• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Jij smakt in je slaap, heel schattig."
    "Wat? Ik smak niet in mijn slaap."
    Ik geef hem een speels mepje tegen zijn arm, en kijk hem lachend aan.
    "Jij snurkt. Soms. Heel soms. Af en toe. Nee, eigenlijk niet."
    Ik grinnik even.
    "Je bent lekker warm, en beschermend. En ik hou van je," fluister ik.
    Teder druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat? Nou, als jij er niet was geweest, had ik je ook niet kunnen kussen." Ik grinnik even en kijk hem dan weer aan.
    "In feite moet je mij daar niet voor bedanken, maar mijn ouders." zeg ik en lach even. Ik haal mijn hand even door mijn haar als ik een plukje voor mijn oog voel dwarrelen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "In feite moet je mij daar niet voor bedanken, maar mijn ouders."
    "Ieuwl, nee, Faye."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Laten we het erop houden dat ik blij ben dat je hier bent."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat? Ik smak niet in mijn slaap."
    Ik grinnik als ik een mep tegen mijn arm krijg. Pijn doet het niet, maar het brandt een beetje. Die meid kan kletsen zeg.
    "Jij snurkt. Soms. Heel soms. Af en toe. Nee, eigenlijk niet. Je bent lekker warm, en beschermend. En ik hou van je."
    Ik knik en druk een kusje op haar neus.
    "Heel lief, en ik hou ook van jou, maar die dingen weet ik allemaal al."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ieuwl, nee, Faye." Ik moet lachen om zijn opmerking en haal mijn schouders op.
    "Laten we het erop houden dat ik blij ben dat je hier bent." Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd en wrijf er even overheen als hij zich terugtrekt.
    "Is ook aan jezelf te danken, je bood het immers zelf aan." Herinner ik hem en druk mijn lippen vluchtig op zijn neus.
    "Ik had natuurlijk nee kunnen zeggen, maar ja, waar had ik anders heen gemoeten." zeg ik nep zielig en grinnik dan even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Heel lief, en ik hou ook van jou, maar die dingen weet ik allemaal al."
    Ik grinnik even.
    "Maar ik weet helemaal niets dat jij niet weet!"
    Lachend kijk ik hem aan, en denk weer even na.
    "Of toch," zeg ik stil.
    Ik bijt even op mijn lip, en houd mijn blik gericht op zijn borst.
    "Toen ik wist dat jij me ging leren gitaar spelen, kon mijn geluk niet op, en ik deed zo mijn best, omdat ik je niet wilde teleurstellen. Je was, en bent nog steeds, perfect in mijn ogen."
    Ik voel hoe ik rood word.
    "Ik weet nog goed hoe je eruit zag. Je haar was iets langer, en je had een gebleekte jeans aan, met een groen shirt."
    Ik besluit hier maar te stoppen en kuch even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Is ook aan jezelf te danken, je bood het immers zelf aan. Ik had natuurlijk nee kunnen zeggen, maar ja, waar had ik anders heen gemoeten."
    Ik grinnik.
    "Ja, dan had je nu in een ander bed gelegen, en wie weet, misschien helemaal geen Disneyfilm gekeken, en ook niet gekust. Het leven is niet eerlijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik haal mijn schouders op. 'Ongeveer wel ja. ' ik kijk haar aan en moet lachen om haar verbaasde blik. 'Maar ik ben lang niet zo gewild als jij bent hoor. Dat heb ik jaren aan kunnen zien en ik behoorde tot die groep. ' ik moet glimlachen bij de herinneringen.

    Madeline.

    We komen op mijn kamer diw na minn vertrek behoorlijk leeg was. Als je de deur opende zag je links mijn boekenkast met bureau. Recht voor je een groot raam naar het balkon en dak en rechts mijn witte hemelbed. Mijn kamer was niet groot maar ik was dan zelf ook een vrij klein meisje. 'Dit is mijn lievelings plek. ' ik trek hem mee het balkon op en klim dan over de reling het dat op dat schuin was. Als je een paar meter door liep kon je op de dakapel zitten.

