• Ze willen naar Roemenië verhuizen! Volgens mij hebben ze een zonnesteek.

    Écht like there's no way on earth dat ik naar Roemenië ga verhuizen.


    Forever.

    Eigenlijk lijkt het me ergens best wel leuk :Y)

    woow waarom willen ze daar heen dan ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik begrijp het best, ik vind Nederland op zich ook een kutland
    Als ik achttien ben, emigreer ik naar Spanje..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Waarom willen ze naar Roemenië verhuizen?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ILoveLilian schreef:
    Eigenlijk lijkt het me ergens best wel leuk :Y)

    Ja het is ook wel leuk. Maar ik ga naar het laatste jaar van de middelbare school en ik ben toch écht niet van plan om dat jaar in Roemenië door te brengen. Écht like.. omfg no way!


    Forever.

    Herbie schreef:
    Waarom willen ze naar Roemenië verhuizen?

    Omdat het daar altijd lekker weer is en de huizen groot zijn en bla bla bla. Slaat nergens op want mijn moeder zeurt altijd na 3 dagen mooi weer dat het véél te warm is en dat het wel weer mag gaan regenen.


    Forever.

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Ja het is ook wel leuk. Maar ik ga naar het laatste jaar van de middelbare school en ik ben toch écht niet van plan om dat jaar in Roemenië door te brengen. Écht like.. omfg no way!

    nou, ik denk dat ze eerst wel wachten tot jij klaar bent met school
    verhuizen doe je niet van de 1 op de andere dag, en zeker niet naar het buitenland

    Oei. Dat is wel flink balen! :S
    Wij hadden uitwisselingsstudenten en ik snapte echt helemaal niks van de taal. dat wordt echt nog lastig... Ik wens je veel succes!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Logisch dat ze hier weg willen, maar waarom the hell naar Roemenië?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Is het niet een tijdelijke gedachte ofzo, of dat ze het niet echt menen. Bijvoorbeeld dat ze over twee dagen zeggen, 'natuurlijk gaan we daar niet heen.'?


    As travars

    Roemenië?
    Haha, wedden dat ze na een paar dagen al met de staart tussen de benen terug komen?
    Oooomg. Als mijn ouders dat zouden doen, zou ik intrekken bij m'n oom en tante.
    No way dat ik mijn prachtige kamer, vrienden & familie opgeef voor zo'n Oostblokland als Roemenië.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SchoenVeter schreef:
    (...)
    nou, ik denk dat ze eerst wel wachten tot jij klaar bent met school
    verhuizen doe je niet van de 1 op de andere dag, en zeker niet naar het buitenland

    Dan ken je mijn ouders nog niet. 3 jaar terug wilde ze naar België verhuizen. En ondanks dat ik niks heb tegen het land of whatever ben ik echt gaan flippen. Toen hebben ze er wel voor gekozen om te blijven. Maar ze zijn nu echt heel zelfverzekerd erover.


    Forever.

    Daar kwamen mijn ouders ook een keer mee :') Ze doen maar ik woon bij mijn vriend, xD Maar dat plan is nooit doorgegaan.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Glastonbury schreef:
    Is het niet een tijdelijke gedachte ofzo, of dat ze het niet echt menen. Bijvoorbeeld dat ze over twee dagen zeggen, 'natuurlijk gaan we daar niet heen.'?

    Dat dacht ik eerst ook. Dus ik zeg heel lacherig: 'Jullie zijn echt gek!' En toen zei mijn moeder: 'Misschien. Maar ik ben er heilig van overtuigt dat we dat gaan doen.'


    Forever.

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Omdat het daar altijd lekker weer is en de huizen groot zijn en bla bla bla. Slaat nergens op want mijn moeder zeurt altijd na 3 dagen mooi weer dat het véél te warm is en dat het wel weer mag gaan regenen.

    Hahaha
    Dat slaat dus echt nergens op ze wilt naar een warm land gaan maar na 3 dagen zegt ze dat het te warm is
    Haha


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"