• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ik ga slapen ^^]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Okay, night. ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Vanaf morgen slaap ik tot en met zondag bij een vriendin dus ik zal maar weinig online zijn.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

I'm off too ^^ Bye!]

[Ik faal echt in nederlands D:]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Aislyn Valentina
    ‘I-ik zal er tegen vechten,’ beloofde ze fluisterend. ‘H-Hypnose werkt niet bij iedereen. Ik zal er tegen vechten.’
    In de tussentijd had ik me zowat bij haar opgekruld, want ik hield haar zo stevig vast dat ik toch bang was dat ze zou breken, alsof ze van porselein zou zijn. Maar als ik wat losser zou laten, zou ik gelijk weer bang zijn dat ze weg zou gaan.
    ‘Ik ben zo bang je kwijt te raken, Cassia, en ik voel me zo machteloos.’
    Toen kwam opeens het gevoel de kop op steken dat ik niets kon doen en alles maar toe moest kijken. ‘Wat nou als je me net als Amora in de steek laat…?’ Goed, eindelijk was het mijn mond uit, maar of ik hier wel zo blij mee moest zijn…

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Franschhhh]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Sasha

"Nee," antwoordt Patje waarop hij toch aanklopt.
    De stem uit het kantoortje klinkt zo kil als het gezicht van de man die er bij hoort. Het feit dat ik mijn blote borstkas sta zorgt er eerder voor dat ik me nogal ongemakkelijk voel.
    "Meneer? Uw zoon is betrokken geraakt in een voorval met één van de patienten," begint Patje.
    "En wat is er dan precies gebeurt?" vraagt Sterling.
    Ik schraap mijn keel even en leg het gescheurde shirt op zijn bureau. Ik hou mijn gezichtsuitdrukking zo neutraal mogelijk. Nu is niet het moment om hem kwaad te krijgen.
    "Patrick had me net getoond hoe ik mijn wonde moet verzorgen toen we Mignon hoorden schreeuwen in het boos," begin ik rustig. "Toen we daar aankwamen had uw zoon haar al de kleren van het lijf gescheurd en in haar mond gepropt, ze spartelde duidelijk tegen."
    Ik probeer het zo weinig mogelijk als een beschuldiging te laten klinken, eerder een neutrale weergave van wat er gebeurd is. Onwillekeurig moet ik bij de gedachte aan wat ik gezien heb toch even rillen. Ik sluit mijn ogen en slik een keer.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cassia Sterling
    'Ik ben zo bang je kwijt te raken, Cassia, en ik voel me zo machteloos. Wat nou als je me net als Amora in de steek laat…?’
    Snel schudde ik mijn hoofd.
    'Aislyn, i-ik zal dat nooit doen,' fluister ik trillerig. 'Ik wil zo niet meer zijn. Ik wil je n-niet achterlaten.'
    ik had geen idee hoe ik haar moet overtuigen. ik voelde me zo nutteloos.

Patrick Hathaway
    Stilletjes luisterde ik en Alec naar Sasha's verhaal. Ik merkte de rilling op die door zijn lijf ging toen hij stil viel.
    'Is dat alles?' vroeg Alec, waarna ik een koud gevoel in mijn onderbuik kreeg. Dat voorspelde weinig goeds.
    'Mignon zelf heeft nu wat tijd apart genomen. Ze... Ze leek goed opweg naar genezing, maar ik betwijfel niet dat dit alles achteruit zet.' want de schuld bij Benedict leggen zou niet werken bij hem. Dus moest ik me focussen op de "genezing".
    'Benedict heeft 99% van zijn patienten kunne genezen, Patrick. Dat kunnen we van jou niet zeggen.' zijn stem was koud, een licht geamuseerde toon er in. ik gaf een klein knikje.
    'Waar is Benedict nu?'
    'In de isoleercel.' Ik zag zijn ogen genauwen in woede.

