• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Gebruik me dan op z'n minst als boegbeeld. Verkleed als zeemeermin, anders zou het zonde zijn."
    Twijfelend kijk ik haar aan.
    "Alleen de mooiste zeemeerminnen mogen mijn boegbeeld zijn. Het moet de andere piraten wel een beetje verleiden," zeg ik rustig terwijl ik nog een slok van de drank neem.
    "Misschien maak je een kansje," grinnik ik dan zachtjes.
    Ik steek mijn armen in de lucht en rek mezelf uit. De sneetjes in mijn huid trekken maar zover het mogelijk is probeer ik ze te negeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Helloooowwwww! Sorry dat ik er zo lang niet was. Had van alles aan mijn hoofd en zo, is verder niet van belang, maar wat is er gebeurd? En heeft iemand nog wat over of met of tegen of voor of op of onder of door of achter of in of naast mijn personages geposttt?? En mag ik samenvattinkje? Iemand Quinn of Benedict nodig? Of moet er nog iets aangemaakt worden, als in nieuw vlees *evil laugh*? of of of.. Sorry, ik ben hyper. Maar. Waarmee kan ik jullie van dienst zijn? Bij voorbaat dank. *Maakt buiging*]







    (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:17 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Waarom heeft Mignon sneetjes? Ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    CJ

    "Alleen de mooiste zeemeerminnen mogen mijn boegbeeld zijn. Het moet de andere piraten wel een beetje verleiden. Misschien maak je een kansje."
    Ik grinnik en als ze klaar is met zich uit te rekken, neem ik de fles wodka uit haar handen. Ik zet ze aan mijn lippen en giet wat van het spul mijn keelgat in.
    Dan schud ik vastberaden mijn hoofd.
    "Nee, je zegt het verkeerd. Alleen de mooiste piraten mogen mij verleiden." Ik twijfel even, bekijk haar nog een keer en grijns even. "Misschien maak je een kansje," herhaal ik haar woorden.
    Ik lik even over mijn lippen voor ik nog een slok neem. Ik grinnik even, we doen het verkeerd, piraten drinken rum.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Sasha lacht zachtjes tegen mijn lippen. Mijn eigen lippen voelen warm aan en lijken te tintelen. ik emrk dat Sasha zijn handen op de muur naast me heeft gezet, ik kan letterlijk geen kant op. maar mij hoor je zeker niet klagen, zekr niet als hij zachtjes op mijn onderlip bijt,w aardoor er verschillende sensaties door me heen voel gaan.
    Automatisch word de kus iets ruwer, mijn geien vrij hand streel door zijn haar en langs de achterkand van zijn nek. verder dwing ik ze niet te gaan, dit is al riskant genoeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Nee, je zegt het verkeerd. Alleen de mooiste piraten mogen mij verleiden. Misschien maak je een kansje."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb nooit gezegd dat ik je wil verleiden," zeg ik droogjes.
    "Ik wil je alleen kielhalen, that's it."
    Met een klein lachje kijk ik haar aan.
    "Jij begon over de zeemeermin."
    Ik trek mijn benen op het bed en sla mijn armen erom heen. Zachtjes bijt ik op mijn lip. Wanneer ik haar aankijk voel ik het bloed naar mijn wangen trekken. Snel kijk ik weer voor me uit. Dit gaat totaal de verkeerde kant op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Het kleine mannetje in mijn buik begint een vurige rumba te dansen als de kus iets ruwer wordt. Het lijkt alsof bliksem aan het oproepen is. Het feit dat Patje zijn hand door mijn haar haalt, maakt het er niet beter op. De ene rilling na de andere stroomt over mijn lichaam en ik krijg kippenvel over mijn hele lijf. Ik maak mijn lippen even los van de zijne.
    "Kunnen we ergens heen met een deur die op slot kan?" fluister ik. Eén van de zaaltjes in het therapie gebouw lijkt me een goede optie.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet van plan hem nu al uit de kleren te proberen krijgen, maar ik wil gewoon echt alleen zijn met hem en een schuilplekje tussen een muur en een hekken in voldoet niet.
    Ik laat mijn voorhoofd tegen het zijne rusten terwijl ik een beetje op adem probeer te komen. Mijn benen voelen nogal slapjes.

