• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Gaat het wel?'
    Mignon slentert weg en Sasha trekt me naar beneden, waar ik op het gras plof. zijn hand ligt over mijn pols, maar die trek ik los, alleen om onze vingers samen te vlechten.
    'Ja, beetje duizelig,' antwoord ik met een glimlach. Het zou hopelijkw e over gaan. ik moest het de klootzak nageven, hij kon hard slaan. Ik voelde gewoon hoe er een blauwe plek begon te vormen.
    'En met jou?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [abo]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sasha

    "Bedankt voor het redden," zegt Mignon plots. Ik kijk haar verbaasd aan terwijl ze naar ons toekomt. Na zowel Patje als mij een kus op de wang gegeven te hebben slentert ze weg. Ik wil achter haar aan gaan, het lijkt me namelijk geen goed idee haar alleen te laten maar ik heb al geleerd dat je Mignon soms beter gewoon haar zin kan laten doen. Ik blijf dus rustig zitten en kijk weer naar Patje die ondertussen zijn vingers tussen die van mij heeft laten glijden.
    "Ja, beetje duizelig," antwoordt hij. "En met jou?"
    Ik leg mijn hand op zijn slaap en masseer die zachtjes met mijn duim.
    Als ik plots besef dat we helemaal alleen zijn, begint mijn hart op een razendsnel tempo te slaan. Ik slik even en laat mijn ogen subtiel naar zijn lippen glijden.
    "Gaat best wel," fluister ik.
    Eigenlijk is dit helemaal het goede moment niet en ik zou het wel kunnen begrijpen als hij er niet op ingaat.

    [I'm off to bed]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Blozend verborg ze haar gezicht weer, waarna ze haar ogen sluit. ‘Ik wilde eigenlijk een douche nemen, maar dat gaat zeker pijn doen met die striemen?’
    Ik zuchtte diep en drukte een kus op haar voorhoofd, waarna ook ik mijn ogen dicht deed.
    ‘Laten we naar maar eerst even rust nemen en proberen te slapen.’
    Toen viel ik langzaam weg in een droomloze slaap.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Trillend sluit ik mijn ogen om de beelden uit mijn gedachten te verbannen. Het liefste wil ik nu schreeuwen. Alles eruit schreeuwen maar ik houd me in. Het leren rokje plat aan mijn benen. Het voelt verschrikkelijk, net zoals het shirt van Sasha. Ik voel me erin opgesloten. Wankelend ga ik op mijn benen staan en loop ik richting mijn zaal. Tussen nu en een aantal uur is Benedict weer vrij. Hij zal dit echt niet laten gaan. Hij zal mij niet laten gaan. Even huiver ik met de gedachtes wat hij me aan zal doen. Nee, over het algmeen ben ik altijd pessimistisch maar nu weet ik gewoon dat dit hele idee geen nut meer heeft. Alec zel ons niet geloven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Shaaatrickk shatriiiick shatrick shaaatrickkk shatrickshatrickshatrick _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Mijn topics ^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    FreckledEmo schreef:
    [Shaaatrickk shatriiiick shatrick shaaatrickkk shatrickshatrickshatrick _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_]

    *O**O**O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    'Gaat best wel,' fluistert Sasha. Er lijkt iets verandert te zijn in zijn stem. Zijn duimt masseertmijn pijnlijke slaap, waardoor de duizeligheid iets weg trekt. Ik sluit heel even mijn ogen. Sasha's vrije hand ligt warm in de mijnen en het is stil om ons heel. We zijn helemaalalleen.
    Mijn mondhoeken trekken zich iets omhoog bij deze realisatie. Na uren van wachten, werken en proberen wat privacy te krijgen, was dat eindelijk gelukt.
    Ik opende mijn ogen. Sasha lijkt zich er ook heel goed bewust van te zijn dat we alleen waren. Mijn handere hand clijg over de zijne, die nog steeds mijn slaap masseert.
    'Dat helpt,' zeg ik met een zachte stem. Mijn blik glijd weer naar zijn lippen,compleet onbewust. 'Bedankt.' Pijn deed hetnog,maar de duizelig trok aleen beetje weg. Met veel geluk werd het geen hersenschudding.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    Aislyn viel als een blok in slaap. Het was middag,maar na alles wat ze had doorgemaakt, snapte ik dat wel. Ik stonk naar modder en bloed, maar ik had belooft niet weg te gaan dus bleef ik braaf liggen in haar warme, zachte armen. Nu had ik eindelijk tijd om eens na te denken over wat er allemaal gebeurt was. Hoe ik zo snel voor Aislyn was gevallen, zonder het zelf echt door te hebben. Hoe ik nooit in jongens geintereseert was omdat ik me op mijn studies wilde concentreren. Hoe moeder er adchter kwam, ik het klokje kapot gooide en vader me later tegen de grond sloeg en Aislyn mishandelde. Een traan liep over mijn wang.
    Deze familie was niet gezond, niet normaal. Benedict dwong vele meisjes zijn bed in en verklaarde ze hetero, moeder was geobsedeert met klasse en hypnose, vader was sadistisch en hield er van ompijn uit te delen. En ik?
    ik was net zo geweest. Ik legde een hand tegen Aislyn's zachte wang. Ik was ook zo geweest, tot Aislyn me gered had. Ik wist een kleine, waterige glimlach naar boven te halen. En zo viel ik in slaap.

