• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "Als ik iemand wil gebruiken doe ik dat niet met jou hoor. Daar heb ik veel onzekerde types rondlopen. Daarbij waarom is het leuk om te stelen als men niet eens merkt dat er is gestolen? Dus ga je mee of niet?"
    Wat? Ben ik te lelijk voor haar ofzo? Met zo'n houding kan ze inderdaad maar in haar eentje gaan. Terwijl ze wegloopt draai ik me prompt om til mijn koffer op en sla de deur open. Dit kamp wordt verschrikkelijk, dat weet ik nu al. Mopperend loop ik naar zaal vier. Ik zucht als ik de stapelbedden zie. Een ramp. Een regelrechte ramp. Mijn koffer zet ik in een hoekje van de zaal en ik beklim een trapje naar een bed dat er nog onbeslapen uitziet. Echt niet dat ik bovenaan ga slapen, dan kan ik maar gelijk mijn eigen nek omwringen. Met veel moeite weet ik de matras en lakens met het kussen naar beneden te krijgen. Niks is veiliger dan op de grond slapen, in mijn geval.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Met een klein lachje open ik de deur van de keuken. Niemand is aanwezig. Dat komt mooi uit. En al was er iemand kon ik mezelf er toch weet uit praten. Ruw grooi ik een kastje open. De Vodka flessen staan er nog. Er groeit een grote glimlach op mijn bleke gezichtje. Lachend haal ik er een uit. In een ander kaste staan nog instead noodles. Ook daarvan neem ik een pakje mee. Met een voldaan gevoel loop ik terug naar mijn slaapzaal. Daar kan ik het toch met alle rust opbergen. Zachtjes zingend open ik de fles en drink er wat uit. Het geeft een branderig gevoel maar wel goed. Lachend beuk ik de deur van mijn slaapzaal open. Ik schrik al ik een gestalte zie staan. CJ.
    "Wat doe jij hier?" vraag ik niet eens zo onvriendelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik schrik me rot als de deur open gebeukt wordt. Als ik me omdraai zie ik Mignon staan, in de ene hand een fles wodka, in de andere en pakje noodles. Vreemde combinatie, maar ach, ik eet wel augurken met stroop.
    "Wat doe jij hier?" vraagt ze.
    Ik trek een wenkbrauw op, kijk haar vragend aan en lach even.
    "Ik slaap hier," antwoord ik.
    Ik vraag me af wat ik hier anders zou moeten uithalen. Ik schuif de matras die ik op de grond gelegd heb tegen de muur, tussen twee andere bedden in. Dan haal ik een paar andere schoenen uit mijn koffer. Ik wissel eerst de ene schoen, dan de andere zodat Mignon niet kan zien hoe klein ik ben. Ja, mijn Jimmy Choo's zitten altijd heerlijk. Netjes stop ik de Prada's die ik aan had in mijn koffer en ik plof op de matras neer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ik slaap hier."
    Ik doe moeite om niet te gaan zuchten. De kurk duw ik weer op de Vodka en ik leg de fles zorgvuldig op mijn bed.
    "Ik neem aan dat jij je mond houdt," zeg ik zonder haar aan te kijken.
    De kraan zet ik aan en ik wacht totdat hij warm genoeg is om de noodles mee te vullen. Ondertussen kijk ik naar het tafelreel van CJ. Jaloers kijk ik naar haar hakken.
    "Je bent rijk voor de dochter van een priester," mompel ik zachtjes.
    Ik draai me naar de kraan en houd het bakje eronder. Met een lepel roen ik netjes zodat de droge vastgeplakte noodles een soepje vormen. Voorzichtig neem ik een hapje van het natte goedje. Veel beter dan pap. Ik laat me op bed ploffen en maak de fles Vodka met mijn tanden op. Lachend neem ik er een slok van en ik zet de fles op de grond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [En ik ben eten. Tot over twee uurtjes.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik neem aan dat jij je mond houdt. Je bent rijk voor de dochter van een priester."
    Ik kijk toe hoe ze haar potje noodles met water vult. Ik kan het niet helpen, mijn ogen lijken haar lichaam te volgen. Als de fles wodka aan haar lippen zet lik ik onbewust even over de mijne. Ik schud mijn hoofd even als ik besef dat ze net iets zei.
    "Ik bewaar geheimpjes als de beste," zeg ik met een glimlachje. "En ik ben niet rijk. Ik ben er niet vies van mijn handen vuil te maken. Als je wat wilt, dan moet je er wat voor doen."
    Al mijn dure schoenen, daar heb ik zelf uren voor gewerkt in een bakkerij. Daar heb ik het geld van mijn gewonnen wedstrijden voor opzij gezet. Ik doe een paar strekoefeningen terwijl ik tegen Mignon praat. Het is een gewoonte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ze keek me licht verbaasd aan en ik liet een lieve glimlach op mijn gezicht.
    ‘Alleen ouders mogen bezoeken brengen,’ legde ze aarzelend uit. ‘Wat is je plan dan?’ vroeg ze, terwijl ze dichter tegen me aankroop en me een glimlach gaf.
    ‘Mooi zo.’ Ik likte even over mijn lippen, omdat ze droog begonnen te worden en keek haar hierna weer aan. ‘Dan zou mijn moeder dus op “bezoek” mogen komen?’ vroeg ik haar, en ik hoopte dat ze begreep wat ik bedoelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kan ik miss met Danny ergens heen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    [Kan ik miss met Danny ergens heen?]

