• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Shatrick!!!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mignon

    Snel trek ik mijn kleding uit en stap ik onder de douche. De warme stralen lopen over mijn lichaam maar ze spoelen de viezigheid niet van mijn lichaam. Het opgesloten gevoel blijft nog steeds in mijn huid hangen. Mijn borsten en buik branden. De aanraking van Benedict blijft zitten. Het lijkt wel of zijn handen gewoon door gaan. Doorgaan waar ze gestopt waren. Het lijkt alsof zijn vingers nogsteeds in mijn borsten kneden. Alsof ze opnieuw mijn kleding kapot scheuren. Mijn maag keert zich nogmaals om. Het gevoel om over te moeten geven houd ik nog maar net tegen. Ik draai de kraan dicht en sla een handdoek rond mijn naakte lichaam. Voor de spiegel, boven de wastafel, staat mijn toilettas. Even slik ik en open ik de tas. Ik haal mijn scheermesje uit het hoesje. Met mijn vinger ga ik langs het mesje. Snel trek ik mijn hand weg als ik een sneetje voel. Mijn vinger draai ik voor mijn ogen. Het bloed loopt er langzaam uit. Met een klein lachje kijk ik naar mijn bloedende vinger. In een roes haal ik de botte mesjes over mijn benen. Het duurt niet lang voordat deze ook beginnen te bloeden. Benedict's vingers lijken te verdwijnen van mijn benen. Ik herhaal het proces op mijn arm.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn
    Mijn ogen waren dicht en ik was in slaap gevallen, eindelijk na zo lang had ik kunnen slapen. Met Cassia in mijn armen, en ik was blij dat ze inzag dat het geen ziekte is. Ik hoop hier snel weg te kunnen met iedereen, en ik neem Cassia mee. No way dat ik haar hier achter laat. Zou ik eindelijk geen verdriet meer hebben over Amora? Nee, ik denk dat ik dat nog steeds een beetje heb, maar ik weet zeker dat Cassia diegene is die dat kan veranderen.
    Het was eerst nog een leuke strategie geweest om haar zo erin te laten kunnen geloven, dat of ik was gewoon echt ziek in mijn hoofd. Maar nadat ik er beter over na had gedacht, merkte ik dat ze iets uitstraalde. En dat had ik nodig.
    Het was zeker dat we er al wat langer lagen, aangezien het al wat later leek. (?) Ik was blij dat ik zo wakker werd, want ik voelde al gelijk de warmte die van het lichaam van Cassia kwam. De slaap had me goed gedaan, maar het was nog steeds niet genoeg. Toch was ik blij dat Cassia zich aan haar belofte had gehouden om bij me te blijven, ook al twijfelde ik daar niet aan. Met een lieve, zachte glimlach op mijn gezicht keek ik naar haar hoe ze rustig en kalm sliep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik moet naar een spiegelei.. :S]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 16:58 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    Langzaam werd ik me bewust van de dingen rond mij. Ik was stijf, mijn spieren voelde pijnlijk aan en het was warm. Oh, en ik was neit alleen. Langzaam opende ik mijn ogen en keek reecht in het gezicht van Aislyn. De harde waarheid van mijn situatie sloeg twee seconden later pas in.
    'Goed geslapen?' mompel ik slaperig. Vader ging me vermoorde. Maar hier was ik veilig - voor nu nogtants.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    'Goed geslapen?' mompel ze slaperig. Ik grinnikte en knikte zachtjes van wel. "En jij?" Er verscheen een lichte bezorgde blik op mijn gezicht en probeerde de pijn van mijn rug te negeren.
    "Eigenlijk denk ik dat we beide wel een douche kunnen gebruiken," grijnsde ik, "maar denk je dat ik dat nu gewoon kan met mijn rug zo?" Voor even trok ik een moeilijk en ongemakkelijk gezicht, maar verborg dat snel weer met een glimlach.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [FreckledEmo --> HAPPP :3]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    'Eigenlijk denk ik dat we beide wel een douche kunnen gebruiken, maar denk je dat ik dat nu gewoon kan met mijn rug zo?'
    Ik knik langzaam.
