoeg?" zegt hij en kijkt me geamuseerd aan.
    "Zonder mij zou je niet eens gegaan zijn, maar goed. Ik denk dat ik daarmee wel kan leven." plaag ik hem en sla mijn armen even om zijn nek.
    "We moeten nog zingen trouwens," herinner ik mezelf er aan en kijk hem glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zonder mij zou je niet eens gegaan zijn, maar goed. Ik denk dat ik daarmee wel kan leven. We moeten nog zingen trouwens."
    Grinnikend kijk ik naar beneden en kijk in haar lachende ogen.
    "Dat is waar, maar je mag nu mee, dus jij hebt ook niet te klagen."
    Ik denk na over een liedje.
    "Kies jij nog maar eens een liedje," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat is waar, maar je mag nu mee, dus jij hebt ook niet te klagen. Kies jij nog maar eens een liedje." zegt hij terug.
    "Ik heb zeker niet te klagen." zeg ik vlug en bijt dan even op mijn lip en ga een muzieklijst af in mijn hoofd. Vrijwel het enige waar ik op kan komen is één of andere vage remix van het nummer What Makes You Beautiful en You Da One.
    "Hier had ik van te voren over na moeten denken." geef ik toe en kijk Rey recht in zijn ogen aan.
    "Heb jij nog ideeën?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik heb zeker niet te klagen. Hier had ik van te voren over na moeten denken. Heb jij nog ideeën?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Nee, ik heb echt geen idee. Wacht hoor."
    Ik ga verschillende liedjes af.
    "Hmm, nee, niet meteen. Dat is nou erg."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nee, ik heb echt geen idee. Wacht hoor." Ik zie hem nadenken en ga met mijn hand even langs zijn voorhoofd als er een frons opstaat.
    "Hmm, nee, niet meteen. Dat is nou erg." zegt hij dan uiteindelijk. Lachend kijk ik hem aan.
    "Slecht hoor," zeg ik zachtjes en haal mijn schouders op.
    "Dan staan we hier dus eigenlijk voor niets?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Slecht hoor. Dan staan we hier dus eigenlijk voor niets?"
    Ik knik lachend.
    "Ja, zo zou je het eigenlijk kunnen zeggen."
    Ik denk even na.
    "Hmm, waarom kan ik nu niet op een liedje komen?" zeg ik gefrustreerd.
    "Ik weet iets!"
    Lachend kijk ik haar aan en begin te zingen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 12:08 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik kijk hem grinnikend aan als hij Teenage Dream begint te zingen. Zachtjes zing ik het couplet mee en maak een pirouette onder de douche, lachend kijk ik hem aan.
    "Let's go all the way tonight, no regrets, just love." zing ik vrolijk mee en pak zijn handen even beet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.