• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Benedict's manieren zijn ruw maar velen zijn zo gedwongen tot genezing. Ik heb zelf duizenden zoekelingen zoals Mignon bekeerd door geweld. Dit kind heeft trouwens wel een erg grote mond. Hoe ver is hij in de genezing, Patrick?"
    Mijn ogen, net als mijn lichaam, verraden niks als Patje zegt dat ik behoorlijk goed aan het genezen ben. Ik haal diep adem voor ik mijn mond weer open.
    "Daar bent u alweer verkeerd. Hij dwingt ze niet tot genezing, maar tot angst, opsluiting. Ik durf wedden dat die meisjes waar u over spreekt nooit meer met een vrouw, maar ook niet met een man naar bed zullen gewild hebben. Ik dacht dat het doel was heteroseksuelen van ons te maken, geen aseksuelen. Het is namelijk behoorlijk zinloos, uw plan om de voortplanting van de mens te garanderen, als u ze zo bang krijgt dat ze er hoe dan ook niet meer toe komen. En eerlijk gezegd, ben ik nu nog beleefd. Had u mij de eerste avond van het kamp leren kennen, dan had u zeker ergere maatregelen dan die zweep toegepast. En misschien gelooft u mij niet, maar ik ben veranderd. De laatste twee dagen heb ik er zelfs niet aan gedacht naar bed te willen met een jongen," antwoord ik rustig op mijn beurt.
    Patrick is geen jongen, hij is een man. Nuances, ik hou ervan. Mijn blik blijft nog steeds op Alec's kille gezicht dwalen.
    Die stijfkop mag wel eens wat losser worden, zou zijn vrouwtje vast ook leuk vinden in de slaapkamer. Volgens mij heeft mevrouw Sterling namelijk heel wat verborgen verlangens die ze niet met haar man durft delen. Ik weet niet waarom ik het denk, maar meestal heb ik wel gelijk in dat soort dingen. Noem het een soort radar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Sasha blijft koppig doorgaan, beleefd en alles netjes geformuleerd.
    'De laatste twee dagen heb ik er zelfs niet aan gedacht naar bed te willen met een jongen,' eindigt hij. Nou, ik anders wel, denk ik direct. Het is meteen een stuk moeilijker om mijn geicht neutraal te houden en de gedachte niet uit mijn hoofd te slaan.
    'Dat je genezen bent betekend niet dat je het recht heb om mij te komen vertellen hoe ik mijn kamp moet besturen,' sist Alec.Er gaat een rilling door me heen.
    'Patrick, ga Benedict uit de cel halen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    ‘En jij bent de mijnen.’ Ze had een kusje op mijn wang gedrukt, voorzichtig. Ik liet haar langzaam maar zeker los en keek haar even aan, ik schokte en was nog trillerig door het huilen, maar het werd steeds minder. Toen ging ik op haar schoot liggen en merkte dat ik me gelijk wat rustiger voelde.
    ‘Dank je. Wat zullen we nu gaan doen?’ Ik frunnikte aan mijn half lange haar en wachtte op haar antwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Dat je genezen bent betekend niet dat je het recht heb om mij te komen vertellen hoe ik mijn kamp moet besturen. Patrick, ga Benedict uit de cel halen."
    Onbewust heb ik dit keer wel mijn vuisten naast mijn lichaam gebald, stamp ik met mijn voet op de grond, en klem mijn kaken op elkaar. Die vent heeft oogkleppen op. Nog nooit, in mijn hele leven, ben ik zo'n frustrerend persoon tegen gekomen.
    "U weet duidelijk zelf niet hoe het moet," sis ik terug. "Dus ik dacht, ik geef enkele tips. U laat uw zoon zomaar toe meisjes te verkrachten? Mignon mag dan wel koppig en mondig zijn en niet deugen naar uw normen, maar ze is ook iemand's dochter. Heeft u daar al eens aan gedacht? U mag dan vanbinnen wel zo koud als een ijsklontje zijn en doen alsof het u niks kan schelen, maar mocht iemand Cassia aandoen wat hij en u die andere meisjes hebben aangedaan zou u het vast ook niet ongestraft laten."
    Ik haat die man. Zodra het kan probeer ik wel een keer mevrouw Sterling alleen te krijgen om een praatje te slaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Dank je. Wat zullen we nu gaan doen?' Ze lag in mijn schoot en stopte langzaam met trillen. Het standaard antwoord lag alweer op mijn lippen. wat konden we doen? Naar buiten gaan, waar vader en moeder op ons wachtte? ik haal even mijn schouders op.
    'Ik weet het niet,' fluister ik lichtjes verslagen. Ik haal een hand door mijn rode lokken en sluit mijn ogen. Ik voel me alleen nog veilig bij Aislyn.