    'als je voorzichtig bent en geen zeep of iets dergelijks op je rug doet,' zeg ik zachtjes. 'Water zal wel prikken, maar echt slecht is eht niet. En ik zal je weer moeten verbinden...' De schuld gevoelens slaan weer toe. hoe kunnen we hier blijven? Vader vermoord ons beiden met een glimlach op zijn gezicht. even bijt ik op mijn onderlip


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    'als je voorzichtig bent en geen zeep of iets dergelijks op je rug doet,' zegt ze zachtjes. 'Water zal wel prikken, maar echt slecht is eht niet. En ik zal je weer moeten verbinden...'
    Even bijt ze op haar onderlip en ik pak haar hand vast terwijl ik een zacht kusje op haar voorhoofd plant. "Alles komt goed, ik weet het gewoon." Toen liet ik haar weer los en probeerde over haar heen uit het bed te kruipen, wat lukte met een heel pijnlijk gezicht. Toen ik stond was ik blij dat ik het gered had en pakte de spullen die ik nodig had voor de douche. "Lieverd, wil je dat ik op je wacht of mag ik eerst?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heeft iemand Rani/Amyra nog nodig of zo?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Als je wilt praten. Mignon zit in de badkamer van haar zaal.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Ga maar.' Ik glimlach slaperig en trek de dekens wat dichter tegen me aan. Aislyn verdwijnt de douche in en ik sluit mijn ogen weer.
    Echt moe ben ik niet meer, alleen nog slaperig. ik ben bang voor wat er straks gaat gebeuren. misschien meot ik er met aislyn over praten.
    Stilletjes bijt ik op mijn lip en wacht tot ze terug komt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik voel Patrick tegen mijn lippen aan glimlachen. Hij kust me op zijn beurt iets minder voorzichtig. Het is heerlijk.
    Na een tijdje breek ik de kus met ietwat tegenzin af, maar als ik er nog veel langer mee doorga dan kom ik in ademnood. Ik laat mijn voorhoofd tegen het zijne rusten en kijk hem glimlachend in de ogen. Mijn lippen tintelen en ik laat er mijn tong nog even over gaan, alsof ik hem zo weer kan proeven.
    Het kleine mannetje in mijn buik begint een beetje te kalmeren, hij danst op een rustig liedje. Ik moet even lachen.
    "Dit zeg ik niet vaak, maar wauw," fluister ik.
    Onbewust laat ik mijn vingers met een plukje van zijn haren spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Dit zeg ik niet vaak, maar wauw,' fluistert Sasha. Ik ben zelf een beetje ademloos en ik voel me hypergevoelig voor eltterlijk alles. mijn lippen voelen lichtjes gezwollen en tintelen nog steeds van de warmte.
    Daarbij was die 'wauw' ook nog eens een pak van mijn hart want dat betekent dat ik geen complete ramp ben als het op zoenen aankomt.
    Grijnzend leun ik mijn voorhofd tegen die van Sasha, bestudeer ik de twinkelingen in zijn oogen.
    'Dat was het wachten meer dan waard,' antwoord ik, terwijl ik met de rug van mijn hand over zijn wang streel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dat was het wachten meer dan waard," antwoordt Patje terwijl hij mijn wang streelt.
    Mijn wangen gloeien. Eigenlijk gloeit mijn hele lijf. Ik leg mijn hand op de zijne, draai mijn hoofd een beetje en druk een kus op mijn handpalm. Ik herken mezelf niet meer, het voelt alsof er iemand anders mijn lichaam is ingeslopen en het bestuurt. Oude Sasha zweeft ergens boven me rond en kijkt verbaasd toe naar de vreemdeling in mijn lijf. Maar dit ben ik wel degelijk, en ik vind het heerlijk. Ik heb me nog nooit zo levendig gevoeld. Vreemd hoe één persoon zoiets bij een ander kan losmaken.
    "Als het niet anders kon had ik nog langer gewacht," antwoord ik zacht. Patje beseft het bijna niet, maar voor mij is dit een hele bekentenis. "Al hoop ik wel dat we niet zo lang moeten wachten voor het nog een keer kan," voeg ik er met een klein lachje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.