• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Met haar gezicht in mijn hals komt ze kreunend klaar. Ik laat mijn handen naar haar zijen glijden. Haar spieren trekken geweldig samen, allemaal. Dat heeft ook wel zo zijn effect op mij. Ik geef nog een paar trage stote voor ik ook mijn hoogtepunt bereik. Hijgend lig ik na te genieten.
    Met Fedea nog steeds in mijn armen rol ik opzij.
    Ik streel een lok haar uit haar gezicht terwijl ik haar in de ogen kijk.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Echt? Wauw. En je klinkt echt ongelooflijk sexy wanneer je zo schor bent." Ik grinnik even en voel mijn borstkas hevig op en neer gaan. Het zal me niet eens verbazen als mijn wangen gloeiend heet en rood zouden zijn.
    "Nou," zeg ik zachtjes en voel zijn lippen even op de mijne drukken.
    "Bedankt voor het compliment."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik hou nog even mijn ogen gesloten, totdat ik niet meer tril, en merk dat hij ons heeft omgerold. Mijn benen plakken een beetje, dus ik vermoed dat hij ook is klaargekomen. Verliefd kijk ik hem in de ogen, en voel zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen weer, en verlies me even in de kus, terwijl ik nog steeds lichtjes hijg.
    "En elke keer denk ik dat het niet beter kan," fluister ik.


    Rey

    "Nou. Bedankt voor het compliment."
    Ze ziet schattig rood, en ik moet ervan glimlachen.
    "Jij bedankt voor de geweldige kus."
    Mijn duim wrijft zachtjes over de rug van haar hand, en glimlachend blijf ik haar aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach. 'Het is moeilijk er goed uit te zien vergeleken jou. Het maakt niet uit al draag je een vuilniszak met half gekamd haar je ziet er nog steeds geweldig uit. ' ik neem een plukje van haar haar en speel er een beetje mee.

    Madeline

    'Ik dacht juist dat jij zo weg wilde? ' ik neem zijn hand vast. 'Maddie laat Irial anders je kamer zien ik doe even de afwas en bel dan ke vader.' Ik glimlach. 'Is goed' ii sta op en trek Irial mee van de bank naar de trap in de gang.

    Atreyu

    "En elke keer denk ik dat het niet beter kan," fluister Fedea als de kus geëindigd is.
    Ik lach zachtjes en aai over haar wang.
    "Zullen we straks die theorie eens testen?" grinnik ik.
    Ik haal diep adem, zelf ben ik ook nog niet bekomen. Voorlopig sla ik de dekens over ons heen. Ik verlies mezelf in haar mooie ogen. Plagerig streel ik even langs haar borsten.
    "Ze zijn zo perfect," zucht ik.
    Oeps, dat was inwendig bedoeld.

    Camargue

    "Het is moeilijk er goed uit te zien vergeleken jou. Het maakt niet uit al draag je een vuilniszak met half gekamd haar je ziet er nog steeds geweldig uit."
    Ik open mijn ogen en frons mijn wenkbrauwen.
    "Dat is het? Ik mag je haren niet overhoop halen omdat je er goed wil uitzien naast me?"
    Wat is dat nou weer voor onzin? Heeft hij de hongerige blikken die enkele verpleegstertjes naar hem richtten dan niet gezien op de spoedafdeling? Die jongen kan elk meisje krijgen dat zijn hartje begeert, mezelf inbegrepen.

