• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Valt mee, heb het wel eens erger gehad. Jij?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Een beetje. Maar ik wil niet slapen."
    Ik kijk haar even aan en glimlach.
    "Niet nu ik weet dat de realiteit beter is dan welke droom ook."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Een beetje. Maar ik wil niet slapen. Niet nu ik weet dat de realiteit beter is dan welke droom ook." Ik merk aan de manier hoe ik mijn wangen warm voel worden dat ik aan het blozen ben. Ik glimlach verlegen en sla mijn ogen even neer.
    "Ik wil niet slapen omdat ik bang ben voor wat ik dromen ga." zeg ik dan uiteindelijk, een tikkeltje beschaamd.
    "Ik durf in ieder geval te wedden dat het niet veel goeds is."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik wil niet slapen omdat ik bang ben voor wat ik dromen ga. Ik durf in ieder geval te wedden dat het niet veel goeds is."
    Ik zet de film even op pauze, aangezien het bijna het einde is, en neem haar handen in de mijne.
    "In je dromen kan ik je niet veel helpen, maar ik weet wel dat ik mijn best zal doen je in de realiteit te beschermen. Dat beloof ik," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik kijk even op als hij de film op pauze drukt en mijn handen beetpakt.
    "In je dromen kan ik je niet veel helpen, maar ik weet wel dat ik mijn best zal doen je in de realiteit te beschermen. Dat beloof ik," Ik glimlach even knik zachtjes.
    "Dankjewel," fluister ik terug en laat mijn hoofd weer op het kussen zakken. "Dat ik hier mag slapen en zo." Ik gaap even en grinnik dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dankjewel. Dat ik hier mag slapen en zo."
    "Graag gedaan, Faye," zeg ik met een glimlach.
    Ik wil weer op 'play' drukken, maar vraag me dan iets af.
    "En zo? Wat houdt dat dan in?"
    Nieuwsgierig kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Graag gedaan, Faye," Ik moet glimlachen als hij mijn naam zegt en kijk even naar zijn hand die naar de afstandsbediening glijdt maar dan abrupt stopt. Verbaasd kijk ik hem aan.
    "En zo? Wat houdt dat dan in?" Ik grinnik even als hij me nieuwsgierig aankijkt.
    "Dat ik films met je mag kijken, heb mogen douchen en ik een avondmaal gekregen heb." zeg ik snel en som even alles op.
    "Oh en dat je op vakantie wilt met me." Herinner ik hem en kijk hem in zijn ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat ik films met je mag kijken, heb mogen douchen en ik een avondmaal gekregen heb. Oh en dat je op vakantie wilt met me."
    Ik grinnik even.
    "Geen kus?" vraag ik lichtjes teleurgesteld.
    "Of was hij niet goed genoeg?"
    Een beetje onzeker kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen kus? Of was hij niet goed genoeg?" Onzeker kijkt hij me aan. Ik haal mijn schouders op en glimlach dan.
    "Tuurlijk wel. Slaap maakt me vergeetachtig." zeg ik grinnikend en druk mijn lippen voor kort op de zijne.
    "Wat dom dat ik die vergeten was op te noemen." Herhaal ik nog even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Tuurlijk wel. Slaap maakt me vergeetachtig. Wat dom dat ik die vergeten was op te noemen."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Sorry, normaal doe ik niet zo, maar ik vind je echt leuk, en die kus betekende wel iets."
    Ik kuch even en kijk naar het scherm. Ik weet heel zeker dat ik nu rood zie.
    "Ehm, wil je gewoon morgen verder kijken?" vraag ik dan maar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Sorry, normaal doe ik niet zo, maar ik vind je echt leuk, en die kus betekende wel iets." Ik kijk hem geamuseerd aan als ik zijn wangen rood zie kleuren en grinnik dan even.
    "Ehm, wil je gewoon morgen verder kijken?" Ik kijk even naar het beeldscherm en haal dan mijn schouders op.
    "Als we daar morgen tijd voor hebben." antwoord ik hem terug en kijk hem dan grijnzend aan.
    "Wat betekende die kus dan trouwens?" vraag ik geïnteresseerd.

