• Er kwam net op het nieuws dat er zaterdag een expo van de Titanic opent in Brussel tot eind september. Ik ben al van kinds been af ontzettend geobsedeerd door de Titanic, dus ik zit hier letterlijk te wiebelen op mijn stoel. Jammer genoeg heb ik nu examens en kan ik dus nog niet gaan, maar sowieso ga ik in de grote vakantie er naar toe.

    Ik had al eerder gehoord dat er eentje was in Amsterdam. Is er iemand geweest en was het de moeite?

    Hihi dit maakt echt mijn dag goed. Wie is er nog meer fan van de Titanic? En wie gaat er ook naar toe?

    (meh ik kan precies niet meer typen door de examens)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de film niet eens gezien, oops.
    Veel plezier alvast in ieder geval!

    De film is pas leuk na een uur en een half. (joehoe)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oew, dat is dicht bij mij. ^^


    •*• Lululu •*•

    Ben in A'dam geweest! Is wel leuk, opzich! Je komt meer te weten over de mensen aan boord!


    To infinity and beyond •

    ^ Leuk leuk, het draait hem voornamelijk rond de Belgen bij ons. Ik zag daar vorig jaar een docu van en dat was wel interessant. Ik ben benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    De film is pas leuk na een uur en een half. (joehoe)

    Eerlijk gezegd vond ik het deel dat de boot begint te zinken het leukst. ;x De rest is wel oké, maar vanaf het moment dat de melding komt dat er wat aan de hand is vind ik het het interessantst worden.

    Ik ben ook wel redelijk geobsedeerd door de Titanic, maar kon er helaas niet heen wegens geld gebrek. :/

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd vond ik het deel dat de boot begint te zinken het leukst. ;x De rest is wel oké, maar vanaf het moment dat de melding komt dat er wat aan de hand is vind ik het het interessantst worden.
    Ja precies. All the feels dan. Ik krijg daar nog steeds kippenvel van en ik ken de film al vanbuiten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja precies. All the feels dan. Ik krijg daar nog steeds kippenvel van en ik ken de film al vanbuiten.

    En ik blijf steeds maar huilen op dat ene moment, ik weet niet snel welke maar je weet denk ik wel welke ik bedoel. :')

    Ik bedoel echt alles. Brown die terug wil gaan om mensen te redden, terwijl zij niemand heeft om terug naar toe te gaan, terwijl de rest liever wegblijft ook al hebben die wel nog iemand dierbaars. Al die momenten vind ik machtig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pedrad schreef:
    Ik heb de film niet eens gezien, oops.
    Veel plezier alvast in ieder geval!

    Minki schreef:
    Ik ben ook wel redelijk geobsedeerd door de Titanic, maar kon er helaas niet heen wegens geld gebrek. :/
    High five mede Titanic-zot. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb die van Amsterdam gewoon gemist!!!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ik wil graag gaan, moet alleen nog een slachtoffer zoeken om me te vergezellen^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ben in Amsterdam geweest, samen met mijn moeder, en ik vond het echt interessant! Je liep zelfs door een gang die exact nagemaakt was, de hutten waren ook nagemaakt zag er echt leuk uit allemaal. Helaas mocht je geen foto's maken.


    La la la de de da la la de de da da dum.