• Ik stond aan de tramhalte bij mijn school. Ik was nogal gehaast, aangezien ik een afspraak had bij de orthodontist. De tram kwam aan, en de mensen gingen afstappen. Een oude vrouw ging afstappen, en toen ik zag dat er nog plaats was naast haar om in te stappen, ging ik instappen. En wat deed zij? Ze duwde me gewoon hard achteruit! Ik was net op de grond gevallen, had een ouder meisje me niet net vastgepakt. Gelukkig namen zij en haar vriendinnen het voor me op, maar de vrouw is er gewoon vandoorgegaan zonder één keer sorry te zeggen.
    Ik snap wel dat ik haar had moeten laten afstappen eerst, maar dan kon ze dat beleefd gezegd hebben en dan zou ik sowieso geluisterd hebben. Maar nee! En dat doet ze nog tegen iemand die véél jonger is!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Precies. Want anders mag je er niet uiiiit D:

    Dat is me ook een keer overkomen. En een keer liet een conducteur er niet uit want ik was niet ingecheckt. No shit, ik had me net uitgecheckt, maar tegen de tijd dat ie uitgerant was en dat even bekeken had waren we al twee haltes verder <_<

    God, 't is wat met het OV. Krijg er soms 'n punthoofd van (no_chears) Maar 't ergste van alles is nog dat er nooit iemand naast me wilt zitten : (

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:16 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Brutus schreef:
    De oudjes van tegenwoordig.


    Hahaha.


    The odds are néver in our favor.

    Khaleesi schreef:
    (...)
    God, 't is wat met het OV. Krijg er soms 'n punthoofd van (no_chears) Maar 't ergste van alles is nog dat er nooit iemand naast me wilt zitten : (


    Bak een taart voor me en ik kom naast je zitten :Y)

    Ik ga altijd naast knappe meisjes zitten en die rennen dan altijd keihard weg D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Toch normaal dat je gaat instappen als er plaats is om dat te doen als er iemand uitstapt?
    Ja, je zou moeten wachten, maar als er plaats is?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het nogal onbeschoft van jou.
    Haast of niet, je kunt best even wachten tot alle mensen uit zijn gestapt. De tram rijdt heus niet weg zolang er nog mensen voor de deuren staan.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik vind het nogal onbeschoft van jou.
    Haast of niet, je kunt best even wachten tot alle mensen uit zijn gestapt. De tram rijdt heus niet weg zolang er nog mensen voor de deuren staan.

    Jowel. Daar zou je nog in kunnen verschieten.
    Ik had dat namenlijk eens.
    We stonden met twintig aan onze halte en de bus stopt, (we staan over de hele lengte van de halte) de eerste drie stappen in, mijn vriendin en ik komen er vlak na, we wilden net instappen, klapte hij gewoon zijn deuren en en vlamde hij weg. Hij zat overigens halfvol. Er stonden nog maar vijf mensen recht.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:22 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Progeny schreef:
    Ik vind het nogal onbeschoft van jou.
    Haast of niet, je kunt best even wachten tot alle mensen uit zijn gestapt. De tram rijdt heus niet weg zolang er nog mensen voor de deuren staan.


    Dus jij duwt ook mensen omver als ze instappen terwijl jij nog niet bent uitgestapt? Sorry hoor, maar ze zegt zelf dat er gewoon plek was om in te stappen, so what's the point?


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bak een taart voor me en ik kom naast je zitten :Y)

    Ik ga altijd naast knappe meisjes zitten en die rennen dan altijd keihard weg D:

    Dan moet je op de stoel aan 't gangpad zitten, dan kunnen ze onmogelijk weg! Tenzij ze wild worden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oooh, wacht ik las verkeerd. Ik dacht dat er stond: "er was nog genoeg plek om te gaan zitten."

    Als er genoeg plek was om in te stappen en zij jou eruit gooit dan is het inderdaad haar schuld en niet die van jou. Ik neem alles terug wat ik net heb gezegd. Ik zou echt heeel pissig zijn geworden (cat)

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 19:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    (...)

    Dus jij duwt ook mensen omver als ze instappen terwijl jij nog niet bent uitgestapt? Sorry hoor, maar ze zegt zelf dat er gewoon plek was om in te stappen, so what's the point?


    Ik hoef niet te duwen, want de mensen die ik tot nu toe voor me heb gehad wachten netjes.^^


    everything, in time

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Dan moet je op de stoel aan 't gangpad zitten, dan kunnen ze onmogelijk weg! Tenzij ze wild worden.


    Daar zijn ook trucjes voor hoor, als ze zich gaan misdragen! :Y)


    Til hug og blod.

    Waarom denkt iedereen nu dat als iemand zegt dat de persoon had moeten wachten, diegene meteen net als die vrouw zou gaan duwen? Sorry, maar dat zegt niemand hier.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Progeny schreef:
    Ik vind het nogal onbeschoft van jou.
    Haast of niet, je kunt best even wachten tot alle mensen uit zijn gestapt. De tram rijdt heus niet weg zolang er nog mensen voor de deuren staan.


    En wat is het toch zo beleefd om iemand eruit te duwen terwijl ze jou voldoende plaats gaf om uit te stappen! Oh, hoe onbeschoft van mij om gewoon in te gaan zolang dat haar geen problemen bezorgde! Asjeblieft zeg.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Daar zijn ook trucjes voor hoor, als ze zich gaan misdragen! :Y)

    Ghahaha. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik hoef niet te duwen, want de mensen die ik tot nu toe voor me heb gehad wachten netjes.^^


    Alleen omdat iets zo hoort, betekent niet dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden en al helemaal niet dat je het recht hebt om iemand omver te duwen.


    i put the fun in funeral