• De Districten hebben de Opstand gewonnen, president Snow is vermoord door Katniss en de 7 overgebleven Winnaars hebben voorgestemd voor een allerlaatste 76ste Hongerspelen. Deze keer alleen niet met de Districtskinderen, maar met die uit het Capitool. Iedereen tussen de 12 en 18 is bang dat hij of zij gekozen zal worden, al is er bekend gemaakt dat er 24 tributen zullen zijn die verwant zijn aan mensen die belangrijke functies hadden in het Capitool.

    One Direction is de beroemdste, meest invloedrijkste band in het Capitool. Elke bewoner van de hoofdstad kenden de 5 jongens, ze werden geroemd om hun Hongerspelen-liedjes en konden voluit genieten van de rijkdom en onbezorgdheid. Tot de Opstand ontstond, die ze gelukkig alle 5 overleefde. Maar nu zijn daar die allerlaatste Hongerspelen.

    Ik zoek dus eigenlijk zoveel mogelijk tributen, meisjes en jongens, voor deze 76ste Spelen. Willen jullie alsjeblief dit lijstje invullen:

    Naam:
    Leeftijd (12t/m18):
    Reden tribuut:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Karakter:
    Extra's:
    Kent hij/zij 1D en wat vind hij/zij van hun:
    Waarschuwing als ik begin:

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 9:02 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hey,
    ik ben niet zo creatief met rollen bedenken enzo
    maar het lijkt me wel een leuk verhaal dus wil je een waarschuwing sturen als je begint?
    xoxo


    Imperfectly perfect

    Naam: Dolce Cambree
    Leeftijd: Zestien jaar
    Reden tribuut: Haar vader werkte in hoog functie voor Snow - alhoewel zij daar erg veel berouw over heeft.
    [Uiterlijk:


    Karakter: Dolce is enorm kwetsbaar - ze heeft nog geen zonde kunnen begaan en ziet altijd alleen het beste in mensen. Het is haar zwakte - haar naïviteit. Ze weet precies hoe ze haar grote, kristalblauwe ogen zo moet laten twinkelen om je te laten smelten en ze heeft nog nooit iets verkeerds gedaan. Velen hebben dan ook geprotesteerd toen ze werd uitgeloot, en vinden het een schande dat zij moet betalen voor de daden van haar vader.
    Extra's: Ik weet niet of het mag; anders schrap je het maar Eenmaal in de arena neemt Niall haar in bescherming, omdat hij langzaam verliefd word op haar aandoenlijke gestalte.
    Kent zij 1D en wat vind zij van hen: Dolce kent de band niet persoonlijk, maar heeft wel van de gehoord; ze vertikte het de Spelen te zien vanwege de afslachtingen en kent hen daarom niet echt.
    Waarschuwing als ik begin: Tuurlijk - waarom niet? ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nee.. Gewoon nee (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nee.. Gewoon nee (cat)


    Doe eens lief. Je word niet gedwongen het verhaal te lezen of iets in te vullen ^-^.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    (...)

    Doe eens lief. Je word niet gedwongen het verhaal te lezen of iets in te vullen ^-^.

    Wat is er niet lief aan? Ik kon het best anders zeggen hoor ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat geloof ik best :'). Nah, gewoon braaf je mond houden en je mening voor je houden is véél liever :Y).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Mirianne Lora Stefani
    Leeftijd (12t/m18): Mirianne is 14 jaren jong.
    Reden tribuut: Mirianne is strijdlustig en door de vader van haar beste vriend zit ze nu in de tribuut.
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Karakter: Mirianne is een meisje die opzich best wel goed tegen dingen kan. Ze is niet snel bang en als ze iemand vertrouwt dan is die persoon echt alles voor haar waard. Mirianne is iemand die gelooft in de liefde, alleen laat ze dat niet zo heel snel zien.
    Kent hij/zij 1D en wat vind hij/zij van hun: Vroeger waren zij en Harry niet van elkaar weg te krijgen en daardoor kent ze hem door en door.
    De andere bandleden kent ze niet. 2 jaar geleden brak hij haar hart door een verscheurde brief terug te sturen.
    Waarschuwing als ik begin: Ja graag.


    Firm believer of all that is magic