• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nee, Patrick heeft hem er al uit gelaten, dat moest van Alec.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    asdfghjkl i hate my liiife
    *gaat schrijven*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [omg, waardehell is hij nu dan?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Ik lachte zachtjes toen Quinn vanalles in zijn toilettas had zitten, onder andere remover. Ik was inmiddels al onder de douche gestapt en had al een grijze jeans met een wit hempje aan, en daaronder mijn versleten, roze All stars. Ik deed mijn natte haren in een staart. Ik had voordat ik ging douchen geen make-up op, dus er was verder ook niks uitgelopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oh, dafuq? :').
    Ik snaaaap het niet meer hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lizz. What's wrong, dear? En hoe moet ik nou weten waar Benedict is, laat hem kwaad in het bos lopen ofzo.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Come oooon baaabeee! Wat doet ze terwijl Quinn aan zijn haar prutst?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    HAPPP schreef:
    [Benedict = in cel..]


    [Benedict is trouwens al vrij gelaten door Patrick.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    [Lizz. What's wrong, dear? En hoe moet ik nou weten waar Benedict is, laat hem kwaad in het bos lopen ofzo.]


    Benedict liep het laatst kwaad van Patrick weg nadat hij was vrij gelaten

    en thuis situatie is niet op en top, sorry dat ik hier zo winig reageer, im trying my best *typing*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HAPPP schreef:
    [Come oooon baaabeee! Wat doet ze terwijl Quinn aan zijn haar prutst?]

    [OMKLEDEN! Haha, nee, ik laat haar wel even in actie komen, one moment :3]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okaii :3]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Relax, Lizz. We understand, we're not monsters -if cookiemonsters don't count-]

    CJ

    "Nog twee meisjes en een jongen. Ik zie ze bijna nooit als ik opsta slapen ze nog of ze zijn er allang uit. Soms slapen ze niet eens hier. Ik had het rijk dus eigenlijk voor mezelf," zegt Mignon waarop ze op haar rug laat liggen. Ik zucht even en krabbel overeind.
    "Oh, dan laat ik je wel even," zeg ik zacht.
    Ik pruts een beetje aan de bedeltjes van de armband om mijn linkerpols. Ik weet heus wel wanneer ik niet gewenst ben. Ik neem mijn mp3 weer op en loop ermee naar buiten terwijl ik nog een sigaret opsteek. Ik heb er al spijt van dat ik maar één pakje bij me heb. Maar "roken is niet goed voor mijn sport." Tuurlijk, alsof ik mijn longen nodig heb om gymnastiek te doen. Ik schud mijn hoofd even en besluit op verkenningstocht te gaan. Bij de poort was me al een bosje opgevallen, daar moeten vast leuke schuilplekjes te vinden zijn. Terwijl ik de oortjes van mijn mp3-speler in stop, wandel ik het bos in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [euhm.. Oke, dan kan CJ wel Benedict tegenkomen? (Joost mag weten waar die is.. Buiten ergens denk, maakt niet zo uit.)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Toen ik zag dat Quinn nog bezig was met zijn haar, schakelde ik over naar de plaag-modus. Ik ging achter hem staan, sloeg mijn armen om zijn middel en drukte zachte, maar plagende kusjes in zijn nek.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    'We horen daar niet te zijn, en we kunnen er niet makkelijk weg zonder dat het vreemd lijkt. De lokalen in het therapie gebouw kunnen toch op slot? Tegen dat ze de deur open hebben, doen wij gewoon alsof we aan het praten waren.'
    zijn stem klinkt een beetje schor, een beetje ademloos zelf. Ik glimlach en knik. mijn lippen gaan van Sasha's nek, over zijn kaak en anar zijn zachte lippen.
    'Na jou dan,' zeg ik zachtjes. Samen sluipen we achter de slaapzalen langs, tot we dicht bij het therapiegebouw staan. Gelukkig lgit het gebouw niet heel erg in het zicht, dus kunnen we makkelijk naar binnen.
    De buitendeur doe ik terug op slot, de lichten laat ik uit. Ik neem Sasha's hand in die van mij en begeleid hem anar het therapiekamertje wat ik altijd gebruik. Eenmaal binnen gaat de deur weer op slot, de gordijnen dicht ent rek ik sasha tegen me aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.