    [Ik heb een baan :D daar zit ik nu. Het is in een winkel, dinsday, woensdag en zaterdag, maar ik heb dus internet toegang. Zaterdagen weet ik niet hoe snel ik kan reageren overdag, want dat is mijn verloofde ook online.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ah, gefeliciteerd!]

    Sasha

    "Dat helpt. Bedankt," zegt Patje met een glimlach.
    Hij lijkt ook te beseffen dat er op wij tweetjes na waarschijnlijk geen kat in dit bos is. Ik haal mijn blik even van zijn lippen af om naar zijn ogen te kijken en tot de conclusie te komen dat hij ook naar mijn mond aan het kijken is. Onbewust lik ik even over mijn lippen terwijl mijn blik weer naar de zijne zakt.
    Stilletjes schuif ik wat dichter naar hem toe tot ik zijn arm tegen de mijne voel en kippenvel over mijn hele lichaam krijg. Mijn hart bonst zo luid en krachtig dat ik het in mijn keel voel kloppen.
    Omdat mijn hand nog steeds op zijn wang ligt, kan ik zijn gezicht makkelijk wat meer naar me toedraaien. En dat doe ik dus ook.
    Langzaam breng ik mijn hoofd dichter naar dat van hem toe en druk mijn lippen zachtjes op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Als Sasha langzaam over zijn lippen likt kan ik mijn ogen er al helemaal niet meer van af houden. Gelukkig lijken zijn gedachten met hetzelfde bezig te zijn, want langzaam draait hij mijn hoofd een beetje,terwijl hij wat dichterbij schuift.
    Ik had het plots belachelijk warm. Hoe lang was het eigenlijk geleden dat ik iemand gekust had? Jaren, waarschijnlijk. Toch kon ik het nu niet meer stoppen, al had ik dat gewilt.
    Sasha drukt zijn lippen zachtjes tegen de mijnen, mijn hart klopt twee keer sneller als normaal lijkt het. Ik laat zijn ene hand los en leg mijn arm rond zijn middel.
    Voorzichtig beantwoord ik de kus. Zijn lippen zijn zachter dan ik me had voorgestelt.

    [Thank you! ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik ril als ik Patje's arm rond mijn middel voel glijden. Waar normaal alleen de plekken waar hij me aanraakt lijken te branden, voelt het nu alsof mijn hele lichaam in vlam staat. Hij beantwoordt de kus voorzichtig. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het er een beetje aarzelend aan toegaat. Ik heb nog nooit iemand op deze manier gekust, zo teder. Nu pas besef ik wat ik al die jaren gemist heb. Terwijl ik hem iets steviger kus, begint het dansende mannetje in mijn buik op een neer te zoemen, alsof er een raket aan zijn rug gebonden is. Zonder erbij na te denken leg ik mijn arm om zijn nek en trek hem wat dichter tegen me aan.
    Van mij mag dit moment nog heel lang duren.

    [Allow me to fangirl *O*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Hoewel de kus teder en aarzelend begon, alsof ik verwachtte dat Sasha van gedachte zou veranderen, werd deze al snel verstevigd door zijn armen rond mijn nek.
    We hadden even moeten wachten helaas, maar dat was het nu meer dan waard. De duizeligheid die nu toesloeg was niet van de klap tegen mijn slaap.
    Mijn hart voelde ik kloppen door mijn gehele lichaam en de aanraking van Sasha's armen zond tintelingen van mijn nek tot mijn tenen. en alles daar tussenin.
    Mijn hersenen waren verdoofd. Met een glimlach kuste ik hem iets zelfverzekerder, steviger. Dit was perfect.

    {Shatridck, shatrick, shatrick!! *O* *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [O yea SHATRICK!!!!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.