• Ik stond aan de tramhalte bij mijn school. Ik was nogal gehaast, aangezien ik een afspraak had bij de orthodontist. De tram kwam aan, en de mensen gingen afstappen. Een oude vrouw ging afstappen, en toen ik zag dat er nog plaats was naast haar om in te stappen, ging ik instappen. En wat deed zij? Ze duwde me gewoon hard achteruit! Ik was net op de grond gevallen, had een ouder meisje me niet net vastgepakt. Gelukkig namen zij en haar vriendinnen het voor me op, maar de vrouw is er gewoon vandoorgegaan zonder één keer sorry te zeggen.
    Ik snap wel dat ik haar had moeten laten afstappen eerst, maar dan kon ze dat beleefd gezegd hebben en dan zou ik sowieso geluisterd hebben. Maar nee! En dat doet ze nog tegen iemand die véél jonger is!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ligt nog in de winkel (cat)


    i put the fun in funeral

    De schuld ligt bij jullie allebei. Bij jou, omdat je instapte terwijl de mevrouw nog aan het uitstappen was en bij de oude mevrouw omdat ze je duwde.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Audacity schreef:
    Ligt nog in de winkel (cat)


    ...


    quidquid excusatio prandium pro

    God... dit is echt zoiets vreemds...
    Jij praat over hoe onbeschoft andere mensen zijn, terwijl je zelf ook onbeschoft bezig bent geweest door niet te wachten. Had je echt zoveel haast dat je niet even kon wachten tot die vrouw was uitgestapt? Had het je serieus zoveel verder geholpen als je tegelijk was ingestapt tijdens het uitstappen van die ene vrouw? Dan had je binnen gezeten en had je nog moeten wachten tot die tram vertrok. Kortom haast om niets lijkt me zo?

    En wat respect van ouderen naar jeugd toe betreft... Ze veranderen mee, jongeren worden asociaal, waarom zouden ouderen dat niet moeten doen? Hoe vaak zie je niet op tv dat ouderen in elkaar geslagen/misbruikt worden om een beetje geld of god mag weten welke andere zieke gedachten. Dit is wat de jeugd doet met ouderen, het tuig dat het verpest voor iedereen.

    Je weet niet wat er in haar omging toen ze je duwde, je weet niet wat haar beweegredenen waren om je te duwen omdat je niet weet wat ze dacht toen ze je aan zag komen. Kut voor jou dat ze het heeft gedaan, maar in dit geval ben ik het grotendeels eens met het 'actie/reactie' verhaal...

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ...




    i put the fun in funeral

    Nou jullie waren allebei in fout hoor..
    Ik had ook eens zoiets meegemaakt toen ik in de bus zat, kwam er opeens zo'n oud vrouwtje naar me toe "Zeg, sta 'ns op!" Niet eens alsjeblieft of zo én dat terwijl er nog zat plaatsten vrij waren in de bus.. Ik heb m'n mooiste glimlach laten zien en ben gewoon blijven zitten. (:
    Jongeren moeten dan wel respect hebben voor ouderen, maar zij moeten er ook geen misbruik van maken.

    Edit: ik had het topic niet goed gelezen. Nou als er nog plaats genoeg was voor 2 personen snap ik het probleem van die vrouw niet hoor.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 22:43 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    haaha ik zie nu zo'n oud omaatje voor me met een bochel. stok en een handtas...die je duwd. oma's oma's oma's togh smfh


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Seriously. Ik vind dat mensen overdrijven. :')
    Iedereen heeft wel eens haast en doet dan andere dingen dan anders.
    En als er gewoon genoeg plek was, what's the fucking problem?
    Hebben jullie hier nu acht pagina's aan verspild? Well, congratulations.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb werkelijk waar een hékel aan mensen die in proberen te stappen als nog niet iedereen uit is gestapt. Ik zou zo iemand ook best een duw kunnen geven aangezien het me élke keer weer gebeurd en die mensen niet beseffen dat alles een stuk sneller als je iedereen gewoon eerst laat uitstappen. Gewoon om ze even een lesje te leren. :'D
    Maar ik doe het niet want ik geloof in karma, je krijgt het wel terug. Tadam, mevrouw kreeg een duw. -of die vrouw speelde even zelf voor karma-

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 0:39 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Seriously. Ik vind dat mensen overdrijven. :')
    Iedereen heeft wel eens haast en doet dan andere dingen dan anders.
    En als er gewoon genoeg plek was, what's the fucking problem?
    Hebben jullie hier nu acht pagina's aan verspild? Well, congratulations.


    Ja, ik had haast en normaal laat ik iedereen afstappen maar mijn afspraak was om kwart over vier, ik had de tram genomen om vier en dat duurt nog wel een kwartier om naar huis te gaan en de auto naar de tandarts te nemen. En soms stopte de tram niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Barnabas schreef:
    Seriously. Ik vind dat mensen overdrijven. :')
    Iedereen heeft wel eens haast en doet dan andere dingen dan anders.
    En als er gewoon genoeg plek was, what's the fucking problem?
    Hebben jullie hier nu acht pagina's aan verspild? Well, congratulations.


    Helemaal mee eens...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Brutus schreef:
    de oudjes van tegenwoordig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het van beiden uiterst onbeschoft.
    Ik keur haar reactie niet goed, maar die van jou even min. Hoe lang ka nhet duren voor iedereen is uitgestapt.. Ik ken het openbaar vervoer niet in NL, mar "er was genoeg plaats" is nog altijd geen deftig excuus..


    Get outta my head!

    Oh Jezus je stapte in omdat er genoeg plaats was en omdat je haast had. Ik zou hetzelfde hebben gedaan.
    Die vrouw spoort gewoon niet helemaal, je gaat niet zomaar mensen duwen omdat ze zich niet aan de 'beleefdheidsregels' houden (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."