• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geduld, Fé."
    Ik trek mijn buik in wanneer hij op mijn huid zuigt, en bijt op mijn lip.
    "Trey, je maakt me gek," fluister ik.
    Opgewonden kijk ik hem aan en voel de opwinding toenemen met de minuut.
    "Ik doe alles wat je wil, alles," zeg ik hees.
    Alles in mijn hoofd wordt wazig van de opwinding en spanning. Het liefst van al bespring ik hem meteen, maar houd me in, omdat ik wil dat we er allebei van genieten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    Rey

    "Daar slaap ik goed van. Verzin maar iets."
    Ik grinnik.
    "Vooruit dan. Maar ik ken alleen maar de hele cliche sprookjes. Zoals Sneeuwwitje, en blablabla."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Die ben je vast beu gehoord."
    Dan komt er iets in me op.
    "We kunnen Disneyfilms kijken!"

    [Het ene rare idee na het andere komt in me op, dus sorry :') Voor de rest zijn mijn hersenen ook dood :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey, je maakt me gek. Ik doe alles wat je wil, alles."
    Het komt er allemaal ietwat zuchtend uit, zelfs iemand die niet over een groot licht beschikt kan merken dat ze opgewonden is. Ik druk nog een kusje op haar navel.
    "Geniet," is het enige dat ik haar opdraag.
    Met een ondeugende blik in mijn ogen, kus ik me een weg verder naar beneden. Haar slipje trek ik nog wat verder uit. Als ik bij mijn bestemming ben aangekomen, geef ik haar daar beneden een kusje om haar vervolgens met mijn tong nog gekker te maken.