    [Ik ga mijn beste vriend opzoeken en slapen, welterusten alvast, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Als we daar morgen tijd voor hebben. Wat betekende die kus dan trouwens?"
    "Ja, dat is waar. Morgen een drukke dag voor de boeg," zeg ik grinnikend.
    Ik denk even na over mijn woorden, en ontwijk haar blik.
    "Ehm, gewoon. Ik ehm... Wel, ik vind je echt leuk, en zo'n kus komt er niet zomaar. Toch?"

    [Oki, slaapwel (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Fedea

    "Ik begrijp wat je bedoelt."
    Ik glimlach en kijk verliefd in zijn ogen, voor hij me passioneel kust. Liefdevol en maar al te graag beantwoord ik die kus, en leg mijn arm om zijn hals. Zijn hand wrijft over mijn arm, en ik ril even, hoewel ik me meteen al wat voel opwarmen. Ik zuig zachtjes op zijn onderlip en laat mijn vrije hand op zijn buik rusten.


    Atreyu

    Waar haar hand mijn buik raakt, brandt het. Ze zet me letterlijk in vuur en vlam. Ik laat mijn eigen hand langs haar arm naar beneden glijden, langs haar zij, over haar heup en bovenbeen. Zacht haak ik mijn vingers achter haar knieholte en breng haar been omhoog zodat haar knie op mijn heup rust.
    Plots besef ik dat ik nog steeds mijn boxershort aan heb. Ik maak mijn lippen los van de hare en moet even lachen.
    "Zal niet echt lukken op die manier, denk je?" vraag ik lachend terwijl ik naar mijn boxer kijk.

    Chaim schreef:
    Liam

    Ik wrijf over mijn wang en glimlach. 'Dankje.' Mompel ik al weet ik dat ze het echt meent. 'Ik snap nog steeds niet wat je hier doet. Ik kan net zo goed voor je zorgen als die zusters.' Grinnik ik.

    Madeline

    "Ik zou vragen of u babyfoto's heeft, maar volgens mij wordt Maddie daar dan niet zo blij van," Ik kijk mijn moeder dodelijk aan maar ze is me voor. Ze springt op en pakt het grote 'familie'album. Waarom het familie album heet weet ik niet want 2/3 van het boek bestaat uit foto's van mij. 'Als je het maar laat!' Waarschuw ik haar.


    Camargue

    "Dankje. Ik snap nog steeds niet wat je hier doet. Ik kan net zo goed voor je zorgen als die zusters," zegt Liam terwijl hij over zijn wang wrijft. Blozend verberg ik mijn gezicht in zijn hals. Als hij zulke lieve dingen blijft zeggen, dan krijg ik mijn gezicht nooit weer naar zijn normale kleur.
    "Misschien moet je het eens voorstellen aan de artsen," grap ik.
    Ik denk niet dat ze ermee zouden toestemmen, maar het zou wel fijn zijn.

    Irial

    Ik moet me inhouden om te lachen als Ann meteen recht springt en een foto album gaat halen. Eens ik naast me kijk, verdwijnt mijn glimlach al snel. Madeline ziet er behoorlijk eng uit nu.
    "Als je het maar laat!"
    Ik denk even na en knijp dan in haar hand. Liefjes kijk ik haar aan.
    "Ik heb thuis ook nog zo'n heel album liggen, toen ik klein was vonden mijn ouders me blijkbaar wel een foto waard," zeg ik subtiel.
    Eerlijk is eerlijk toch?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ehm, gewoon. Ik ehm... Wel, ik vind je echt leuk, en zo'n kus komt er niet zomaar. Toch?" Ik voel mijn wangen lichtrood kleuren als hij dit zegt en strijk met mijn hand even langs zijn wang.
    "Die komt er zeker niet zomaar." antwoord ik terug en denk er even aan.
    "Ik had zeker niet verwacht dat faunielen zulke leuke personen konden zijn." zeg ik plagend er achter aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga even douchen, (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Mijn hele lichaam tintelt van zijn aanrakingen, en verlangt naar hem.
    "Zal niet echt lukken op die manier, denk je?"
    Even kijk ik hem niet-begrijpend aan, maar volg dan zijn blik naar beneden en moet even grinniken
    "Nee, niet echt," antwoord ik giechelend.
    "Dan doen we die toch gewoon uit?"
    Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden en haak mijn duimen in de rand van zijn boxer. Heel even leg ik mijn been terug zoals net, zodat ik zijn boxer kan uittrekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.