• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Don't stress, dear. We can wait ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Don't stress, dear. We can wait ^^]

    [Yes, indeed we can! :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'We moeten ooit eens een keer weer de buitenlucht opsnuiven, lieve schat. We kunnen hier niet voor eeuwig blijven, ik wil hier samen met jou weg.’
    ik geef een trillerig knikje en kruip dichter tegen haar aan.
    'I-Ik wil hier ook weg... Met jou,' fluister ik. ik kende haar eigenlijk nauwelijks, maar ik voelde me zo sterk verbonden met aislyn. ik had voor mijn gevoel geen keuze, ik wílde simpelweg geen keuze.

    Patrick Hathaway
    'Gaat het met je?' vraagt hij zachtjes, zijn hand op mijn borstkas. ik doe een arm om hem heen en knik.
    'het is lastig, maar het gaat. ik ben bezorgder over jou. is er veel gebeurt daar binnen? Heeft hij je pijn gedaan?'
    Ik haate het dat hij me weg had gestuurd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Patje knikt terwijl hij en arm om me heen slaat.
    "Het is lastig, maar het gaat. Ik ben bezorgder over jou. Is er veel gebeurd daar binnen? Heeft hij je pijn gedaan?" vraagt hij.
    Ik haal mijn schouders op en schud mijn hoofd.
    "Hij greep me bij de keel en duwde me op de vloer," antwoord ik. "Zijn repertoire bevat geloof ik niet zo veel nummers. Je zou toch denken dat iemand die zo achter zijn ideeën staat een beetje inventiever is."
    "En zelfs al had hij me echt pijn gedaan, ik kan wel wat hebben," voeg ik er aan toe in de hoop dat het hem gerust stelt.
    En toch weet ik dat ik gelijk heb wat Cassia betreft, als het niet zo was dan had hij me zeker weten iets veel ergers aangedaan. Zonder erbij na te denken druk ik een kusje op Patje's mooie lippen. De kans dat iemand ons hier ziet is miniem.

    [Ik ga slapen. Hopelijk weet je snel hoe het zit met Amy en valt het mee. Take care, dear.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Ze kroop tegen me aan, en ik had het idee dat het beter was dat we voor nu nog even niet naar buiten gingen. ‘I-Ik wil hier ook weg… Met jou,’ Ze fluisterde het, zodat ik het bijna niet kon horen, maar toen het tot me doordrong begon ik weer te tintelen van warmte. Ze wilt hier weg. Samen met mij.
    Automatisch begon ik te glimlachen en legde mijn armen beschermend om haar heen.
    ‘We blijven voor nu nog maar even binnen, ik denk dat dat het beste is. Als we elkaar maar hebben.’ En dat meende ik ook, niemand was voor mij op het moment zo belangrijk als Cassia.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    Sasha drukte een zacht kusje op mijn lippen, waardoor ik me automatisch toch iets beter voelde. Ik hield hem wat dichter tegen me aan en kuste hem zachtjes.
    Wat ik nu eht liefste wilde doen is een grote bus huren, al de kinderen hier er in laden, met Sasha en mij er bij, en ze gewoon allemaal thuis afdroppen. Ik wilde gewoon dat dit hele kamp voorbij was.

    Cassia Sterling
    'We blijven voor nu nog maar even binnen, ik denk dat dat het beste is. Als we elkaar maar hebben.'
    I geef een opgelucht knikje. Ik wil hier ook echt wel, met Aislyn, maar de gedachte was doodeng. Wat als mijn ouders me achterna kwamen? Wat als Aislyn me achterliet of weg ging? wat als ze me zat was? Vermoeid sloot ik mijn ogen weer. ik wilde het niet denken, maar er zat zoveel risico aan wat ik nu wilde. Maar toch ging ik het door zetten.


    [Lol, hey look, Cassia is me. (cat)
    Ik ga zo naar eht werk, daarna antwoord ik wanneer ik tijd heb

    also, Amy heeft een neir infectie and will be okay. Thank you for bothering with a worried me >.<]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 9:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [wens haar veel beterschap toe :3
    &we begrijpen je, we'd do the same ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aislyn Valentina
    Hoe kwamen we hier weg? De vraag maalde en maalde door mijn hoofd zo vaak dat ik er gek van werd op een gegeven moment. Ik likte even over mijn lippen en keek even naar Cassia, ze had haar ogen dichtgedaan, die arme meid moest veel doorstaan. Wat zou ik moeten doen om haar vrij te laten voelen, of in ieder geval gelukkig? Misschien had ik die gave wel helemaal niet…
    Ik schudde mijn hoofd, ik mocht er niet zo over nadenken, we zaten er allebei op dit moment nogal doorheen. Misschien dat mijn moeder ons weg kon rijden? ‘Cassia?’ Het klonk vragend en een tikkeltje bezorgd, ‘weet je zeker dat je hier weg wilt samen met mij?’