    Alec Sterling
    'Ga, patrick,' sis ik zachtjes als de jongen weer stil valt. Hij is iets te voorzichtig naar mijn zin. Na nog een blik in zijn richting stapte hij de kamer uit, angst in zijn ogen. Er was iets mis met hem.
    Toen de deur achter hem dicht viel greep ik de jongen voor me bij zijn keel en drukte hem hardhandig tegen de muur aan.
    'Ik geef niets om mijn mislukkeling van een dochter. En ik geef nog minder om jou mening of dat Mignon kind. ik ben hier maar om één rede; om jullie ziekte de wereld uit te helpen. heb je dat begrepen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oeh Lizz, als Aislyn dat hoort wordt ze echt booos... >;D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [(wbw) I know]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [(wbw) I know]

    [Hahaha, lol.
    Ik reageer morgen eind middag terug, goed? Want ik ga zo weer...
    Nou ja, ik kan eigenlijk wel een korte post sturen, maar daarna ga ik pleite.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aislyn
    ‘Ik weet het niet,’ fluisterde ze lichtjes verslagen. Ik had mijn ogen dicht gedaan maar merkte door hoe ze bewoog dat ze een hand door haar rode lokken haalde.
    ‘We kunnen hier niet de hele tijd binnen blijven, dat weet je zelf toch ook wel?’
    Ik wist heel goed wat ze bedoelde, want als we naar buiten zouden gaan, zouden we meer kans kunnen hebben ze weer tegen te komen. En dan had je echt de poppen aan het dansen… maar als we hier de hele tijd bleven zitten. Het zou gewoon niet goed zijn.
    ‘We moeten ooit eens een keer weer de buitenlucht opsnuiven, lieve schat. We kunnen hier niet voor eeuwig blijven, ik wil hier samen met jou weg.’
    Dat laatste had ik er gewoon uitgefloept. Ik had er niet bij nagedacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weet je nog dat ik zei dat Rani wel eens een magnetron had laten ontploffen?
    Ik heb inmiddels de keuken in de fik gezet. (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    Ik kijk niet naar Patje als Alec hem beveelt te gaan. Dat zou het hem alleen maar moeilijker maken. In het bijzijn van deze man kunnen we ons geen fouten veroorloven. In plaats daarvan wordt mijn blik nog iets killer terwijl ik hem op Alec gericht hou. Laf als hij is, grijpt Alec me pas bij de keel zodra Patje weg is. Hardhandig word ik tegen de muur geduwd. Mocht ik niet zo'n afkeer van de man hebben, zou ik het best opwindend vinden.
    "Ik geef niets om mijn mislukkeling van een dochter. En ik geef nog minder om jou mening of dat Mignon kind. ik ben hier maar om één reden; om jullie ziekte de wereld uit te helpen. heb je dat begrepen?"
    Ik grijp zijn pols stevig beet en knijp zo hard ik kan, hij is niet de enige die mensen pijn kan bezorgen. Terwijl mijn ogen ontvlammen staar ik in die van hem.
    "Dat doet u wel," antwoord ik hees, omdat het niet anders kan, maar vastberaden. "U geeft wel om Cassia, anders zou u zich niet kwaad om haar maken."
    Ik geef het niet graag toe, maar oude Sasha had meer trekjes van deze man weg dan me lief is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik laat het mesje op de grond vallen en kijk naar mijn bloedende lichaam. Benedict's vingers lijken van mijn lichaam te verdwijnen. Op te lossen. Ze zijn er niet meer ingeprent. Zachtjes druk ik met mijn handdoek mijn wonden dicht zodat ik het bloeden tot stoppen breng. Ondertussen bijt ik wat afwezig op mijn lip. Lichamelijke pijn is goed, beter dan geestelijk. Naakt loop ik door naar mijn slaapzaal. Andere mensen heb ik hier eigenlijk nog nooit gezien. Prima, als je het mij vraagt. Mijn privacy is me lief. Over mijn lichaam trek ik een wijde broek en shirt aan zodat het niet drukt op mijn, nog bloedende, wondjes. Ik bind mijn haar in een staart en loop het huisje uit, de buitenlucht in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alec Sterling
    Het kind waagt het om mijn pols beet te pakken en er hard in te knijpen. Met een pijnlijke rkeet smijt ik hem tegen de grond.
    'Dat doet u wel. U geeft wel om Cassia, anders zou u zich niet kwaad om haar maken.'
    'Ze is een mislukkeling,' snauw ik. 'Ze is zelf ziek geworden; dat kind is mijn dochter niet meer.'
    ik vernauw mijn ogen en zet mijn voet tegen de keel van de jongen, zodat hij op de grond blijft.
    'Hoe zijn dit jouw zaken eigenlijk?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [In welke zaal slaapt CJ eigenlijk? Die zit trouwens al de hele tijd vast bij Felix -_-. Bij Mignon op de kamer would be interesting (wbw)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Pfoeh, ik kan niet meer volgen ;-;]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.