• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Laat CJ dan gewoon even weten dat ze in zaal 4 zit, dan kan ze ophoepelen :')]

    Sasha

    "Hou je mond. Cassia is mijn dochter pas weer als ze genezen is. En jij hoeft me niet te komen vertellen hoe ik dat moet doen. Nou ga hier weg, en waag het niet je verder te verzetten."
    Ik krijg een harde schop tegen mijn kaak die, hoewel ik het niet laat merken, best wel pijnlijk is. En niet op de leuke manier. Het is niet zozeer mijn kaak zelf die pijn doet, maar de wonde die hij eerder met zijn zweep veroorzaakt had. Ik sta snel recht en staar hem nog even in de ogen voor ik het kantoortje verlaat. Wat een achterlijke, kortzichtige man. Ik had Felix dom genoemd, maar toen kende ik deze vent nog niet.
    "Wacht maar af," mompel ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga zo slapen. Morgen middag reageer ik waarschijnlijk als laatste.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Night, Demi. Ik ga ook slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Schichtig loop ik richting het cafetaria. Eigenlijk verwacht ik dat Benedict elk moment tussen de huisjes uit kan komen. Dat hij me mee trekt, mijn kleding nogmaals aan stukken schuurt. Hij mijn mond snoert, mijn borsten masseert, me ruw uitkleed, zich-. Stop. Dat doet hij niet. Niet meer ten minst. Ik maak de deur van het cafetaria open en settel me daar in een van de houten stoelen. In moet gewoon zorgen dat ik in een klein gezelschap blijf. Dan kan hij me niets, toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Tot zondag middag avond :Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Y did this die? (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Because my girlfriend just went to the hospital and i had a horrible day and i'm sorry. I'll write in the next ten minutes.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz, ik had het niet alleen over u. That's terrible, ik kan wel begrijpen dat je dan niet reageert. Is she okay, at least a bit?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik weet eht niet, ze heeft de hele dag al steken in haar nieren en is ent een half uurtje weg... ik wacht nog op nieuws.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Met veel tegenzin liet ik Benedict uit de cel. hij sprak me neit eens aan en vertrok gewoon. vermoeid leunde ik tegen de isoleercel. ik meost terug naar Sasha, maar het zou nogal opvallend zijn. Tergend langzaam begon ik toch maar terug te lopen. Tegen de tijd dat ik er aankwam, liep sasha naar buiten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aw noes (no_chears). Ik hoop dat het niks ergs is.]

    Sasha

    Als ik opkijk, zie ik Patje het bos uit komen. Ik zucht en knik even met mijn hoofd opzij als teken dat hij me moet volgen. Achter zaal twee glip ik in de kleine ruimte tussen de zaal en het therapie gebouw. Ik leun tegen de muur terwijl ik wacht tot Patje er ook is.
    "Ik haat die man. Het lijkt wel alsof hij een robot is, geprogrammeerd om steeds het.zelfde...te zeggen." Naar het einde toe spreek ik mijn zin langzamer uit, beseffend dat het een waardevol stuk informatie is dat net tot me doordringt. Met grote ogen kijk ik Patje aan.
    "Denk je dat zijn vader dat klokje ook bij hem gebruikt heeft?" fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Verbaasd kijk ik Sasha aan. De details die hi opving waren geweldig.
    'Misschien,' zeg ik aarzelend. 'Zijn vader heeft het kamp opgericht, dus... Het kan best...'
    Ik schud mijn hoofd even. Dat was fucked-up. sasha kijkt me met grote, heldere ogen aan.

    [Me too..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Misschien. Zijn vader heeft het kamp opgericht, dus... Het kan best..." zegt Patje waarop hij zijn hoofd schudt. Even vraag ik me af of ze Benedict en Cassia ook aan het klokje onderworpen hebben. Het is wreed, maar als ze onder hypnose zijn weten ze niet echt beter.
    Hoewel ik al de hele tijd naar Patje sta te kijken, komt hij nu pas weer in mijn beeld. Net beletten mijn gedachten dat. Een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht. Ik leg mijn hand losjes op zijn borstkas.
    "Gaat het met je?" vraag ik zachtjes.
    Ik kan me best voorstellen dat het absoluut niet makkelijk voor hem was om te doen alsof er niks aan de hand is, zich als hetero moeten voordoen voor de man die hem waarschijnlijk net zo hard mishandelt heeft als ik hem ervan verdenk. Een bezorgde blik sluipt op mijn gezicht en vervangt de glimlach.

    [Maybe it's something stupid, like kidney stones? Those buggers hurt like shit.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lizz, had je nog gereageerd op Aislyn or not?
    & ik vind het echt erg for your girlfriend. D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [I'm on it, give me some time, i'm sorry >.<]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.