    [Kom Aislyn en Cassia pesten? haha. Ze liggen op een bed in slaapzaal 1, over belangrijke plannetjes te praten. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danny

    Ik verveelde me, zoals gewoonlijk, dood en zocht naar wat vermaak wat verweg leek te zijn hier. in het kamp.
    Ik loop langs wat zalen en hoor stemmen uit zaal 1 komen. Ik loop niet zomaar naar binnen dus klop maar op de deur en wacht op reactie.
    Ik kijk om me heen, de vogels houden zich stil, alsof het verboden is te kwetteren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aislyn
    Nadat ik de vraag aan Cassia had gesteld, klopte er echter iemand op de deur. Wie is dat nu weer? Toch niet de familie van Cassia, he?
    "Wie?" Riep ik toen maar naar de, nog wel, dichte deur. Als het de Sterling familie was, kwamen ze dus mooi niet naar binnen. Of misschien was het wel iemand anders? De sterling familie zou niet aankloppen, toch? ... Toch?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danny

    "Wie?" hoor ik van binnen komen. Het is Aislyn.
    "Danny!" roep ik terug.
    "Kan ik binnen komen?" Vraag ik dan.
    Ik wil graag weten hoe het nu gaat met haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aislyn
    "Danny! Kan ik binnen komen?"
    Gelukkig, het is Danny maar. Ik wist alleen niet zeker of Cassia het erg zou vinden, maar volgens mij hadden we beide nu even afleiding nodig, dus richtte ik mijn blik weer naar de deur.
    "Ja, kom maar! Maar sluit de deur achter je!" Riep ik naar hem, wachtend tot hij binnen zou komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    "Ik bewaar geheimpjes als de beste. En ik ben niet rijk. Ik ben er niet vies van mijn handen vuil te maken. Als je wat wilt, dan moet je er wat voor doen."
    Ik knik zachtjes. Ja, maar niet alles wat je doet is goed. Het beeld van de gedrogeerde Patrick doet me nog steeds deugt. Naïef, schattig en hulpeloos. Ik haal mijn hand door mijn haren en neem nog een hanp van de noodles.
    "Wil je ook wat?" vraag ik en ik steek de fles Vodka naar haar uit.
    "Één fles is genoeg per dag."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny

    "Ja, kom maar! Maar sluit de deur achter je!" ik opende de deur en stapte binnen.
    Daar zag ik Aislyn en Cassia... wacht Cassia?
    Ik schudde even mijn hoofd en keek toen naar Aislyn. "Is alles oke?" vraag ik terwijl ik de deur sluit.
    Dan loop ik richting de twee en kujk naar het randje van het bed maar blijf dan toch staan.
    Ik voel heimwee komen. Ik wil naar huis...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.