• Ik stond aan de tramhalte bij mijn school. Ik was nogal gehaast, aangezien ik een afspraak had bij de orthodontist. De tram kwam aan, en de mensen gingen afstappen. Een oude vrouw ging afstappen, en toen ik zag dat er nog plaats was naast haar om in te stappen, ging ik instappen. En wat deed zij? Ze duwde me gewoon hard achteruit! Ik was net op de grond gevallen, had een ouder meisje me niet net vastgepakt. Gelukkig namen zij en haar vriendinnen het voor me op, maar de vrouw is er gewoon vandoorgegaan zonder één keer sorry te zeggen.
    Ik snap wel dat ik haar had moeten laten afstappen eerst, maar dan kon ze dat beleefd gezegd hebben en dan zou ik sowieso geluisterd hebben. Maar nee! En dat doet ze nog tegen iemand die véél jonger is!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hang ouderen. ;$

    Nu zit je in benidorm bastards.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Hang ouderen. ;$

    Nu zit je in benidorm bastards.
    Haha, ja xP


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wangster schreef:
    Hang ouderen. ;$

    Nu zit je in benidorm bastards.


    Haha, zou zomaar kunnen (krul).


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Daar geef ik je gelijk, ze had anders moeten reageren. Maar ja, je hoort gewoon te wachten totdat zij is uitgestapt. Dat hoort gewoon zo.


    Ja dat is wel waar. Maar als zoiets gebeurd, dan denk ik niet echt aan wat "hoort". Maar ja, ik heb sowieso een kort lontje. Ik was nogal woedend toen ik dit topic opende.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, zo bedoelde ik het niet. Dat wat ze deed is ook niet goed, had ze zeer zeker niet mogen doen. Maar als zij had gewacht was er niks aan de hand geweest.


    Maar dat betekent niet dat je moet zeggen dat de fout bij haar ligt. Dat is immers maar de helft van het verhaal. De vrouw had immers ook gewoon wat kunnen zeggen in plaats van haar gaan duwen. Oftewel: De fout ligt bij beiden. Jaja, dat kan ook :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat ik niet begrijp is dat mensen soms zo gehaast zijn bij 't instappen. Hij rijdt niet zomaar weg, hoor :Y) Enfin, misschien schrok die vrouw wel, maar dan nog kon ze 't ook op een ietwat vriendelijkere manier oplossen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar dat betekent niet dat je moet zeggen dat de fout bij haar ligt. Dat is immers maar de helft van het verhaal. De vrouw had immers ook gewoon wat kunnen zeggen in plaats van haar gaan duwen. Oftewel: De fout ligt bij beiden. Jaja, dat kan ook :Y)

    Het ligt maar voor een klein deel bij die vrouw. Als zij gewoon had gewacht, had ze niet zo gereageerd. Natuurlijk vind ik wel dat ze niet zo had moeten reageren. Iets zeggen was genoeg geweest. Dus ja... Ik vind dat zij meer fout heeft gedaan dan die vrouw. Hoewel dat wat ze deed echt onbeschoft is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dus als iemand niet netjes buiten blijft wachten moet je ze op de grond duwen?

    Moet je ze ook nog een trap na geven als ze er iets van zeggen fso? (cat)

    Wou net zeggen :'D. Facking bullshit man.


    No growth of the heart is ever a waste

    Khaleesi schreef:
    Wat ik niet begrijp is dat mensen soms zo gehaast zijn bij 't instappen. Hij rijdt niet zomaar weg, hoor :Y) Enfin, misschien schrok die vrouw wel, maar dan nog kon ze 't ook op een ietwat vriendelijkere manier oplossen.


    Ik heb ook geen idee. Wat ook leuk is: Vaak staat iedereen te wachten en te duwen bij de deuren naast de trap. Een deur verderop kun je zo naar binnen lopen! En heb je nog een zitplek ook. Rare mensen die treiners :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb ook geen idee. Wat ook leuk is: Vaak staat iedereen te wachten en te duwen bij de deuren naast de trap. Een deur verderop kun je zo naar binnen lopen! En heb je nog een zitplek ook. Rare mensen die treiners :Y)

    Meh, dat kan niet bij de bus. Ik kan bij wijze van spreken gewoon voor de deur gaan staan en ik word wel op 'n stoel geduwd. Zo erg is 't met 't drukken :'D Maar ik ga er meestal als laatste in, want dan sta ik dicht bij de deur :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beckett schreef:
    Die bejaarden van tegenwoordig (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    DarkSavior schreef:
    Tja, jij zit fout en zij zit fout. Ik zou zeggen: Eigen schuld.

    Pardon? Ouderen mogen dus eigenlijk zomaar iemand de grond op duwen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Meh, dat kan niet bij de bus. Ik kan bij wijze van spreken gewoon voor de deur gaan staan en ik word wel op 'n stoel geduwd. Zo erg is 't met 't drukken :'D Maar ik ga er meestal als laatste in, want dan sta ik dicht bij de deur :Y)


    Precies. Want anders mag je er niet uiiiit D:

    Dat is me ook een keer overkomen. En een keer liet een conducteur er niet uit want ik was niet ingecheckt. No shit, ik had me net uitgecheckt, maar tegen de tijd dat ie uitgerant was en dat even bekeken had waren we al twee haltes verder <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Onbeskoft!!! - Judeska voice.
    Maar nee, ik vind die oudjes heel irritant, vooral omdat ze denken dat ze álles kunnen maken.


    live the life you love

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het ligt maar voor een klein deel bij die vrouw. Als zij gewoon had gewacht, had ze niet zo gereageerd. Natuurlijk vind ik wel dat ze niet zo had moeten reageren. Iets zeggen was genoeg geweest. Dus ja... Ik vind dat zij meer fout heeft gedaan dan die vrouw. Hoewel dat wat ze deed echt onbeschoft is.


    Oké, wacht. Klein deel? Ik heb meer fout gedaan dan die vrouw? Sinds wanneer is instappen zonder de vrouw een kans te ontnemen om af te stappen erger dan iemand duwen waardoor ze bijna op de grond was gevallen en is die jonger dan jou?
    We hebben beiden schuld. Maar no way dat ik meer schuld heb dan haar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.