• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik kus haar terug. Ik zou alles voor haar doen echt alles dat was wel zeker. Ik vijf zacht op haar onderlip en laat haar dan los. 'Ik wilde dat we alleen waren. ' mijn stem is hees en ik moet er even door lachen.

    Madeline

    Ik kijk toe hoe ze bladeren en kan gegeneerd mijn handen voor mijn ogen als ze bij. Foto knen waarop ik net mijn haar zelf geknipt had. Het zag er niet uit. Schots en scheef en ook nog eens geknipt met een kinder kartel schaartje.

    Atreyu

    Ik kreun even als ik haar nagels in mijn rug voel. Als ze op mijn lip bijt, maak ik mijn lippen even los van de hare en opnieuw doet ze me huiveren door mijn naam uit te spreken. Ze drukt haar lippen op die van mij en beweegt zelf haar heupen. Ik neem haar stevig vast en rol op mijn rug zodat ze bovenop me komt te zitten. Zelf duw ik ook telkens mijn heupen een beetje omhoog. Met mijn armen nog steeds om haar heen ga ik rechtop zitten, mijn bovenlijf komt tegen het hare aan. Voorzichtig maak ik mijn lippen los van de hare en zet ze in haar hals om haar zachtjes te bijten. Als ik klaar ben, kus ik me een weg naar beneden tot ik bij haar borsten ben. Met het puntje van mijn tong lik ik even aan haar tepel om er vervolgens aan te zuigen.

    Camargue

    "Ik wilde dat we alleen waren," zegt Liam hees, na even op mijn onderlip gebeten te hebben.
    Ik moet even lachen. Aan zijn stem is duidelijk te horen wat hij ermee bedoelde. Snel druk ik nog een klein kusje op zijn lippen.
    "Jij niet alleen," zeg ik zachtjes.
    Ik haal een hand door zijn haren zodat ze weer heerlijk overhoop liggen en bijt op mijn onderlip terwijl ik hem met puppyoogjes aankijk.

    Irial

    Ik moet even lachen als we bij een foto komen waar Madeline met een eerder scheef kapsel op staat. Als ik naast me kijk zit ze met haar handen voor haar ogen. Ik sla een arm om haar schouder en geef haar een kusje op de wang.
    "Je bent creatief, maar niet als het op knippen aankomt blijkbaar," grinnik ik.
    Ach, iedereen heeft wel eens zulke stoten uitgehaald toen hij klein was. Dat is normaal, een gezond kind test zijn grenzen. Ik durf wedden dat er thuis in mijn album ook wel een paar foto's zitten met een grappig verhaal aan verbonden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik open mijn ogen wanneer hij ons omdraait, en blijf hem opgewonden aankijken, tot hij rechtop zit, en zijn lichaam weer onafscheidelijk is van het mijne. Zacht kreunend laat ik mijn hoofd achterover hangen wanneer hij me zacht in mijn hals bijt. Ik wil zijn naam fluisteren, maar het komt er meer uit als een zucht. Hoewel ik dacht dat het niet mogelijk was, giert er nog meer opwinding door me heen wanneer hij zacht op mijn tepel zuigt, en ik voel mijn hoogtepunt naderen. Ik wil helemaal nog niet dat het gedaan is, dus vertraag het tempo een beetje en maak grotere bewegingen met mijn heupen, zodat hij eerst bijna helemaal uit me is, om me dan weer te laten zakken. Het gevoel is gewoon hemels, wat ik laat blijken door mijn onophoudelijke kreunen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nu ben ik toch bang van je, hoor." Ik grinnik en kijk hem tevreden aan. Vlug druk ik een kusje op zijn neus.
    "Dat zou je ook moeten zijn." zeg ik grinnikend en hoor aan de film dat hij is afgelopen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat zou je ook moeten zijn."
    Ik kijk lachend naar het scherm en zie de aftiteling voorbij komen.
    "Kijk eens, en je bent niet in slaap gevallen!"
    Ik geef haar een bemoedigend schouderklopje en zet de tv uit. Ik kruip iets dieper onder de lakens, en draai me kwartslag om, zodat ik haar kan aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik zucht en begin mef mijn handen hrt haar op mijn hoofd weer te fatsoeneren. 'Waaron doe je dat nu elke keer. ' lach ik en kijk haar Ny een schuin hoofd aan. Er was niets leuks aan het verpesten van mijn haar voor zover ik weet.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Achja, daarom ben ik ook maar geen kapster geworden he. ' ik kijk naar mijn moeder. Irial heeft met dit alles punten bij haar gescoord. Ze mocht hem.

    Atreyu

    Ik sluit mijn ogen en grom van genot als Fedea grote bewegingen begint te maken. Haar gekreun stuurt de ene rilling na de andere over mijn lichaam.
    "Je bent... heerlijk, Fé," weet ik zuchtend uit te brengen.
    Ik leg mijn hand in haar nek en trek haar zo nog iets meer naar me toe om vervolgens mijn lippen weer op de hare te drukken. Mijn tong cirkelt over haar lippen, op zoek naar weg naar binnen. Met mijn ene arm nog steeds om haar middel laat ik me weer achterover vallen, zodat ze op me ligt. Mijn handen glijden over haar lichaam en blijven op haar kont liggen. Zachtjes knijp ik er even in.