[ben rond 7 uur weer terug, moet wat dingen doen ^^]

Sasha

"Benedict heeft 99% van zijn patienten kunne genezen, Patrick. Dat kunnen we van jou niet zeggen. Waar is Benedict nu?"
    Ik doe mijn best mijn vuisten niet naast mijn lichaam te ballen. Ik wacht ongeduldig tot Patje uitgesproken is en negeer de blik in Alec's ogen.
    "Ik ben het niet met u eens," zeg ik droogjes. "Patrick is de enige hier die mij al geholpen heeft, die me helpt te...veranderen. Hailey zien we amper, Felix kan elk moment ontploffen en Cassia, nou daar heeft u vast zelf u bedenkingen over dus hou ik maar mijn mond wat dat betreft. En die kwade blik moet u op mij richten, het was mijn idee om Benedict in die cel te stoppen. Patrick heeft hem op een rustige manier van Mignon af gehaald waarop Benedict hem tegen de grond sloeg. Voor wie denkt u dan zelf dat ik partij zal kiezen? De jongen die mijn vriendin probeerde te verkrachten of de man die zijn best doet iedereen hier op een aanvaardbare manier van hun problemen af te helpen?" Ik pauzeer even, zodat ik op een rustige manier kan verder gaan, zonder me op te winden. Dat zou de zaken alleen maar achteruit helpen. Ik let er goed op dat ik het woord "genezen" niet in de mond neem. Alec is arrogant genoeg om mijn woorden als hetzelfde te beschouwen, die man wil namelijk niets liever dan dat zijn kampen slagen. Ik wend me even tot de vrouw achter hem.
    "Ik geef om Mignon, het is verschrikkelijk om haar zo gebroken te zien door toedoen van een ander." Mijn blik verplaatst zich weer naar Alec.
    "Geweld en verkrachting zijn geen oplossingen om ons te bekeren, het enige dat u daarmee bereikt is dat we nog standvastiger bij ons mening blijven. Waarom zouden we hetero willen worden als heteroseksuele mensen ons aandoen wat hier gebeurt?"
    Ik zucht aan het einde van mijn pleidooi. Mijn keel is droog en ik durf Alec amper in de ogen kijken, maar ik hou mijn blik wel op hem gericht. Het moet toch iets geholpen hebben? Al is het maar dat ik de zweepslagen krijg en niet Patje.

‘Aislyn, i-ik zal dat nooit doen,’ fluisterde ze ietwat trillerig. Ik zag hoe ze haar hoofd schudde, maar het was allemaal te wazig door de tranen die nog steeds stroomde. ‘Ik wil zo niet meer zijn. Ik wil je n-niet achterlaten.’
    Ik voelde de verlatingsangst diep binnen in mij de kop opsteken en ik vroeg me af of ik moest wegrennen of niet, maar dan zou ik Cassia achterlaten en dat wil ik niet. Ik wil bij haar blijven zodat ik haar kon beschermen, zelfs als had ik de verlatingsangst zo erg dat ik er dood aan zou gaan (figuurlijk gesproken, natuurlijk.)
    ‘Cassia, i-ik denk… d-dat je m-mijn h-heldin bent…’ Ik trilde zo erg dat ik Cassia mee voelde trillen, omdat ik haar nog steeds stevig vasthad.

[Casslyn stottert wel veel zeg :')]

Cosette schreef:
    [Casslyn stottert wel veel zeg :')]

[Ja toch? (cat) Ze moeten spraakles ;D]

[ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:02 ]

Patrick Hathaway
    Ik hou mijn ogen op sasha tijdens zijn gehele speech. Er zit waarheid in zijn woorden, hij brengt het netjes en niet té beschuldigend en voor even voel ik me erg trots op hoeveel hij veranderd is.
    Dan dwing ik mijn ogen naar Alec, die gelukkig niet zag dat ik naar Sasha staarde. Hij wierp zijn koude blik op Sasha.
    'Benedict's manieren zijn ruw maar velen zijn zo gedwongen tot genezing. Ik heb zelf duizenden zoekelingen zoals Mignon bekeerd door geweld.' Zijn ogen schieten weer naar bij, maar ik hou mijn gezicht emotieloos.
    'Dit kind heeft trouwens wel een erg grote mond. Hoe ver is hij in de genezing, Patrick?'
    'Behoorlijk ver,' lieg ik gladjes. Niet de minste trilling in mijn stem.

Cassia Sterling
    'Cassia, i-ik denk… d-dat je m-mijn h-heldin bent…'
    Ze trilt nog steeds en tranen rollen nog over haar wangen. als ze me nog steviger vast zou houden zou ze waarschijnlijk botten breken. Voorzichtig druk ik een kusje op haar betraande wang.
    'En jij bent de mijnen.' Ze had me gered van mezelf, de invloed van mijn ouders. Nu moest ik haar helpen met de eenzaamheid. ik was alleen doodsbang dat ik zou falen.