• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent een raar klein vrouwtje, Fedea."
    "Hmm, wat? Waarom?" vraag ik een beetje afwezig.
    Ik volg hem naar de zetel en kruip tegen hem aan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en verstrengel onze vingers. Ik let niet echt op, naar wat er op de televisie te zien is, en dwaal een beetje af in mijn gedachten. Ik denk aan daarstraks, en herinner me dat ik werkelijk iemand heb neergeschoten. Al is het maar verwond, het idee blijft gruwelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Dan verwisselen we een paar dingen en doen we sommige dingen nu. Nou? Zeg het maar hoor, meneer. Maar na mijn idee heeft iedereen wel een douche in huis."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Douchezingen? Nu?"
    Man, deze meid is gewoon geweldig. Ik spring uit bed en kijk haar afwachtend aan.
    "Je meent het toch, he?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Douchezingen? Nu? Je meent het toch hé?" Ik grinnik even en doe nog een stap naar achteren. Trek het shirt moeiteloos over mijn hoofd heen en haal mijn schouders op, gewoon omdat ik deze zo direct dan weer aan kan trekken en ik me niet schaam om enkel in mijn BH en kort broekje te staan, Rey had vast wel vaker meisjes in bikini gezien en dat was zo ongeveer wel hetzelfde.
    "Eh, ja. Ik ben een uiterst serieus persoon." zeg ik lachend en laat hem voor gaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Hmm, wat? Waarom?" vraagt ze terwijl ze tegen me aan komt gekropen. Ik leg een dekentje over ons heen en laat mijn hoofd tegen het hare rusten.
    "Omdat je eerst nogal sceptisch stond tegenover trouwen en vervolgens wel gaat controleren of ik netjes opgeruimd heb," grinnik ik.
    Ik hou mijn hoofd wat rechter en til vervolgens Fedea's kin op zodat ik haar gezicht kan zien. Ik druk mijn lippen teder op de hare. Heel even voelt het alsof het de eerste keer weer is.
    Dan leg ik een arm om haar middel en begin te zappen, op zoek naar iets interessants.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik laat even mijn ogen over haar lichaam glijden, maar verman mezelf al snel.
    "Eh, ja. Ik ben een uiterst serieus persoon."
    Ik grinnik.
    "Ik ken dat, ik ben ook zo. Absoluut geen humor."
    Ik neem twee handdoeken mee naar de badkamer en doe ook mijn shirt uit. Ik draai de douchekraan open en wacht tot het water warm is.
    "Na jou," zeg ik plechtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [What the hell haalt Frey eigenlijk uit? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Omdat je eerst nogal sceptisch stond tegenover trouwen en vervolgens wel gaat controleren of ik netjes opgeruimd heb."
    "Wat? Dacht je dat ik-?"
    Ik knik even begrijpend en schud dan mijn hoofd.
    "Ik dacht dat je me nog raarder zou vinden als ik zou zeggen dat ik er eigenlijk geen problemen mee zou hebben."
    Liefdevol beantwoord ik zijn kus en verliefd kijk ik hem aan.
    "En sorry van dat bord, alles van vandaag spookt rond in mijn hoofd, en het voelt gewoon even warrig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grijns. 'Tja wie kan er dan ook nee zeggen tegen zo'n lief gezichtje. En trouwens volgens mij was je ook best wel braafjes hoor. ' knipoog ik en kus haar. 'Misschien passen we daarom bij elkaar. Als jij er was gedroeg ik me tenminsten een beetje. '

    Madeline

    Ik glimlach even. 'Oh dit moet op foto. ' ze haast zich naar de kast en zet ons netjes neer voor de foto. 'wist je dat je haar eerste exvte vriendje bent? ' ik voel me rood worden. 'Mam! ' sis ik en kijk irial niet aan.