    [Blijft awkward, dit :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Vooruit dan. Maar ik ken alleen maar de hele cliche sprookjes. Zoals Sneeuwwitje, en blablabla. Die ben je vast beu gehoord." Ik grinnik even en knik.
    "Valt nog mee hoor." zeg ik zachtjes en kijk hem even aan.
    "We kunnen Disneyfilms kijken!" zegt Rey dan plots uit het niets, ik kijk even op en wrijf dan in mijn ogen.
    "Disney?" herhaal ik even en laat de beelden van de oude videobanden bij mij thuis voorbij vliegen.
    "Welke film had je in gedachten?" vraag ik nieuwsgierig en draai me een kwartslag om.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Geniet."
    Erg moeilijk is dat niet. Ik hou mijn adem in wanneer hij zich verder een eg kust naar beneden. Een kreun ontsnapt mijn lippen en met gesloten ogen houd ik stevig de lakens vast om mijn gekreun tegen te houden. Mijn ademhaling versnelt wat, en ik word alleen maar meer opgewonden. Zachtjes mompel ik zijn naam enkele keren, vermengd met een paar kreunen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Disney? Welke film had je in gedachten?"
    Ik grinnik.
    "Kies maar, ik heb ze allemaal."
    Ik spring het bed uit en open de kast over mijn bed, waar een televisie in staat. Niet zo groot als die in de woonkamer, maar best gezellig. Enthousiast kijk ik haar aan.
    "Jij mag kiezen," zeg ik nog een keer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kies maar, ik heb ze allemaal." Verbaasd kijk ik hem aan, aangezien ik weet hoeveel dat er wel niet zijn. Ik kijk even op als hij uit het bed gaat en trek mezelf iets op. Ik glimlach even als hij een kast opent waar een televisie instaat.
    "Jij mag kiezen," Ik knik en bijt even op mijn lip.
    "The Lion King," zeg ik vastberaden. Altijd al mijn favoriet geweest. Helaas mocht ik hem vrijwel nooit zien.
    "Honderd procent zeker." vul ik er nog aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    De geluiden die Fedea maakt zijn meer dan opwindend. De manier waarop ze mijn naam uitbrengt, gevolgd door gekreun is genoeg om iedere man gek te maken. Gelukkig ben ik de enige man die ik in mijn slaapkamer wil. En Fé is het enige meisje dat hier mag komen, altijd al geweest.
    Langzaam breng ik een vinger bij haar naar binnen, terwijl mijn tong gewoon verder gaat waar die mee bezig was. Af en toe hou ik even op om op de tere huid te zuigen maar doe telkens gewoon weer verder.
    Na een tijdje gebruik ik ook een tweede vinger.
    Ik vind niks opwindender dan haar te doen genieten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "The Lion King. Honderd procent zeker."
    "The Lion King, komt eraan."
    Ik salueer even en ga binnen de dvd halen. Terug in de slaapkamer, zet ik de tv op, en stop de dvd in de speler. Met de afstandsbediening in mijn hand kruip ik terug het bed in en leg me naast haar neer.
    "Dit is zo leuk," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Een luidere kreun ontsnapt mijn lippen wanneer hij een vinger bij me naar binnen brengt en ik knijp mijn ogen dicht. Als hij zo verder doet, gaat dit absoluut niet lang duren. Zijn lippen doen ook hun werk, meer dan perfect, en zijn tweede vinger maakt me pas echt gek.
    "N-nee, Trey, i-ik wil nie-" breng ik hijgend uit.
    Ik til mijn bekken wat op om hem dieper te voelen en kreun zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "N-nee, Trey, i-ik wil nie-" hijgt Fedea plots.
    In tegenstelling tot wat ze net zei, heft ze haar heupen op en kreunt zachtjes. Om haar halverwege tegemoet te komen bij wat ze net deed en zei, ga ik wat langzamer te werk. Met mijn vrije hand streel ik langs haar dij.
    Traag haal ik mijn vingers uit haar om vervolgens rustig mijn tong naar binnen te laten glijden. Ik wacht eventjes op eventueel protest en ga dan verder. Ondertussen stimuleer ik met mijn duim haar gevoeligste plekje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Tesamen met een kreun rolt zijn naam over mijn lippen. Dit voelt veel te goed. Hijgend protesteer ik nog even, dat ik mijn hoogtepunt voel aankomen. Ik herhaal enkele keren zijn naam, en probeer het geweldige gevoel in mijn onderbuik te onderdrukken. Een golf van opwinding overvalt mijn lichaam, en luid kreunend kom ik heerlijk klaar. Hijgend lig ik nog na te trillen met geloten ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "The Lion King, komt eraan." Ik grinnik even een steek mijn hand naar hem op als hij salueert. Waarna hij terug komt met de Lion King in zijn hangen. Ik kijk toe hoe hij de film in de dvd-speler stopt en kruip stevig tegen Rey aan als hij weer het bed in duikt.
    "Dit is zo leuk," hoor ik hem lachend zeggen. Ik glimlach even en kijk kort naar het beeldscherm.
    "Het is echt al lang geleden dat ik deze film gezien heb." geef ik toe en gaap even. Toch heb ik het gevoel dat ik hem niet af zal kunnen kijken.
    "Ik keek hem wel eens bij vriendinnetjes thuis en zo," zeg ik vervolgens en druk mijn lippen even in zijn hals.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Het is echt al lang geleden dat ik deze film gezien heb. Ik keek hem wel eens bij vriendinnetjes thuis en zo."
    "Ach, een reden temeer om hem te zien. En trouwens, dit lijkt hetzelfde, niet? Gewoon, onder vriendinnetjes," zeg ik plagerig.
    Ik selecteer de taal en ondertitels. Dan voel ik haar lippen in mijn hals.
    "Enehm, deed je dat ook bij je vriendinnen?" vraag ik zachtjes voor ik op 'play' druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als Fedea mijn naam kreunt, weet ik dat het niet lang meer zal duren voor ze haar hoogtepunt bereikt. Ik krijg gelijk als ze dit zelf ook nog eens aankondigt, al moet ik moeite doen haar te begrijpen.
    Plots merk ik dat al haar spieren zich even opspannen, dus langzaam hou ik ermee op. Ik ga naast haar liggen en laat mijn vingers haar haren uit haar gezicht strijken om ze vervolgens rondjes om haar navel te laten cirkelen. Mijn lippen plaats ik in haar hals, waar ik zachte kusjes zet tot ze een beetje bekomen is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.