• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Nope, enkel en alleen wat tripjes in het binnenland. Oh en ik ben ook een keer naar Frankrijk en Spanje geweest voor een weekje en naar Disney World, maar ik denk niet dat dat laatste meetelt."
    Ik grinnik en leg mijn arm om haar heen.
    "Wel, dan neem ik je mee naar Jamaica. Ik wilde toch binnenkort nog eens een reis maken. En nu heb ik meteen een reismaatje."
    Ik kietel haar zachtjes in haar zij.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Camargue

"Tja dan had ik maar niet over zijn land moeten lopen. Ik was echt een herrieschopper als puber als ik er zo aan terug denk."
    Ik lach met hem mee, maar om een andere reden. Glimlachend kijk ik hem in de ogen.
    "Dat is het probleem niet, je hebt het gewoon nooit stiekem leren doen. Bij mijn weten ben ik ook niet altijd een engeltje geweest, alleen ben ik nooit betrapt geweest," grinnik ik.
    En anders heb ik gewoon mijn puppyface in de strijd gegooid, hoewel dat bij Liam ook zou moeten werken hebben. Zo'n knap gezichtje als dat van hem, daar kun je niet kwaad op blijven.

Irial

"Echt Maddie? Wat leuk! Ja ik heb haar al vaak genoeg horen zingen ken je haar eigen liedjes?"
    Ik knik glimlachend en voel even een jaloerse steek door mijn borstkas trekken. Mijn moeder is nooit zo enthousiast als het op mijn leven aankomt. Ik laat het echter niet merken.
    "Ja, mede door een eigen liedje te zingen heeft ze ook de audities gewonnen," zeg ik vrolijk.
    Met een verliefde blik kijk ik Madeline aan. Ik snap echt niet waarom ze zo'n laag zelfbeeld heeft. Meisjes zouden een moord plegen om haar te zijn.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Wel, dan neem ik je mee naar Jamaica. Ik wilde toch binnenkort nog eens een reis maken. En nu heb ik meteen een reismaatje." Meteen begint hij me in mijn zij te kietelen en hap ik naar adem.
    "Niet doe-oen!" zeg ik lachend en spartel even tegen. Ik kan absoluut niet tegen kietelen.
    "Alsjeblieft," vervolg ik mijn woorden en probeer zijn handen beet te pakken.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Niet doe-oen! Alsjeblieft."
    Ik stop met kietelen, maar hou mijn handen op haar zij.
    "Alleen als je me belooft mee te gaan op reis. Klifduiken, gewoon duiken en van watervallen klimmen."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Alsjeblieft?"

Atreyu

"He. Ik hou van je, hoor."
    Ze onderbreekt zichzelf even om een kusje op mijn lippen te drukken.
    "Als jij niet wil trouwen, is mij dat gelijk hoor. Ik bedoel, we zijn nog jong enzo," zegt ze dan.
    Ik blijf naar het zeepsop staren waarin ik eigenlijk mijn handen aan het verbranden ben. Toch is dat niet wat het meeste pijn doet.
    "Ja, we zijn nog jong," herhaal ik zachtjes.
    Dus ze wil een kind van me, maar ze wil niet met me trouwen? Waar zit daar de logica in? Hoe weinig ik ook over trouwen gedacht heb, ik zag mezelf altijd wel in het bijzijn van een kleine dreumes en een vrouw met mijn ring rond haar vinger. Op sommige vlakken vind ik die traditionaliteit net wel iets hebben. En het is ook niet logisch dat ik over trouwen denk, gezien we nog niet zo lang samen zijn of elkaar überhaupt kennen, maar we zijn er sinds kort wel achter gekomen dat we zo'n beetje voor elkaar voorbestemd zijn. Wat doet het verleden er dan toe als je in tegenstelling tot heel wat koppels wél al weet welke toekomst je er te wachten staat.

Fedea

"Ja, we zijn nog jong."
    Ik kijk hem even aan.
    "Trey, je verbrandt je handen nog," zeg ik bezorgd en haal zijn handen uit het water.
    "H-heb ik iets verkeerds gezegd?"
    Wat moet ik dan zeggen? Dat ik meteen 'ja' zou zeggen als hij het zou vragen? Ik zucht en trek de badjas strakker om me heen.
    "Ach, wie hou ik voor de gek?" zucht ik.
    "We blijven altijd even jong."
    Ik kijk hem even aan. Zou het hem echt afschrikken, zoals ik altijd al gedacht heb? Of zou hij het nog echt doen ook? Ik bijt op mijn lip. Als ik zeg dat ik er geen enkel probleem mee heb, schrik ik hem waarschijnlijk weer af, net zoals met de baby. Ik waag het erop.
    "Dus het zou dom zijn om te wachten."
    Niet veel informatie, maar ik hoop dat hij dan wel snapt hoe ik erover denk.

Faye
    "Alleen als je me belooft mee te gaan op reis. Klifduiken, gewoon duiken en van watervallen klimmen." Ik voel zijn handen op mijn zij en grijp er direct naar. Houd ze stevig beet.
    "Alsjeblieft?" zegt hij vervolgens nog. Ik grinnik even en wrijf over zijn hand.
    "Wat een ontzettend lastige opgave geef je me daar." zeg ik en kijk hem aarzelend aan.
    "Ik denk dat ik daar toch echt even over na moet gaan denken." zeg ik sarcastisch en glimlach even naar hem.

