• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [In welke zaal slaapt CJ eigenlijk? Die zit trouwens al de hele tijd vast bij Felix -_-. Bij Mignon op de kamer would be interesting (wbw)]


    That works. ^^ Put her there.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dymphna schreef:
    [Pfoeh, ik kan niet meer volgen ;-;]

    Hahaha, vanaf waar weet je het?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ehm, ergens in het vorige topic werd Mary weggesleurd door Alec, maar ik denk niet dat ik van daar verder kan ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sasha

    De bruut keilt me tegen de grond. Alsjeblieft zeg, wat een farce.
    "Ze is een mislukkeling. Ze is zelf ziek geworden; dat kind is mijn dochter niet meer," snauwt Alec terwijl hij zijn voet op mijn keel zet. Ironisch genoeg heb ik dat een uurtje geleden nog bij zijn oudste telg gedaan. "Hoe zijn dit jouw zaken eigenlijk?" vervolgt hij met vernauwde ogen.
    "Oh dus daar wringt het schoentje?" vraag ik, niet onder de indruk van de voet die zich op mijn strot bevindt. Voor een woordspeling ben ik altijd te vinden. "U bent kwaad omdat uw dochter datgene is waar u al jaren tegen vecht? Ontken het maar zo hard en zoveel u wilt, u geeft om haar. Mocht u dat niet doen dan zou ik hier niet liggen. En het zijn mijn zaken omdat ik weet hoe zij zich nu moet voelen. Ziek of niet, ze blijft uw dochter, ze blijft van u houden. En u maakt haar bang, bang voor haar eigen vader. En nu kan u mij wel straffen omdat ik u de waarheid vertel, maar dan onderstreept u alleen maar mijn punt."
    Mijn mond houden voor deze man? Nooit. Iemand moet hem dringend eens een spiegel voorhouden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nijmegen is saai(cat)
    Is Felix nog steeds bij CJ? *gaat post schrijven*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dymphna schreef:
    [Ehm, ergens in het vorige topic werd Mary weggesleurd door Alec, maar ik denk niet dat ik van daar verder kan ._.]

    Nou, in de tussentijd is Alec erachter gekomen dat Cassia zich ook aantgetrokken voelt tot vrouwen. Heeft hij wat mensen bewerkt met een zweep. Is Mignon, bijna, verkracht door Benedict en zijn Patrick en Sasha voor haar opgekomen. Die laatste twee hebben ook, eindelijk, gezoend. Dat was het in grote lijnen denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oki. Spanks, darling ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mombasa schreef:
    (...)
    Nou, in de tussentijd is Alec erachter gekomen dat Cassia zich ook aantgetrokken voelt tot vrouwen. Heeft hij wat mensen bewerkt met een zweep. Is Mignon, bijna, verkracht door Benedict en zijn Patrick en Sasha voor haar opgekomen. Die laatste twee hebben ook, eindelijk, gezoend. Dat was het in grote lijnen denk ik.


    Gezellige familie is het toch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heeft iemand Amyra nodig?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Stond ze dan niet bij Alec in het kantoortje? O_o]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    (...)

    Gezellige familie is het toch.

    Enig, ik zou zo'n familie wel willen. Gezellig elkaar vernederen en pijn doen, heerlijk.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Volgens mij is Amyra momenteel helemaal nergens (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nemhain schreef:
    Volgens mij is Amyra momenteel helemaal nergens (cat)

    [Misschien wel bij Felix en CJ?
    -oh ja, moet nog post schrijven *facepalm*-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Die enge Duitse rondleider van het Valkhof heeft al mijn inspiratie weggezogen(cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alec Sterling
    De jongen bleef maar praten, het was bleod irritant. Kwaad sloeg ik mijn vuist hard tegen zijn gezicht.
    'Hou je mond. Cassia is mijn dochter pas weer als ze genezen is,' sis ik. 'En jij hoeft me niet te komen vertellen hoe ik dat meot doen.' ik had nog nooit zo'n koppige patient gehad.
    Ik schop hem hard tegen zijn kaak, waardoor hij iets achetruit schuift.
    'Nou ga hier weg, en waag het niet je verder te verzetten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.