    [Beterschap! :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Aww, pijnlijk. Heb ik ook al gehad. Maar ze zal zich snel beter voelen ^^]

    Sasha

    Gewillig stap ik wat dichter naar hem toe als Patje me tegen zich aantrekt. Hij drukt op zijn beurt zijn lippen op de mijne, maar deze keer laat ik zo snel niet los. Ik sla mijn armen om zijn nek en haal mijn vingers door zijn haren. Ik wil zoveel mogelijk van hem voelen nu, nu het kan.
    Net als de vorige keren maakt de kus me een beetje duizelig, er zit zoveel meer in verborgen dan alleen maar lust. Met gesloten ogen druk ik mezelf onbewust tegen hem aan terwijl ik probeer te bedenken waar hij naar smaakt.
    Het doet me denken aan de zomer, warm en loom en tegelijk vurig. Zonnestralen, hij smaakt naar de zon. Kan dat? Ik haal mijn lippen even van de zijne, om adem te halen.
    "Je moet het de Sterlings wel nageven, ze weten wie ze bij elkaar moeten zetten om koppels te krijgen," fluister ik grijnzend tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik wil verder met CJ D:!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Cassia?'
    Ik opende mijn ogen weer en keek naar eht meisje dat me vast hield. ik voelde me zo klein, nutteloos en mentaal uitgeput...
    'Ja?' fluister ik. Ik kan mezelf niet dwingen tot een normaal volume.

    Patrick Hathaway
    'Je moet het de Sterlings wel nageven, ze weten wie ze bij elkaar moeten zetten om koppels te krijgen,' fluistert Sasha, zijn lippen nog tegen de mijnen. ik hoor hem maar nauwelijks, de vele gevoelens overspoelen me namelijk een beetje. Zijn kus is die van een expert, zacht maar passievol.
    'Inderdaad,' mompel ik met een ademloos lachje. De hypnose en de martelingen van eht kamp waren het waard geweest eigenlijk. zonder dat had ik Sasha neit ontmoet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Ik wil verder met CJ D:!]

    [Ik wil niet verder met wiskunde, dus dat komt mooi uit 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Felix Patterson

    Mijn mondhoeken zakken langzaam weer naar beneden en ik haal een vel papier uit mijn jaszak. Ik laat mijn blik er even over glijden en stop dan bij "Peakes".
    'Zaal vier,' grom ik. 'Ik doorzoek je spullen nog even, ga maar alvast.'
    Zaal vier, volgens mij een vrij rustige zaal. Laten we hopen dat dit opstandige kind dat zelfs de pap lekker vindt het niet zal verpesten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Inderdaad," mompelt Patje.
    Ik grinnik even als ik merk dat ik niet de enige ben die even nood had aan een adempauze. Een rilling loopt over mijn rug als er een idee bij me opkomt. Ik kijk even om me heen en neem dan Patje's hand vast. Ik sleur hem mee naar de achterkant van zaal twee. Tenzij ze ons met opzet komen zoeken, zal niemand ons hier per ongeluk zien.
    Ik druk Patje tegen de muur en ga tegen hem aanstaan, dat moet ook wel want er is niet veel plaats tussen de muur en het hekken.
    Zachtjes druk ik mijn lippen in zijn hals/
    Deze verjaardag wordt langzaamaan beter.

    CJ

    Als er een meisje, een heel knap meisje, met korte bruine haren de cafetaria binnen komt, verliest Felix even mijn aandacht.
    Ik laat mijn ogen haar gezicht verkennen. Ze ziet er gekwetst uit. Ik slik even. Staat mij ook te wachten wat haar zo duidelijk kwelt? Ik wil net opstaan om naar toe te lopen als Felix' stem me van dat idee af brengt.
    "Zaal vier. Ik doorzoek je spullen nog even, ga maar alvast."
    Ik kijk hem aan en knipper even terwijl ik probeer te achterhalen wat hij net zei. Zaal...vier. Wacht eens even, mijn spullen doorzoeken.
    "Sorry, wat?" vraag ik verbaasd. "Waarom? Heeft je moeder je geen betere manieren geleerd dan zomaar door een meisje's spullen te gaan?"

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Voor ik echt door heb wat er gebeurt word ik tegen de achterste muur van zaal twee geduwd, met Sasha tegen me aan en zijn zachte, vurige lippen in mijn nek. Er ging een rilling door mijn lichaam. we stonden compleet uit het zicht, niemand zou ons hier vinden. Bijna automatisch voelde ik mijn hand door zijn haar gaan. dit waren gevoelens die ik in geen ajren had gevoeld. Langzaam streek ik met mijn lippen langs zijn kaak, over de zachte huid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.