    Faye
    "Ik ken dat, ik ben ook zo. Absoluut geen humor." Ik glimlach even terwijl we naar de badkamer lopen en kijk even naar hem als hij zijn shirt uittrekt. Ik haal even diep adem en pak zijn hand vlug beet als hij de kraan warm zet.
    "Na jou," Ik knik en neem een klein buiginkje.
    "Maar natuurlijk." zeg ik vlug en stap de douche in, waarna de druppels water over mijn hoofd vallen en ik even naar adem hap als ik merk dat het nog redelijk koud is. Vlug doe ik een stapje op zij en haal het natte, plakkende haar uit mijn gezicht. Daarna trek ik Rey de douche in en grinnik even.
    "Welk liedje had je in gedachten?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cosette schreef:
    [What the hell haalt Frey eigenlijk uit? :')]


    [Zingen onder de douche, trololol]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Welk liedje had je in gedachten?"
    Ik denk even na en loop verschillende liedjes af in mijn hoofd.
    "Wat dacht je van Stayin' Alive?" vraag ik grinnikend.
    "Dat is een echte douche-klassieker."
    Ik neurie zachtjes de intro en voel hoe mijn haren tegen mijn hoofd plakken.

    [ja, sorry, ik kan geen links plaatsen op mijn gsm :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Omygod dat lied, sorry, ik moest hem even opzoeken en ik moet spontaan lachen, omdat ik enkel 'Steen in je lijf' hoor.]

    Faye
    "Wat dacht je van Stayin' Alive? Dat is een echte douche-klassieker." Ik grinnik als hij de intro van het liedje begint te neuriën.
    "Met de nadruk op klassieker, aangezien ik de songtekst daar niet van ken, enkel het refrein en de melodie." geef ik beschamend toe en giechel even.
    "Zong je ook zeker in de jaren zeventig? Toen waren mijn ouders nauwelijks geboren," grap ik en steek mijn tong even uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Weird fucks :')]

    Atreyu

    "En sorry van dat bord, alles van vandaag spookt rond in mijn hoofd, en het voelt gewoon even warrig."
    Ik lach zachtjes en kijk haar aan.
    "Je bent in de war en je maakt je zorgen om een bord? Ik heb nog een hele hoop borden in de kast staan, Fé. Wil je vertellen wat er is?"
    Ik trek haar dichter tegen me aan en trek het deken wat hoger. Op die manier kan ik niet afgeleid worden door de badjas die los komt en voelt zij zich -hopelijk- een stuk veiliger. Win-win, noemen ze dat.
    Ik druk een zachte kus op haar haren.

    Camargue

    "Tja wie kan er dan ook nee zeggen tegen zo'n lief gezichtje. En trouwens volgens mij was je ook best wel braafjes hoor. Misschien passen we daarom bij elkaar. Als jij er was gedroeg ik me tenminsten een beetje."
    Ik moet even lachen en geef hem nog een kusje.
    "Gelukkig spreek in je verleden tijd, anders had ik je moeten tegenspreken," fluister ik. Ik hoor de dame naast me het volume van de televisie luider zetten en giechel even als ik besef dat ik nog steeds niet stil genoeg praatte.

    Irial

    "Oh dit moet op foto." Voor ik iets kan zeggen, haast Ann zich om de camera te nemen. Ze komt Madeline en mij even positioneren en even voel ik me net als Thomas O'Malley. "Wist je dat je haar eerste echte vriendje bent?" vraagt ze ondertussen.
    "Mam!" sist Madeline naast me.
    Ik glimlach gewoon en antwoord alsof dat geen gênante vraag was.
    "Ik had wel zo'n vermoeden," zeg ik, om Madeline een beetje te sparen. "Maar dat maakt me helemaal niks uit," voeg ik er oprecht aan toe. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik Maddie even aan. Nee, het maakt me niks uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Met de nadruk op klassieker, aangezien ik de songtekst daar niet van ken, enkel het refrein en de melodie. Zong je ook zeker in de jaren zeventig? Toen waren mijn ouders nauwelijks geboren."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Nee, Elvis was meer mijn stijl."
    Ik doe een rock 'n roll gebaartje en kijk haar lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Je bent in de war en je maakt je zorgen om een bord? Ik heb nog een hele hoop borden in de kast staan, Fé. Wil je vertellen wat er is?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Toen jij daarstraks al aan het klimmen was op de regenpijp, greep iemand van de floraten me vast."
    Er komt een brok in mijn keel.
    "En ik dacht dat dat het was, dat ze mij eerst gingen vermoorden, en dan jullie."
    De tranen prikken in mijn ogen, maar ik veeg ze snel weg.
    "En toen heb ik die kerel beschoten. In zijn been, Faye had gevraagd voorzichtig te zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.