• [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 14:27 ]

    Het licht aanlaten, het eten op tijd afmaken, hem genoeg eten geven, hem de afstandsbediening laten afpakken. En ouders horen de baas te spelen. Dat hoort bij het ouder zijn.


    Me so good.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 14:27 ]

    Kut situatie, ik ken het. Denk niet dat er veel is wat je kan doen, hooguit met hem of misschien je moeder praten. Ik zou het me vooral niet te veel aantrekken als hij weer boos wordt, misschien heeft hij het druk op werk of iets en is hij gewoon moe. Sterkte ermee!


    i put the fun in funeral

    Dankje:)

    Schop 'm onder de eieren (cat)
    Nah, praat erover met hem en/of je moeder (zoals Audacity al zegt)
    Het is wel verstandig om de dingen waaraan hij zich irriteert, proberen te vermijden.


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Het licht aanlaten, het eten op tijd afmaken, hem genoeg eten geven, hem de afstandsbediening laten afpakken. En ouders horen de baas te spelen. Dat hoort bij het ouder zijn.


    comfort in c h a o s

    Okee, eigenlijk de reacties die ik al verwacht had:P
    Iemand nog geniale oplossingen? :)

    Hij zit gewoon in de overgang ja, ik weet dat het een man is,
    geef hem pillen tegen hormoon/stemmingswisselingen a.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Zeg het tegen hemzelf? "Pa, zit niet zo te zeiken. Ik probeer het alleen maar goed te doen en nog moet je zo reageren. Ik word daar verdrietig van en ik wil dat je ophoudt."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    Kut situatie, ik ken het. Denk niet dat er veel is wat je kan doen, hooguit met hem of misschien je moeder praten. Ik zou het me vooral niet te veel aantrekken als hij weer boos wordt, misschien heeft hij het druk op werk of iets en is hij gewoon moe. Sterkte ermee!


    The odds are néver in our favor.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 14:27 ]

    Audacity schreef:
    Kut situatie, ik ken het. Denk niet dat er veel is wat je kan doen, hooguit met hem of misschien je moeder praten. Ik zou het me vooral niet te veel aantrekken als hij weer boos wordt, misschien heeft hij het druk op werk of iets en is hij gewoon moe. Sterkte ermee!


    Tell me about it, stud.