Rey

"Wat een ontzettend lastige opgave geef je me daar. Ik denk dat ik daar toch echt even over na moet gaan denken."
    Voorzichtig trek ik mijn handen los uit haar greep en begin zachtjes weer te kriebelen.
    "Alsjeblieft?" herhaal ik met een lief gezichtje.
    Ze is leuk, en het ziet ernaar uit dat we veel tijd gaan samen doorbrengen, dus dan is een vakantie toch niet zo heel erg?

Atreyu

"Trey, je verbrandt je handen nog. H-heb ik iets verkeerds gezegd?"
    Ik schud mijn hoofd terwijl ik mijn handen, die zij net uit het water haalde, weer in het sop stop om de schotels er uit op te vissen en af te spoelen.
    "Ach, wie hou ik voor de gek? We blijven altijd even jong."
    Ik voel haar naar me kijken, maar hou mijn blik op de schotels gericht. Ik trek de stop uit de afvoer zodat het water kan weglopen. Even zoek ik de handdoek en vind hem bij Fedea. Ik neem hem in mijn handen en neem één van de borden op om ze af te drogen.
    "Dus het zou dom zijn om te wachten."
    Het volgende dat ik hoor is gekletter en als ik naar beneden kijk, merk ik dat dat door mij komt. Het bord is uit mijn handen geglipt. Ik hou van die meid, maar soms snap ik geen snars van haar. Ik slik even en kijk haar dan aan.
    "Jij bepaalt het tempo, Fé. Dat heb je altijd al gedaan, ik dwing je nergens toe," zeg ik rustig.

Faye
    Het duurt niet al te lang voordat hij zijn handen uit mijn greep verwijderd heeft en me weer begint te kietelen.
    "Alsjeblieft?" zegt hij zachtjes. Ik lach even en snak naar adem.
    "Ik plaagde je maar," zeg ik als ik zijn hand te pakken heb en druk mijn lippen vlug op de zijne. Naar mijn idee trek ik me al veel te snel weer terug.
    "Het is me een eer om met je mee te gaan, goed? Met alles erop en eraan. Klifduiken, van watervallen springen, ik doe het met plezier." zeg ik glimlachend.

Fedea

Ik gil even wanneer het bord valt, en ik begin het glas snel op te ruimen.
    "Jij bepaalt het tempo, Fé. Dat heb je altijd al gedaan, ik dwing je nergens toe."
    Ik kijk omhoog, en het duurt even voordat zijn woorden tot me doordringen.
    "W-wat?" vraag ik niet-begrijpend.
    Hij wil wel trouwen? En ik heb altijd gedacht dat hij daar het type niet voor was. Afwezig staar ik naar de scherven op de grond en in mijn handen.
    "Oh god," zeg ik zacht.
    Ik leg zo snel mogelijk de stukken neer en sta op om naar de slaapkamer te lopen. Daar laat ik me op het bed neerzakken en staar naar de grond voor me.

Rey

"Ik plaagde je maar. Het is me een eer om met je mee te gaan, goed? Met alles erop en eraan. Klifduiken, van watervallen springen, ik doe het met plezier."
    Teder kus ik haar terug wanneer ik haar lippen op de mijne voel, en grinnikend kijk ik haar aan.
    "Super. Ik kijk er nu al naar uit."
    Ik knijp zachtjes in haar hand.
    "En dan kan je je haren zo laten invlechten, super schattig."

Atreyu

"W-wat? Oh god."
    Net wanneer ik me buk om de scherven uit haar handen te nemen en de rest zelf op te rapen, legt ze die zelf neer om vervolgens recht te staan en de keuken uit te lopen. Ik geef haar even de tijd, en mezelf ook want ik snap er helemaal niks meer van, om te bekomen terwijl ik de scherven opraap en in de vuilbak gooi. Ik kijk nog een keer goed rond om er zeker van te zijn dat ik er geen heb laten liggen en ga dan de keuken uit. Na een snelle blik in de woonkamer besluit ik dat ze in de slaapkamer zit- of in de vestiaire maar dat lijkt me niet. Ik ga dus naar mijn kamer en tref haar op het bed aan. Zwijgend ga ik naast haar zitten en gun haar de mogelijkheid zelf te vertellen wat er precies scheelt.

Faye
    "Super. Ik kijk er nu al naar uit. En dan kan je je haren zo laten invlechten, super schattig." Ik grinnik, maar schud daarna mijn hoofd.
    "Dat is dus echt slecht voor je haar hé. Ik heb niet voor niets anderhalf jaar gespaard om het deze lengte te krijgen. Een stijltang er doorheen oké, maar als je die vlechtjes eruit haalt, is je haar letterlijk stro." Ik merk nadat ik het gezegd heb dat ik echt als een verwend kreng over moet komen.
    "Ik vlecht het zelf wel en dan haal ik het er 's avonds weer uit, goed?" verzin ik daarom als oplossing en grinnik even.

Fedea

Ik kijk even op wanneer Trey naast me komt zitten, en ik neem zwijgend zijn hand in de mijne en speel wat met zijn vingers.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    "Ik heb er nooit echt over nagedacht of jij... Of wij, ooit..."
    Even laat ik zijn hand met rust en kijk hem aan.
    "Maar ik zou het wel willen, denk ik. Ik bedoel, ik hou van je, en ik ga toch sowieso de rest van mijn leven met jou doorbrengen. Wat ik trouwens helemaal niet erg vind."
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Ik had er gewoon nog nooit echt over nagedacht."