    Irial

    "Ik dacht juist dat jij zo weg wilde?" zegt Madeline terwijl ze mijn hand vastneemt. Ik kijk haar nog verbaasder aan dan net.
    "Ik? Wanneer heb ik je die indruk gegeven?"
    Ik schrik even als ik Ann's stem hoor.
    "Maddie laat Irial anders je kamer zien, ik doe even de afwas en bel dan je vader."
    Voor ik kan protesteren, sleurt Madeline me al achter zich aan. Haar slaapkamer? Als ik een goede indruk wil maken op haar vader, dan spreekt feit dat hij me op zijn dochter's slaapkamer zal aantreffen niet echt in mijn voordeel. Ik hou mijn mond. We kunnen toch wel gewoon op een kamer zitten zonder elkaar te bespringen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zullen we straks die theorie eens testen?"
    "Van mij mag je. Ik hou je niet tegen."
    Zacht druk ik mijn lippen even op de zijne.
    "Ze zijn zo perfect."
    Ik voel zijn vingertoppen over mijn borsten strelen, en lach even.
    "Nou, dank je. Eigen kweek," grinnik ik.
    Ik begin eindelijk stilaan op adem te komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nou, dank je. Eigen kweek."
    Ik grinnik even maar negeer de opmerking verder. Terwijl ik kleine kusjes op haar lippen druk, begin ik haar borsten zachtjes te masseren. Af en toe kijk ik haar even in de ogen.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Ik weet niet of ze het gehoord heeft tussen de kusjes door, maar ik zal het nog vaak genoeg zeggen, dus dat doet er niet toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach van zijn vele kusjes en kreun zachtjes wanneer hij mijn borsten begint te masseren. Ik ben net gekalmeerd, en ik begin weer zin te krijgen, of toch bijna.
    "Ik hou van je."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Ik ook van jou, Trey. Ongelooflijk veel," zeg ik zacht.
    Liefdevol plaats ik mijn lippen op de zijne, en ga met mijn hand door zijn haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als ze weer begint te kreunen, haal ik mijn handen van haar borsten af.
    Ik mag dan wel jong en gezond zijn, zo snel ben ik zelfs niet toe aan een tweede ronde.
    "Ik ook van jou, Trey. Ongelooflijk veel."
    Ze drukt haar lippen op de mijne en haalt een hand door mijn haren.
    Ik laat mijn hand naar haar rug glijden en streel haar zachtjes. Nu, hier, op dit moment besef ik pas hoeveel ik haar gemist heb.
    "Droom ik?" vraag ik een beetje angstig.
    Dit is wel een droom die ik zou dromen, om dan morgen wakker te worden en erachter te komen dat ze helemaal niet bij me is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Droom ik?"
    Ik kijk hem even aan en schud mijn hoofd.
    "Niet voor zover ik weet. Waarom?" fluister ik zacht.
    Met mijn ene hand kriebel ik aan zijn nekhaartjes, en met de andere teken ik figuurtjes op zijn borst. Zacht druk ik mijn lippen op zijn borstkas en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Niet voor zover ik weet. Waarom?"
    Ik frons mijn wenkbrauwen even. Natuurlijk zou droomFé me proberen overtuigen dat ik niet aan het dromen ben.
    "Het lijk gewoon zo...onwerkelijk," zeg ik zachtjes. "Te mooi om waar te zijn, alsof ik elk moment kan ontwaken in een leeg bed, op mezelf na dan."
    Ik druk een kusje op haar lippen. Als dit echt een droom is, dan wil ik er van genieten. Mijn vingers strelen over haar zachte haren, terwijl ik elk detail van haar gezicht bekijk.
    "Vertel me iets over mezelf dat ik zelf niet weet," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het lijk gewoon zo...onwerkelijk. Te mooi om waar te zijn, alsof ik elk moment kan ontwaken in een leeg bed, op mezelf na dan. Vertel me iets over mezelf dat ik zelf niet weet."
    Ik glimlach zachtjes en kijk hem niet-begrijpend aan bij zijn vraag.
    "Wat moet ik doen?" grinnik ik.
    Ik denk even na.
    "Goh, wat weet ik nu over jou dat jij niet weet?"
    Dit is moeilijker dan gedacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    "Nou. Bedankt voor het compliment."
    Ze ziet schattig rood, en ik moet ervan glimlachen.
    "Jij bedankt voor de geweldige kus."
    Mijn duim wrijft zachtjes over de rug van haar hand, en glimlachend blijf ik haar aankijken.


    [Ik moest even mijn woede kwijt, but I'm back now. (:]

    Faye
    "Jij bedankt voor de geweldige kus." Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Dit keer is het aan jou te danken." zeg ik zachtjes en druk een aantal kusjes in zijn hals. Ik lijk weer springlevend en grinnik dan zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Rey

    "Dit keer is het aan jou te danken."
    Ik bijt op mijn lip wanneer ze haar lippen in mijn hals drukt.
    "Wat? Nou, als jij er niet was geweest, had ik je ook niet kunnen kussen."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat moet ik doen? Goh, wat weet ik nu over jou dat jij niet weet?"
    Ik grinnik even als ze dat zegt. Stilletjesaan begin ik toch te geloven dat ik wakker ben. Zelfs in mijn dromen kan er niet zo'n perfecte kopie van Fedea gemaakt worden.
    Ik laat mijn hand op haar wang liggen.
    "Jij smakt in je slaap, heel schattig," zeg ik.
    Het zou geen nut hebben haar iets te laten zeggen dat alleen Fedea weet, want dat weet ik zelf ook dus droomFé zou die vraag perfect kunnen beantwoorden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.