• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "En ik niet zonder jou."
    Ik giechel even als Liam zijn gezicht in mijn hals verbergt en er een kusje plaatst.
    "Niet eerlijk," zucht ik.
    Mocht ik Liam nu, hier in zijn nek kussen dan zou de dame naast me binnen de kortste keren de kamer uit manken omdat het niet voor haar ogen bestemd is.
    God, ik kan niet wachten tot we thuis zijn.

    Irial

    Ik hoor de uitleg van Ann aan en wens af en toe dat ik de vraag niet had gesteld. Maar ik mag de vrouw, dus luister ik wel.
    Ondertussen merk ik hoe Madeline naast me ook een beetje van de taart eet. Ik leg voorzichtig een hand op haar knie en druk een kusje op haar wang.
    "Ik ben trots op je," fluister ik in haar oor.
    Ik verwacht echt niet dat ze dat hele stuk taart opeet -ik zou natuurlijk blij zijn als ze dat wel doet- maar ben blij dat ze op z'n minst proeft.
    Ik zet mijn bord, dat intussen taartvrij is op tafel en neem nog een slokje thee.

    Atreyu

    Ik lach even als Fedea er helemaal van gaat blozen.
    "En jij bent geweldig," zegt ze stilletjes.
    Ik wil haar kussen als beloning voor het compliment, maar ze drukt zelf al haar lippen op de mijne. Plots rilt ze en trekt vervolgens de lakens over ons heen.
    Ik geef haar nog een klein kusje en laat mijn neus langs de hare gaan.
    "Heb je koud?" vraag ik zacht. "Ik heb namelijk de verwarming niet aan staan, dus als je wilt-" Ik moet mezelf even onderbreken om haar te kussen, haar lippen glimmen zo mooi. "Als je wilt kan ik die wel even aanzetten," maak ik mijn zin af.
    Ik haal mijn hand door haar haren en kruip wat dichter tegen haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Heb je koud? Ik heb namelijk de verwarming niet aan staan, dus als je wilt- Als je wilt kan ik die wel even aanzetten."
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem glimlachend aan.
    "Nee, dat hoeft niet. Dit is lekker gezellig, en ik krijg het seffens dan wel warm."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten.
    "Ik besef nu pas hoe erg ik dit gemist heb," zucht ik even.
    "Ik bedoel, ik miste je, maar nu je hier zo naast me ligt, en zo lekker warm aanvoelt..."
    Ik bijt op mijn lip en druk een kusje op zijn borstkas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga even eten ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach naar haar. 'Waarom kun je nu niet gewoon mee naar huis.' Zeur ik en sluit mijn ogen terwijl ik nog eens aan haar haar ruik. 'Ik hou van je Camargue.' Mompel ik en open dan mijn ogen weer om haar aan te kunnen kijken.

    Madeline

    Ik kijk Irial dankbaar aan voor ik nog een slok thee neem. Ik heb de taart half op en zet hem dan weg. Meer wil en kán ik gewoon niet op. Mijn moeder glimlacht naar me en bekijkt me dan eens van top tot teen.

    Atreyu

    "Nee, dat hoeft niet. Dit is lekker gezellig, en ik krijg het seffens dan wel warm. Ik besef nu pas hoe erg ik dit gemist heb. Ik bedoel, ik miste je, maar nu je hier zo naast me ligt, en zo lekker warm aanvoelt..."
    Ze drukt een kusje op mijn borstkas en ik ril even.
    "Ik begrijp wat je bedoelt," zeg ik zachtjes.
    Ik leg mijn wijsvinger onder haar kin en til die zachtjes omhoog. Na haar even in de ogen gestaard te hebben, druk ik mijn lippen passievol op de hare. Ik laat mijn hand langs haar hals glijden en ga er vervolgens mee op en neer over haar arm in de hoop haar wat op te warmen.

    Camargue

    "Waarom kun je nu niet gewoon mee naar huis," zeurt Liam plots. Ik moet even luidop lachen en teken hartjes op zijn borstkas met mijn wijsvinger. "Ik hou van je Camargue," voegt hij er nog aan toe.
    "Ooh," zeg ik compleet vertederd. "Jij bent zo'n schatje," zeg ik met een kinderlijk stemmetje. Ik knijp plagerig even in zijn wang en druk dan mijn lippen op de zijne.

    Irial

    Als Madeline nog een half stuk taart overlaat en haar bord op tafel zet, kijk ik haar verliefd aan. Met een half stuk taart ben ik tevreden.
    Ik laat mijn hand in de hare glijden.
    Ergens wil ik nu tegen Madeline zeggen dat we vanavond wel iets lichts zullen eten, maar volgens mij is het voor haar nu een grotere beloning als ik gewoon mijn mond hou over eten. Ik kijk terug naar Ann.
    "Ik zou vragen of u babyfoto's heeft, maar volgens mij wordt Maddie daar dan niet zo blij van," zeg ik subtiel.
    Ik grinnik even en druk nog een kusje op Madeline's wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik begrijp wat je bedoelt."
    Ik glimlach en kijk verliefd in zijn ogen, voor hij me passioneel kust. Liefdevol en maar al te graag beantwoord ik die kus, en leg mijn arm om zijn hals. Zijn hand wrijft over mijn arm, en ik ril even, hoewel ik me meteen al wat voel opwarmen. Ik zuig zachtjes op zijn onderlip en laat mijn vrije hand op zijn buik rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga, HUNGER GAMES *O*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Ik ga, HUNGER GAMES *O*]


