• Ik stond aan de tramhalte bij mijn school. Ik was nogal gehaast, aangezien ik een afspraak had bij de orthodontist. De tram kwam aan, en de mensen gingen afstappen. Een oude vrouw ging afstappen, en toen ik zag dat er nog plaats was naast haar om in te stappen, ging ik instappen. En wat deed zij? Ze duwde me gewoon hard achteruit! Ik was net op de grond gevallen, had een ouder meisje me niet net vastgepakt. Gelukkig namen zij en haar vriendinnen het voor me op, maar de vrouw is er gewoon vandoorgegaan zonder één keer sorry te zeggen.
    Ik snap wel dat ik haar had moeten laten afstappen eerst, maar dan kon ze dat beleefd gezegd hebben en dan zou ik sowieso geluisterd hebben. Maar nee! En dat doet ze nog tegen iemand die véél jonger is!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.


    The universal language of art.

    DarkSavior schreef:
    Oooh, wacht ik las verkeerd. Ik dacht dat er stond: "er was nog genoeg plek om te gaan zitten."

    Als er genoeg plek was om in te stappen en zij jou eruit gooit dan is het inderdaad haar schuld en niet die van jou. Ik neem alles terug wat ik net heb gezegd. Ik zou echt heeel pissig zijn geworden (cat)




    Khaleesi schreef:
    (...)
    Dan moet je op de stoel aan 't gangpad zitten, dan kunnen ze onmogelijk weg! Tenzij ze wild worden.


    Als ze wild word:


    quidquid excusatio prandium pro

    Everyday2 schreef:
    Waarom denkt iedereen nu dat als iemand zegt dat de persoon had moeten wachten, diegene meteen net als die vrouw zou gaan duwen? Sorry, maar dat zegt niemand hier.


    Ze geven de vrouw gelijk, same thing.


    i put the fun in funeral

    Outlaws schreef:
    (...)

    En wat is het toch zo beleefd om iemand eruit te duwen terwijl ze jou voldoende plaats gaf om uit te stappen! Oh, hoe onbeschoft van mij om gewoon in te gaan zolang dat haar geen problemen bezorgde! Asjeblieft zeg.


    Doe eens even normaal "zeg".
    Als jij had gewacht, had zij niet geduwd. Actie - reactie.


    everything, in time

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als ze wild word:


    Lettersoep. Wa's da..


    "I shut my eyes in order to see.'

    en dan mopperen zíj over de jeugd van tegen woordig!

    haha, he tword tijd dat we ''De Tegen Oudjes Partij'' gaan oprichten!!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Audacity schreef:
    (...)

    Alleen omdat iets zo hoort, betekent niet dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden en al helemaal niet dat je het recht hebt om iemand omver te duwen.


    Als ze een goed excuus had gehad om zo snel in te stappen, oké, dat begrijp ik. Maar haast hebben telt niet, wat de tram rijdt niet ineens sneller weg, het was dus gewoon nutteloos. Wie weet is die vrouw wel geschrokken.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Doe eens even normaal "zeg".
    Als jij had gewacht, had zij niet geduwd. Actie - reactie.


    DUDE!

    De standaardreactie op voordringen is wat zeggen, desnoods schelden. Niet duwen. Srsly. Wtf. Zeggen en of schelden was actie reactie geweest, dit is overreactie


    quidquid excusatio prandium pro

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Lettersoep. Wa's da..


    Structuurformule van chloroform! heb je geen scheikunde?


    quidquid excusatio prandium pro

    Progeny schreef:
    (...)

    Als ze een goed excuus had gehad om zo snel in te stappen, oké, dat begrijp ik. Maar haast hebben telt niet, wat de tram rijdt niet ineens sneller weg, het was dus gewoon nutteloos. Wie weet is die vrouw wel geschrokken.


    De reden om mensen normaal gesproken eerst uit te laten stappen voor je instapt, is om het geduw te voorkomen. De topicmaakster vertelt dat er genoeg ruimte was om in te stappen > reden valt weg > stapt in. Waarom zou je wachten?


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    DUDE!

    De standaardreactie op voordringen is wat zeggen, desnoods schelden. Niet duwen. Srsly. Wtf. Zeggen en of schelden was actie reactie geweest, dit is overreactie


    As I said, die vrouw is misschien geschrokken dat er plotseling iemand langs haar af schoot. Verplaats je in een ander, dude.


    everything, in time

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Structuurformule van chloroform! heb je geen scheikunde?

    Eh, da's zo'n 4/5 jaar geleden :Y) Chloroform is dan inderdaad 'n goede optie :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    (...)

    Doe eens even normaal "zeg".
    Als jij had gewacht, had zij niet geduwd. Actie - reactie.


    Ik doe normaal. Jou eerste reactie sloeg gewoon nergens op. "Ik vind het nogal onbeschoft van jou", please. Ga je me nu vertellen dat het volkomen normaal is van haar om zo tegen iemand te doen? Ik heb haast, en het is wel waar dat de trammen alsnog vertrekken ook al staan daar mensen. Dat gebeurt vaak.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Houden we 't wel aardig (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    (...)

    As I said, die vrouw is misschien geschrokken dat er plotseling iemand langs haar af schoot. Verplaats je in een ander, dude.


    Ze was niet geschrokken. Ik liep gewoon volkomen normaal langs haar in de tram en het is onmogelijk dat ze dat niet gezien zou hebben.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.