• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Eh... Dit?"
    Ik grinnik, maar zet al gauw weer een serieus gezicht op.
    "Hmm, dat lijkt op iets. Maar nog niet genoeg."
    Geamuseerd kijk ik haar aan, en wacht geduldig op meer. Een beetje plagen kan nooit kwaad. En daarbij, dit stukje van de film is toch een beetje saai.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, dat lijkt op iets. Maar nog niet genoeg." Met een serieus gezicht kijkt hij me aan. Ik trek een pruillipje en schuif iets meer zijn richting op. Met mijn nagels glijd ik zachtjes over zijn borstkas.
    "Ik doe vrijwel alles als je stopt met kietelen, verzin maar iets." zeg ik en grinnik even terwijl ik nog even een kusje in zijn nek druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik doe vrijwel alles als je stopt met kietelen, verzin maar iets."
    Ze drukt een kusje in mijn hals en ik leg mijn vinger onder haar kin, zodat ze me kan aankijken. Teder druk ik mijn lippen op de hare, en verlies mezelf in een van de meest geweldige kussen die ik ooit gehad heb. Oke, nee. Het is gewoon een perfecte kus, het gaat gewoon vanzelf met haar. Ik lik zachtjes over haar lip en wanneer ik de kus heb afgebroken, kijk ik haar zachtjes grijnzend aan.
    "Hmm, dat was genoeg," zeg ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik merk hoe hij voorzichtig zijn vinger onder mijn kin legt en kijk hem recht aan. Vrijwel direct daarna drukt hij zijn lippen op de mijne en lijkt alles uit te worden geschakeld. Ik hoor of zie de film niet meer, maar heb enkel nog oog voor Rey. Ik grinnik even wanneer hij de kus afbreekt en me grijnzend aankijkt.
    "Hmm, dat was genoeg," hoor ik hem zeggen. Ik glimlach kort en tik hem plagend op zijn neus.
    "Ja?" vraag ik nog even, houd mijn handen voor de zekerheid dicht bij de zijne. "Anders moet je het nu zeggen." zeg ik uitdagend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja? Anders moet je het nu zeggen."
    "Wat? Vond jij het niet genoeg?"
    Lachend breng ik mijn gezicht dichter bij het hare.
    "Of wil je nog meer?" vraag ik zachtjes.
    Ik kijk glimlachend in haar ogen en laat mijn blik even afdwalen naar haar zachte lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat? Vond jij het niet genoeg? Of wil je nog meer?" Ik kijk toe hoe hij zijn hoofd voor het mijne laat dwarrelen. Ik kantel mijn hoofd even.
    "Dat was niet mijn vraag." verbeter ik hem.
    "Ik vroeg of jij het genoeg vond, aangezien ik niet nog een keer gekieteld wil worden vandaag." Ik tik met mijn vingers op zijn lippen en grinnik dan even. Op de achtergrond hoor ik de Lion King weer en weet dat mijn verstand met totaal iets anders bezig is. Helaas voor de film dus, alweer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat was niet mijn vraag. Ik vroeg of jij het genoeg vond, aangezien ik niet nog een keer gekieteld wil worden vandaag."
    Ik grinnik.
    "Ik zei al dat ik het genoeg vond."
    Uitdagend kijk ik haar aan en breng mijn gezicht nog dichter bij het hare.
    "Dus wil je meer, of niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik zei al dat ik het genoeg vond." Onze gezichten zijn slechts enkele centimeters van elkaar verwijderd.
    "Dus wil je meer, of niet?" Aarzelend bijt ik op mijn onderlip, ik schuif nog iets naar voren, onze lippen raken elkaar haast aan. Ik voel zijn neus tegen de mijne.
    "Hmm, laat me eens even denken." zeg ik uitdagend.
    "Meer of," Ik haal mijn vinger langs de kraag van zijn shirt. "niet?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm, laat me eens even denken. Meer of niet?"
    Ik ril even wanneer haar vinger langs de kraag van mijn shirt gaat, en mijn hart klopt in mijn keel. Ik wrijf met mijn neus langs de hare en kijk haar aan.
    "De keuze is aan jou, jij mag kiezen," zeg ik zacht.
    Voorzichtig leg ik mijn hand op haar heup, om haar ietsje dichterbij te trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "De keuze is aan jou, jij mag kiezen," Ik voel mijn hart heftig te keer gaan, voel zijn hand op mijn heup wanneer hij zich nog iets dichter naar me toe trekt.
    "Is even denken." Ik glimlach even en druk mijn lippen dan op de zijne, sla mijn handen om zijn nek en draai me dan iets om, sla mijn benen om zijn middel en bijt zachtjes op zijn lip, haal mijn hand door zijn haren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Is even denken."
    Voor ik het weet heeft ze haar lippen op de mijne gedrukt, haar benen om mijn middel, haar armen om mijn hals en wanneer ze op mijn lip bijt, kan ik het niet laten even te kreunen. Ik leg mijn armen om haar middel en lik zachtjes over haar lippen, uitnodigend om onze tongen een spel te laten spelen. Mijn ademhaling versnelt wat, en ik haal mijn vingers door haar zachte haren heen. Met mijn andere hand ga ik op zoek naar de hare en verstrengel onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel zijn hand door mijn haren woelen, verstrengel mijn vingers in de zijne en open gewillig mijn mond. Ik voel mijn hart in mijn keel kloppen en kras met mijn nagels over zijn rug.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik open mijn ogen wanneer de kus is afgebroken en kijk haar aan. Lichtjes hijgend stop ik een pluk haar achter haar oor, en blijf haar aankijken.
    "Faye," zeg ik zacht.
    Met mijn duim streel ik haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye," hoor ik hem zacht zeggen, zijn vinger streelt over mijn arm. Ik kijk hem nog nahijgend aan en glimlach even.
    "Ja?" vraag ik op vragende toon, maar blijf op exact dezelfde manier liggen.
    "Wat is er Rey?" zeg ik vervolgens, zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja? Wat is er Rey?"
    Glimlachend schud ik mijn hoofd.
    "Dat was een kus," zeg ik, nog steeds onder de indruk.
    "Echt waar, een perfecte kus."
    Op de achtergrond hoor ik 'Hakuna Matata', en normaal zou ik luidkeels meezingen, naar nu ligt er iets veel mooiers voor me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.