    [Omygod, have fun. Die film is echt asdfghjkl;]

    Dymphna schreef:
    Rey

    "Ik ben ook heel goed in ideeën verzinnen. Ik doe het hoor, enkel dat tillen niet. Dat laat ik wel aan andere over. Trey of zo, misschien voel jij je aangesproken."
    "Oh ja tuurlijk. Trey gooit me zo van die rots af wanneer ik dat zou doen. Die denkt dan meteen dat ik haar van die rots wil gooien, of zoiets. Hij is een tikkeltje overbezorgd."
    Grinnikend kijk ik naar het scherm.


    Faye
    "Oh ja tuurlijk. Trey gooit me zo van die rots af wanneer ik dat zou doen. Die denkt dan meteen dat ik haar van die rots wil gooien, of zoiets. Hij is een tikkeltje overbezorgd." Ik kijk hem glimlachend aan en schud mijn hoofd.
    "Zal die vast niet doen." zeg ik grinnikend.
    "Toch?" vraag ik nog even bezorgd en haal mijn arm onder het dekbed vandaan en trek mijn spieren samen. Ik lach even, aangezien er vrijwel niets zichtbaar is, enkel mijn arm, wat vet en een laagje huid.
    "Hmm, ik denk ook niet dat ik je kan helpen dan."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zal die vast niet doen. Toch?"
    Ik grinnik en kijk haar lachend aan.
    "Tja, dan ken jij Trey nog niet."
    "Hmm, ik denk ook niet dat ik je kan helpen dan."
    Ik trek een pruillip.
    "Wat? Jij vangt me niet op wanneer hij me eraf gooit?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik wrijf over mijn wang en glimlach. 'Dankje.' Mompel ik al weet ik dat ze het echt meent. 'Ik snap nog steeds niet wat je hier doet. Ik kan net zo goed voor je zorgen als die zusters.' Grinnik ik.

    Madeline

    "Ik zou vragen of u babyfoto's heeft, maar volgens mij wordt Maddie daar dan niet zo blij van," Ik kijk mijn moeder dodelijk aan maar ze is me voor. Ze springt op en pakt het grote 'familie'album. Waarom het familie album heet weet ik niet want 2/3 van het boek bestaat uit foto's van mij. 'Als je het maar laat!' Waarschuw ik haar.

    Faye
    "Wat? Jij vangt me niet op wanneer hij me eraf gooit?" Ik kijk hem lachend aan en haal mijn schouders op.
    "Wat wil je? Dat ik elke bot in mijn lijf breek?" vraag ik uitdagend.
    "Zo ja, dan doe ik het al te graag voor je, zo niet, dan kijk ik liever toe hoe je naar beneden valt en je jezelf redt." Ik haal mijn hand even snel door zijn haar en kijk dan weer naar de televisie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat wil je? Dat ik elke bot in mijn lijf breek? Zo ja, dan doe ik het al te graag voor je, zo niet, dan kijk ik liever toe hoe je naar beneden valt en je jezelf redt."
    "Oh ja? Ik moet mezelf redden?"
    Nep-boos kijk ik haar aan.
    "Eens zien of jij jezelf hieruit redt."
    Ik begin haar te kietelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Oh ja? Ik moet mezelf redden? Eens zien of jij jezelf hieruit redt." Niet begrijpend kijk ik hem aan en frons mijn wenkbrauwen even, totdat ik zijn vingers over mijn huid voel kietelen en ik als een gek begin te spartelen.
    "Nee-ee," breng ik uit en snak naar adem. Ik sla met mijn handen in het wilder weg, zoekend naar de zijne.
    "Hou o-op!" zeg ik smekend. "Rey!" gil ik, happend naar adem en schud lachend mijn hoofd.
    "Alsjeblieft, ik," Ik zoek even naar de juiste woorden. "I-ik smeek je!"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee-ee. Hou o-op!. Rey! Alsjeblieft, ik... I-ik smeek je!"
    Lachend kijk ik haar aan en stop even met kietelen.
    "Wat krijg ik dan als ik stop met kietelen?" vraag ik plagerig.
    Zachtjes kriebel ik met mijn vingers over haar buik, maar nog niet echt kietelend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik hap hijgend naar adem als hij stopt. Ik kijk hem dankbaar aan en glimlach kort.
    "Wat krijg ik dan als ik stop met kietelen?" zegt hij met een plagende ondertoon. Ik schuif even wat van hem weg, maar merk al snel dat dat geen nut zal hebben, aangezien ik zijn vingers over mijn buik voel.
    "Eh," zeg ik nadenkend en pak zijn handen beet. Ik schuif iets dichter zijn richting op en druk mijn lippen zachtjes op die van hem.
    "Dit?" zeg ik zachtjes en grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.