• Ik stond aan de tramhalte bij mijn school. Ik was nogal gehaast, aangezien ik een afspraak had bij de orthodontist. De tram kwam aan, en de mensen gingen afstappen. Een oude vrouw ging afstappen, en toen ik zag dat er nog plaats was naast haar om in te stappen, ging ik instappen. En wat deed zij? Ze duwde me gewoon hard achteruit! Ik was net op de grond gevallen, had een ouder meisje me niet net vastgepakt. Gelukkig namen zij en haar vriendinnen het voor me op, maar de vrouw is er gewoon vandoorgegaan zonder één keer sorry te zeggen.
    Ik snap wel dat ik haar had moeten laten afstappen eerst, maar dan kon ze dat beleefd gezegd hebben en dan zou ik sowieso geluisterd hebben. Maar nee! En dat doet ze nog tegen iemand die véél jonger is!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jij had moeten wachten en zij had niet mogen duwen. That's it. :W


    26 - 02 - '16

    FighterBeat schreef:
    Waarom probeer je eigenlijk zo hard je gelijk bij ons te halen?


    Als dit tegen mij is;

    Ja duh. Ik verdedig mijn zaak natuurlijk. Dat is niet abnormaal hoor. En als ik fout zit, dan geef ik dat toe.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Edith schreef:
    Jij had moeten wachten en zij had niet mogen duwen. That's it. :W




    Amen, brother!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Amen, brother!



    26 - 02 - '16

    Ik vind oude mensen tegenwoordig nogal brutaal geworden :'D


    -

    SWAGMALIK schreef:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Edith schreef:
    (...)




    quidquid excusatio prandium pro

    madeupyou schreef:
    (...)
    Omverduwen had die mevrouw inderdaad niet moeten doen, maar ergens heeft zij het wel uitgelokt. En oké uitlokken is een groot woord, maar als zij het niet had gedaan was het niet gebeurd. Haar actie leidde daargewoon toe.


    De topicmaakster maakte inderdaad een fout toen ze instapte terwijl die vrouw nog niet was uitgestapt. Moet zeggen dat ik waarschijnlijk zelf ook gewoon was ingestapt als ik haar was. Beleefd of onbeleefd, ik zie het probleem niet.
    De reactie van die vrouw daarentegen was erg onredelijk. Kan best dat ze het onbeleefd vindt, kan best dat ze schrok, ze heeft nog altijd niet het recht om iemand omver te duwen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    De topicmaakster maakte inderdaad een fout toen ze instapte terwijl die vrouw nog niet was uitgestapt. Moet zeggen dat ik waarschijnlijk zelf ook gewoon was ingestapt als ik haar was. Beleefd of onbeleefd, ik zie het probleem niet.
    De reactie van die vrouw daarentegen was erg onredelijk. Kan best dat ze het onbeleefd vindt, kan best dat ze schrok, ze heeft nog altijd niet het recht om iemand omver te duwen.

    Ik heb ook nooit gezegd dat ik die reactie goedkeur van die mevrouw hoor. Ik keur dat zeker niet goed, dat is totaal onredelijk. Maar de topicmaakster treft evengoed schuld en dat wil ik gewoon even zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jezus, als ik haast zou hebben zou ik ook snel langs iemand zijn langsgeslipt, het kan namelijk behoorlijk druk zijn bij dat soort dingen en als er genoeg plek is om in te stappen en de vrouw genoeg ruimte had om uit te stappen zou ik het ook hebben gedaan. Jezus, jullie zijn echt zeikneuzen hoor, misschien deed ze het fout, maar alsof iedereen braaf zou zijn wachten als je haast had :')


    SLOAN.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Ik heb ook nooit gezegd dat ik die reactie goedkeur van die mevrouw hoor. Ik keur dat zeker niet goed, dat is totaal onredelijk. Maar de topicmaakster treft evengoed schuld en dat wil ik gewoon even zeggen.


    Jep, ze maakten allebei een fout.
    Wajoo, deze conclusie heeft 7 pagina's geduurd x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Jep, ze maakten allebei een fout.
    Wajoo, deze conclusie heeft 7 pagina's geduurd x'D.


    nee hoor, het is wat ik al sinds pagina 1 beweer :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    nee hoor, het is wat ik al sinds pagina 1 beweer :Y)


    Wil je nu taart?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Wil je nu taart?


    Ik wel, in ieder geval! :9~
    En een lekkere grote brownie! ;D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ik wel, in ieder geval! :9~
    En een lekkere grote brownie! ;D


    GTFO! MIJN TAART! Ik was de hele tijd heel wijs en shiznet.



    Geef me mijn taaart! :9~


    quidquid excusatio prandium pro