    CJ

    "Ik heb nooit gezegd dat ik je wil verleiden. Ik wil je alleen kielhalen, that's it. Jij begon over de zeemeermin."
    Ik probeer niet te laten merken hoe beledigd ik me voel. Dat zou haar de overmacht geven en die gun ik haar nu even niet. Ik neem een paar teugen van de wodka, na elkaar. Zet de fles neer en sta dan recht. Ik ga op mijn buik, op mijn matras op de grond liggen en haal een pakje sigaretten uit mijn broekzak. Ik haal er eentje uit en steek hem aan. Ik weet niet of ze het bewust doet, me aantrekken en dan weer wegduwen, maar ik vind er niks aan.
    "Jij ook?" vraag ik toch maar, terwijl ik mijn slof omhoog houd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga eten, misschien daarna nog heel even online en dan dansen. Rond negen uur kom ik nog wel even online.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Kunnen we ergens heen met een deur die op slot kan?' fluistert Sasha, zijn lippen plagend dicht bij de mijnen. Maar het was zo ongelovelijk riskant...
    'Okay,' fluister ik.
    Mijn lippen streel ik over zijn nek, om de zachte huid te proeven. Als we zeer voorzichtig zijn, kan er niets gebeuren, toch? Mijn gehele lichaam tintelt. Een beetje privacy kan geen kwaad. Uit mijn zak haal ik de sleutel naar zaal vijf.
    'Zaal vijf is nogsteeds leeg,' ga ik verder, mijn lippen nog op zijn huid. Mijn ogen hab ik half dicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Okay."
    Ik zucht even als ik zijn lippen in mijn hals voel. Mijn nagels doen plots pijn en ik merk dat het is omdat ik ze langs de muur kras. Ik schraap even mijn keel. Net wanneer ik mijn lippen weer op die van Patje wil drukken, begint hij te praten.
    "Zaal vijf is nogsteeds leeg," zegt hij. Ik huiver als ik zijn lippen weer tegen de huid van mijn hals aanvoel. Een elektrisch gevoel zoeft door mijn onderlichaam. Met moeite schud ik mijn hoofd. Ik slik even.
    "We horen daar niet te zijn, en we kunnen er niet makkelijk weg zonder dat het vreemd lijkt," zeg ik ietwat schor. "De lokalen in het therapie gebouw kunnen toch op slot? Tegen dat ze de deur open hebben, doen wij gewoon alsof we aan het praten waren."
    Romantisch is anders, maar Patje's nek is me meer waard dan romantiek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Jij ook?"
    Ze steekt een pakje sigaretten naar me uit. Na een korte twijfeling schud ik toch mijn hoofd.
    "Nee, dank je," zeg ik zachtjes.
    "De drank is al meer dan genoeg vandaag."
    Even geen behoefte aan sigaretten. Ik rook alleen als ik er zin in heb en op dit moment wil ik niet mijn emoties weg roken. Daar is meer voor nodig. Ik grijp weer naar de fles drank en giet hem in één keer achterover. Ook deze gooi ik het bos in. Als ze het vinden kunnen ze niets bewijzen, hoeveel vermoedens ze ook hebben. Net als de drugs en de bedreigingen. Ik heb ze stuk voor stuk toegegeven maar bewijs is er niet. Ik laat mezelf op het bed ploffen met mijn hoofd op het kussen. Mijn handen laat ik op mijn buik rusten terwijl ik langzaam adem haal. De drank voel ik een weg door mijn lichaam maken. Het is een bevrijdend, heerlijk gevoel. De vingers van vanmiddag lijken ook verdwenen op mijn huid. Alles is weg. Gelukzalig zucht ik en ik draai mezelf op mijn buik zodat ik naar buiten kan kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Nee, dank je," is het antwoord. "De drank is al meer dan genoeg vandaag."
    Ik haal mijn schouders op en kijk naar het gloeiende gedeelte van mijn sigaret. Ik ril als ik de littekens op mijn dijen weer voel branden. Ik sluit mijn ogen en neem nog een flinke trek. Iedereen heeft wel eens dingen gedaan waar hij spijt van heeft. Ik heb er precies zeventien, in cirkelvorm.
    Zuchtend blaas ik de rook weer uit. Mijn ogen glijden weer naar Mignon. Ik vraag me af waarom ze zo gekweld overkomt. Blozend kijk ik naar beneden als ze zich omdraait, maar ze lijkt het niet gezien te hebben. Ik wring me even in een rare bocht om mijn mp3-speler uit mijn koffer te nemen, ik ben te lui om op te staan. Het is een oud ding, maar het werkt prima en ik kan ermee overweg. Ik zet een liedje op dat in de kerk van mijn vader vaak gezongen wordt. Het heeft me al door heel wat moeilijke momenten heen gesleept. Ik stop mijn oortjes niet in, maar zet de luidsprekers aan, op het minimumvolume.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik kruip van het bed af en rek me uit.
    "Ik neem even een douche," meld ik haar.
    Uit mijn koffer haal ik een schoon shirtje en een broek. Langzaam slenter ik richting de meisjesbadkamer waar ik de deur op slot doe. De drank is naar mijn benen gezakt en dat gaat opvallen. Mijn gedrag zal losbandig worden, onoplettend, agressief. Alle drie dingen waar ik niet zoveel aan heb op dit moment. Snel kleed ik me uit en zet ik de kraan aan. Het duurt even voordat hij op de juiste temperatuur is maar het voelt heerlijk. De warme stralen tintelen over mijn blote lichaam. Mijn hoofd en benen voel ik weer lichter worden, op een positieve manier.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:43 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mignon *kuch*]

    CJ

    "Ik neem even een douche," zegt Mignon plots.
    Ik draai me op mijn rug en steek mijn hand omhoog als teken dat ik haar gehoord heb. Ik wil geen geluid maken en zo de muziek verstoren.
    Ik staar naar het plafond en laat mijn handen tussen mijn benen glijden. Met mijn vinger tel ik de littekens die er staan. Ik ben zo ongelofelijk dom geweest dat ik iemand, iemand die het niet waard was dan nog wel, me hiertoe laten drijven heb. Liefde, my ass. Ik schud mijn hoofd om de gedachten weg te schudden. Afwezig blijf ik met mijn vinger over de littekentjes gaan. Het zijn perfecte kleine cirkeltjes. Ik ben al blij dat Mignon niet gevraagd heeft waarom mijn matras op de grond ligt. Het feit dat ze er waarschijnlijk niet om geeft leg ik naast me neer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Aangepast.]

    Mignon

    Ik draai de kraan uit en droog mijn lichaam af. Snel schiet ik in mijn zwarte skinny jeans en trek het shirtje over mijn hoofd. Over het shirtje trek ik een giletje. Een blik in de spiegel werp ik niet. Ik hoef niet te zien wat ik mezelf heb aangedaan. Mijn haren bind ik in een kort sportief staartje en ik loop de slaapzaal weer in. Ik trek een wenkbrauw op als ik CJ's handen tussen haar benen zie.
    "Stoor ik?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."