    Faye
    "Ja, dan had je nu in een ander bed gelegen, en wie weet, misschien helemaal geen Disneyfilm gekeken, en ook niet gekust. Het leven is niet eerlijk." Glimlachend kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "Als ik het geld heb om een hotelkamer te huren, ja. Anders had ik waarschijnlijk smekend bij mijn ouders voor de deur gestaan om me binnen te laten." geef ik blozend toe. Ik heb zeker het lef niet om een nacht op straat te slapen en ik ben niet zo rijk om een hotelkamer te kunnen betalen.
    "Ik had sowieso niet gekust en ook niet met iemand anders onder de douche gezongen." vertel ik dan en kijk hem recht in zijn ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Als ik het geld heb om een hotelkamer te huren, ja. Anders had ik waarschijnlijk smekend bij mijn ouders voor de deur gestaan om me binnen te laten. Ik had sowieso niet gekust en ook niet met iemand anders onder de douche gezongen."
    Ik voel hoe mijn mondhoeken zich omhoog krullen en een glimlach vormen. Mijn hart mist even een paar slagjes.
    "Wauw, nu voel ik me vereerd."
    Langzaam plaats ik mijn lippen zacht op de hare, gewoon omdat het zo verslavend is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw, nu voel ik me vereerd." Ik voel zijn lippen voorzichtig op de mijne drukken. Ik trek hem stevig tegen me aan terwijl ik hem passioneel terug kus en mijn ademhaling weer sneller voel worden, mijn lichaam loei heet voel worden, hoe de blos op mijn wangen met dezelfde rotgang weer terugkeert. De jongen maakt me compleet gek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik schrik even wanneer ze me ruw terugkust, maar verlies me er dan toch mee in.
    "Faye," mompel ik zachtjes.
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en lik zacht over haar lippen. Mijn hartslag en ademhaling versnellen en ik word helemaal gek. Duizelend maak ik tegen mijn zin een einde van de kus, maar voor mijn lippen die van haar helemaal hebben losgelaten, kus ik haar alweer. Deze keer iets rustiger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye," hoor ik Rey zachtjes mompelen. Ik voel zijn tong over mijn lip glijden en woel met mijn hand door zijn haar.
    "Hmm?" antwoord ik terug en kijk hem teleurgesteld aan als hij de kus abrupt stopt. Het lijkt minuten te duren voordat hij me weer tegen zich aantrekt en me weer terug kust, minder heftig als eerst. Ik bijt uitdagend op zijn lip en laat mijn hand over zijn rug glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Maar ik weet helemaal niets dat jij niet weet! Of toch. Toen ik wist dat jij me ging leren gitaar spelen, kon mijn geluk niet op, en ik deed zo mijn best, omdat ik je niet wilde teleurstellen. Je was, en bent nog steeds, perfect in mijn ogen. Ik weet nog goed hoe je eruit zag. Je haar was iets langer, en je had een gebleekte jeans aan, met een groen shirt."
    Met een glimlachje lig ik te luisteren naar haar zoete stem. Dit is zeer fijn om te horen.
    "Jij had een witte broek aan, met een donkerblauw topje met kant aan," vertel ik haar hoe ik me die eerste les herinner. "Je haren vielen steeds voor je gezicht toen je je over de gitaar wilde buigen en je ging zo schattig blozen."
    Ik neem een lokje van haar haren in mijn vingers. Hopelijk groeit het snel terug.
    "En je zou al god weet wat moeten uithalen om me teleur te stellen, Fé," fluister ik.

    Camargue

    "Ongeveer wel ja. Maar ik ben lang niet zo gewild als jij bent hoor. Dat heb ik jaren aan kunnen zien en ik behoorde tot die groep."
    Ik zucht. Ik blijf me er schuldig over voelen.
    "Doet het er toe? Ik ga met je trouwen, Liam. Ik wil je vrouw zijn, je hebt me. Ik hoef niemand anders," zeg ik zachtjes.
    Ik kijk hem bezorgd aan.

    Irial

    "Dit is mijn lievelings plek."
    Ik volg haar naar het balkon en krijg de schrik van mijn leving als ze over de reling kruipt. Ik haal opgelucht adem als ze gewoon op het dak blijkt terecht te komen. Ik volg haar en ga naast haar zitten.
    "Een waarschuwing was fijn geweest," zeg ik terwijl ik haar hand vast neem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Mijn instinct vertelt me waar dit heengaat, en een deel van me wil, enorm hard. Toch beëindig ik de kus en kijk haar even aan.
    "Ik vind je leuk, Faye," zeg ik eerlijk.
    "En daarom wil ik niet te snel gaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat je niet meteen afknapt."
    Ik grinnik even.
    "Nee, ik wil dat dit gaat zoals het hoort. Een paar keren uitgaan, en elkaar beter leren kennen, al voelt het alsof ik je al jaren ken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.