• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Zeker, mijn vijftiende verjaardag overtreft het tot nu toe nog wel, toen waren we in Disney. Dus als je de moeite doet, overtreft het zich misschien nog."
    Ik grinnik even en kijk haar lachend aan.
    "En wat overtreft voor jou Disney dan? Want dat is wel een heel moeilijke opdracht. Misschien kan ik dat wel niet."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Liam

"Ik vind je zo sexy, met je haar in de war," fluisterd ze. Ik glimlach en neem haar hand om er een kus op te drukken. 'Ik denk dat de dokter zo wel zal komen dan moet ik weer je bed uit.'

Madeline

"Beloof me dat je nooit de schaar in mijn coupe zet en me gewoon naar de kapper stuurt als je het te lang vindt," Ik schiet in de lach en beloof het. Dan kust hij me. "Sorry," zegt hij als hij me los laat. 'Geeft niet.' Ik kus hem nog een keertje.

Faye
    "En wat overtreft voor jou Disney dan? Want dat is wel een heel moeilijke opdracht. Misschien kan ik dat wel niet." Ik kijk hem speels aan en haal mijn schouders op.
    "Verras me maar." zeg ik uiteindelijk, ietwat bedenkelijk en glimlach dan.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Verras me maar."
    "Maar hoe? Niemand kan op tegen Disney."
    Ik zet een pruillip op en kijk haar zielig aan.
    "Tenzij jij een idee hebt?"

Faye
    "Maar hoe? Niemand kan op tegen Disney. Tenzij jij een idee hebt?" Ik moet lachen als hij een pruillipje optrekt en haal mijn schouders op.
    "Wat overtreft Disney?" herhaal ik zijn vraag en verstrengel onze vingers.
    "Daar stel je me een vraag." zeg ik zachtjes en denk even terug aan die avond. Vuurwerk, achtbanen, mijn lievelingseten. Het was geweldig, op de kleine ruzie in die avond na die ik met mijn vader had. Meningsverschillen, die waren er wel vaker.
    "Nee, ik kan er nu niet meteen opkomen, dus als je iets te binnen schiet. Probeer het uit, test het en je hoort later van me of Disney van de troon gestoten is."

Rey

"Wat overtreft Disney? Daar stel je me een vraag. Nee, ik kan er nu niet meteen opkomen, dus als je iets te binnen schiet. Probeer het uit, test het en je hoort later van me of Disney van de troon gestoten is."
    Ik grinnik en knijp zachtjes in haar hand.
    "Het is het proberen maar waard."
    Ik leun zachtjes naar haar toe en druk mijn lippen teder, en licht passioneel op de hare, zoals net. Weer laat ik de kus een eeuwigheid duren, en druk mijn lichaam wat tegen het hare aan, zodat ik het vrijwel meteen warm heb.

[Rey staat nog niet in de beginpost :3]

Atreyu

Een klein vlammetje verbrand mijn ruggengraat als ik haar warme adem in mijn hals voel.
    "Wat is er warm, lieverd?" hijgt ze.
    Ik wil antwoorden, maar het enige dat uit mijn mond komt is een luide kreun als ze onverwachts haar lippen weer in mijn hals zet.
    "Jij," zucht ik. "Dit," voeg ik er aan toe terwijl ik mijn heupen ver omhoog duw. Ik laat mijn handen op en neer glijden over haar lichaam. Als ik bij haar hals ben, neem ik haar haren vast en trek haar hoofd een beetje achterover. Nu is het mijn beurt om haar in de hals te kussen.

Camargue

"Ik denk dat de dokter zo wel zal komen dan moet ik weer je bed uit."
    Ik kijk Liam een beetje verbaasd aan. Wat is dat nou opeens? Als het excuus is om uit dit bed te mogen zodat ik niet aan zijn haren kan komen, dan vind ik het wel heel flauw. Ik open mijn mond en sluit hem weer. Ik ga met mijn hoofd op zijn borstkas liggen en vouw mijn handen samen.

Irial

"Geeft niet," antwoordt Madeline waarop ze me nog een keer kust.
    Ik maak mijn lippen zachtjes los van de hare.
    Nu ik besef dat haar moeder erbij zit, vind ik het nogal onwennig. Ik glimlach verontschuldigend en wrijf met mijn duim over de rug van haar hand.
    "Waar slaap je vanavond?" fluister ik.
    Liefst van al zou ik haar weer meenemen naar huis.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

Ik kijk naar haar en trek een wenkbrauw op. 'Ben je nu boos?' Vraag
    ik en probeer haar recht aan te kunnen kijken. 'Ik zeg alleen dat het moet
    niet dat ik het wíl.' Ik streel met mijn vingers door haar rode haren.