    Camargue

    "Waarom doe je dat nu elke keer," lacht Liam.
    Ik kijk hem met een pruillipje en grote ogen aan terwijl ik opnieuw hartjes op zijn borstkas teken.
    "Ik vind je zo sexy, met je haar in de war," fluister ik.
    Ik haal opnieuw mijn handen door zijn haar, maar zorg ervoor dat het dit keer netjes blijft liggen.
    "En ze zijn zo zacht," voeg ik er, nog steeds met een pruillip, aan toe.

    Irial

    "Achja, daarom ben ik ook maar geen kapster geworden he," zegt Madeline met een glimlach.
    Ik trek een wenkbrauw op en knik geweldig.
    "Gelukkig maar," lach ik. "Beloof me dat je nooit de schaar in mijn coupe zet en me gewoon naar de kapper stuurt als je het te lang vindt," grinnik ik.
    Even vergeet ik waar we zijn en druk mijn lippen op de hare. Pas als ik het boek weer op mijn schoot voel wegen, breek ik blozend de kus af.
    "Sorry," zeg ik tegen beide dames.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent... heerlijk, Fé."
    Normaal zou ik erop antwoorden, maar ik ben helemaal buiten adem van de opwinding, dus ik glimlach alleen maar en ben blij wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt. Passioneel kus ik hem terug en wanneer ik op hem lig, steun ik wat op mijn ene arm, mijn lippen nog steeds op de mijne, en versnel het tempo weer. Zijn handen op mijn kont, en het kneepje dat hij me geeft, doen mijn hoogtepunt weer naderen. Ruw druk ik mijn lippen op de zijne, omdat mijn gekreun steeds maar luider wordt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kijk eens, en je bent niet in slaap gevallen!" Ik grinnik als hij me een schouderklopje geeft en zich een kwartslag omdraait. Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Hoera!" zeg ik vrolijk en lach dan even.
    "Nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat we de helft gemist hebben." zeg ik grijnzend en voel me blozen. Ik vraag me af of ik mijn normale huidskleur hierdoor ooit nog wel eens terug zal krijgen.

    [Ik doe karaokeparty of zo, lol. Dus reageer traaag, hihi. x]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 14:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Geeft niet ^^]

    Rey

    "Hoera! Nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat we de helft gemist hebben."
    Ik leg mijn hand op haar blozende wang en kijk glimlachend in haar ogen.
    "Vind je dat erg dan?" vraag ik zacht, alsof we elk moment betrapt kunnen worden.
    Het ziet er eigenlijk ook best wel vreemd uit, denk ik, mocht er nu iemand komen binnenstormen. Maar het kan me niet schelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als Fé me ruw kust en het tempo opvoert, voel ik een elektrisch gevoel door mijn onderbuik gaan.
    "F-Fé, trager," zeg ik hees.
    Ik grijp haar kont wat steviger vast en hou haar een beetje tegen ze zodat ze niet zo snel kan blijven gaan. Ik heb helemaal geen zin om nu al klaar te komen. Ook het kussen zetten ik op een lager pitje. Ik druk mijn lippen heel teder op de hare.
    Af en toe druk ik mijn heupen wat omhoog zodat ik dieper in haar kom.
    "Zo warm," mompel ik onbewust.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "F-Fé, trager."
    Ik doe wat hij vraagt en voel langzaam mijn hoogtepunt weer wegebben. Dat is al de tweede keer, dus ik weet dat ik het seffens niet meer ga kunnen tegenhouden. Ik buig voorover en neem zijn gezicht in mijn handen, om hem liefdevol en teder terug te kussen.
    "Zo warm."
    Ik plaats mijn lippen in zijn hals en hijg lichtjes tegen zijn huid aan.
    "Wat is er warm, lieverd?" weet ik hijgend uit te brengen.
    Ik verstrengel mijn linkerhand met de zijne en plaats weer kusjes in zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vind je dat erg dan?" Hoor ik hem zacht zeggen. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Ik wendt mezelf even tot de deur en kijk hem dan weer aan.
    "Absoluut niet." zeg ik direct en pak zijn hand die op mijn wang ligt even beet. Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Nee, ik denk toch wel dat dit tot één van de betere avonden in mijn leven tot nu toe hoort." geef ik zachtjes toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Absoluut niet. Nee, ik denk toch wel dat dit tot één van de betere avonden in mijn leven tot nu toe hoort."
    Haar glimlach doet me smelten, en ik voel dat ik een beetje rood word.
    "Wauw, meen je dat?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "En ik deed niet eens moeite."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw, meen je dat? En ik deed niet eens moeite." Ik grinnik en knik.
    "Zeker, mijn vijftiende verjaardag overtreft het tot nu toe nog wel, toen waren we in Disney." zeg ik lachend.
    "Dus als je de moeite doet, overtreft het zich misschien nog." Ondeugend kijk ik hem aan en begin dan te lachen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.