Madeline

"Waar slaap je vanavond?" Ik kijk hem verbaast aan. 'Bij jou natuurlijk.'
    Glimlach ik. Mijn moeder was weer opgestaan om alle spullen op te ruimen.
    'Zullen we zo maar weer gaan?' Stel ik voor.

Faye
    "Het is het proberen maar waard." Wanneer zijn lippen voorzichtig op mijn lippen drukken kus ik hem passioneel terug. Ik voel zijn lichaam tegen het mijne drukken, voel de plekken waar zijn lichaam me raakt in brand vliegen. Ik laat mijn hand over zijn rug glijden. Voel mijn hart heftig te keer gaan.

Fedea

"Jij. Dit."
    Ik kreun luid wanneer hij zijn heupen onverwachts omhoog duwt. Ik voel hoe zijn vingers in mijn haren haken, en mijn hoofd wat achteruit doet kantelen. Het doet lichtjes pijn, maar die zorgt dan weer voor nog een hele stoot van opwinding door mijn lichaam. Ik begin ongecontroleerder te ademen.
    "Trey," mompel ik zacht.
    Ik voel dat het nu niet lang meer gaat duren.

Rey

Teder en voorzichtig ga ik met mijn vingers door haar haren, die al zo goed als droog zijn, en bijt zachtjes op haar onderlip. Onder de lakens verstrengel ik onze vingers. De kus is passioneel, maar tegelijk nog redelijk voorzichtig, en het lijkt wel het mooiste moment uit mijn hele leven. Of toch voor zover ik het kan herinneren. Er is geen enkel haar op mijn hoofd dat wil dat dit eindigt.

Faye
    Ik voel zijn handen door mijn haren haken, merk hoe hij zachtjes op mijn onderlip bijt, een zachte kreun verlaat mijn lippen. Ik grinnik zachtjes en kus hem dan weer terug, verstrengel mijn vingers met de zijne en weet dat dit velen malen beter is dan drie dagen Disney.
    "Beter dan Disney," zeg ik schor en hijg eventjes, waarna ik mijn lippen weer op die van hem druk.

Camargue

"Ben je nu boos? Ik zeg alleen dat het moet, niet dat ik het wíl," zegt Liam dan.
    Ik zucht even en sluit mijn ogen terwijl ik zijn vingers door mijn halen voel gaan.
    "Ik snap gewoon niet waarom je er zo'n hekel aan hebt," geef ik stilletjes toe.
    Ikzelf vind het zó fijn als hij met zijn vingers mijn haren kamt. Ik pluk aan een onzichtbaar pluisje op zijn t-shirt. Ik heb een hekel aan ziekenhuizen.

Irial

"Bij jou natuurlijk. Zullen we zo maar weer gaan?"
    Ik kijk haar verbaasd aan. Nu al? Wil ze nu al gaan? Ik dacht dat ze blij zou zijn haar moeder zo enthousiast te zien.
    "Ehm, ja natuurlijk," zeg ik snel. "Als je niet wilt blijven."
    Ann is echt een aardige vrouw, als het aan mij ligt hoeven we zeker nog niet naar huis.

Atreyu

"Trey," mompelt Fedea plots.
    Ik ken die toon, ik weet wat dat betekent.
    "Doe maar," fluister ik tegen haar huid aan. Met het puntje van mijn tong maak ik enkele cirkeltjes om vervolgens weer mijn lippen zelf in haar hals te zetten. Terwijl ik een hand tussen haar benen laat glijden om het wat intenser te maken voor haar, begin ik zachtjes op de huid in haar hals te zuigen. Net voor er een plekje kan ontstaan schraap ik mijn tanden er even over.

Rey

"Beter dan Disney."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Echt? Wauw," mompel ik tegen haar lippen aan.
    "En je klinkt echt ongelooflijk sexy wanneer je zo schor bent."
    Ik druk kleine kusjes op haar lippen.

Fedea

"Doe maar."
    Het maakt niet uit of hij me toestemming geeft of niet, ik kan het niet meer tegenhouden. Wanneer hij zijn hand tussen mijn benen laat glijden, leg ik mijn hoofd in mijn hals, en kom kreunend klaar. Ik voel nog net zijn lippen in mijn hals zuigen, maar dan zak ik voor een tijdje weg in het beste orgasme dat hij me ooit al gegeven heeft.