• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Beatrice Luchtenstein
    Dit was nou iets wat ik áltijd had willen doen. Met mijn kleinkind drinken. Mijn eigen kinderen vonden het nooit leuk om iets met me te drinken. Zogenaamd omdat het 'slecht' was. Mijn arme Alfonso toch. Hij zou later niet weten hoe hij zou moeten feesten. Ik gooide mijn glas de zee in. Alfonso begon te lachen en gooide ook zijn glas in de zee.
    "Volgends mij heb jij genoeg op, mijn jongen. Laat je moeder niets merken!" zei ik waarschuwend.
    Giechelend liepen we samen terug naar het restaurant. Alfonso wankelde een beetje, maar leek nog redelijk nuchter. Hij ging bij zijn ouders aan tafel zitten en deed alsof hij heel geinteresseerd was in de menukaart. Ik ging weer naar de bar en ging op de kruk zitten.
    "Wat beveelt u mij aan?" vroeg ik aan het meisje dat achter de bar stond. (Bethany)


    Me so good.

    Maria McArthur
    Deze man was veel aardig dan ik verwacht had, veel aardiger dan zijn zoon tegen onbekende was, maar toch vond ik het raar dat hij gelijk dacht dat ik Joseph's vriendinnetje was. Ik kende hem namelijk oas een paar uur, zo snel ging zoiets niet.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ghehe, ik heb geen zin meer om te wachten dus ga ik maar schrijven ^^

    Anaïs Degrez

    Ik knikte gewoon, niet goed wetend hoe ik op een deftige manier antwoord zouden kunnen geven. Geen idee of we gewoon mochten gaan zitten of dat we een ober moesten vragen dus bleef ik even aarzelend staan. "Wat denk jij, zouden we het moeten vragen of niet?" Die stomme woorden met hun stomme 'h' ook altijd, ik kon ze gewoon niet deftig uitspreken. Niet bepaald tevreden met mezelf herhaalde ik een paar woorden in mijn hoofd, iedere keer met de nadruk op de letter 'h'.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bethany Davis

    Ik wordt uit mijn gedachte getrokken door een vrouwelijke stem. Hoog en zuiver.
    "Wat beveelt u mij aan?"
    Even ril ik maar richt me dan weer op de vrouw.
    "De rode wijn uit Nice is hier erg goed maar ook de Champagne is aan te bevelen," zeg ik vriendelijk.
    "Zou u ze beide willen proeven of gaat u voor iets sterkers?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Catherine Melrose Roux

    Ik sloeg mijn ogen even neer en liet mijn hand weer langs mijn lichaam hangen. ''Waarom zo'n haast, Catherine?'' vroeg hij gladjes, maar ik liet niks merken. ''Privé zaken,'' antwoordde ik net zo koel, en vroeg me af waarom hij zo.. Vreemd deed. Ik deed vriendelijk, waarom hij dan niet?
    Door de wind rilde ik even, maar schonk er verder geen aandacht aan.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    May Violet Grey
    'Nee,' fluister hij, waarna hij me weer voorzichtig naar zich toetrekt. 'Je deed niets verkeerd.' Ginghij verder. Ik voelde me klein naast hem en ik wou zijn lippen op de mijne voelen, maar de angst van telleurstelling was best groot. Bang dat hij me weg zou duwen. Zijn stem galmde door mijn hoofd. Neem je eigen leven in handen. Ik liet mijn lippen op de zijne vallen. Zo zacht als de noordenwind. Mijn vingers liet ik in zijn handen verstrengelen. Toen ik hem bijna weg voelde trekken kneep ik zacht in zijn hand en haakte mijn lippen van de zijne. 'Please hou jou tedere lippen op de mijne.' Mompelde ik terwijl mijn ogen lichtgaven door de twinkeling erin. Ik drukte weer mijn lippen op de zijne en sloot mijn ogen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    William David Lynch
    'Privé zaken.' Ah, tegenstand.
    'Ik ben een erg nieuwschierig persoon.' Mijn rug leunde tegen de reling van de boot. Er was nu iets van irritatie te zien, niet veel, waarschijnlijk door mijn gewone, kille houding.

    William Christian Wayland
    'Please hou jouw tedere lippen op de mijnen...'
    ik geef in, druk haar wat dichter tegen me aan en geef haar een nieuwe, tedere kus. ik zou hier zoveel problemen voor krijgen, maar dat kon me bar weinig schelen op dit moment.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik fronste even. Ik wist al waar hij naartoe werkte.. ''En dat gaat jou wat aan, omdat?'' glimlachte ik, en veegde wat haren uit mijn gezicht die een beetje door de war zaten door de wind. Ik keek hem lichtelijk geamuseerd aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joseph Hamilton
    Ik zag de verbazing op Maria's gezicht toen vader haar mijn vriendinnetje noemde. Ik schaamde me ineens een beetje voor mijn vader.
    "Excuseert u mij, ik moet even iets regelen. Het was leuk je te ontmoeten, Maria," zei mijn vader.
    En daar stonden we dan, met z'n twee op het dek.
    "Wil je wat te drinken?" bood ik haar aan.
    Als mijn vader me iets had geleerd, dan was het dat ik altijd een gentleman moet zijn.

    Beatrice Luchtenstein
    "De rode wijn uit Nice is hier erg goed maar ook de Champagne is aan te bevelen," zeg ze vriendelijk.
    "Zou u ze beide willen proeven of gaat u voor iets sterkers?"
    Ik leunde met mijn hoofd in mijn handen.
    "Hmm," zei ik na even na te hebben gedacht,"Doe mij allebei maar, alstublieft."
    Het was nog een tamelijk jonge vrouw. Ze had een lief gezicht, met een strakke kaaklijn.


    Me so good.

    Alexandra Violetta

    Waarschijnlijk was John de eerste geweest bij wie ik kon zeggen wat ik vond en dat hij er ook nog eerlijk andwoord op gaf, al vliel het niet altijd mee om er een andwoord op te kunnen geven, meestal praate ik ook niet veel omdat er geen mensen waren waarmee ik kon praten. Maar ik vond het fijn om te luisteren naar wat hij zei, 'Ik heb nooit begrepen wat rijke mensen tegen arme mensen hebben, ze zijn aardiger dan rijke mensen.' Zij ik twijfelend.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Maria McArthur
    Nadat ik meneer Hamilthon gedag had gezegt en ik met Joseph alleen achter was gebleven, vroeg hij me of ik iets wou drinken. 'Graag' antwoordde ik glimlachend. Als ik geen crewlid was geweesd, had ik hier nooit mogen komen en nu ik toch mijn crewkleding niet aan had en dus ook niet als crewlid werd gezien door de gasten, leek het mij best interessant om te zien hoe alles er hier aan toe ging, hoewel iedereen waarschijnlijk snel zou zien dat ik hier niet thuis hoorde. Mijn jurk zag er namelijk heel anders uit dan die van de vrouwen hier.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Peyrac schreef:
    Ghehe, ik heb geen zin meer om te wachten dus ga ik maar schrijven ^^

    Anaïs Degrez

    Ik knikte gewoon, niet goed wetend hoe ik op een deftige manier antwoord zouden kunnen geven. Geen idee of we gewoon mochten gaan zitten of dat we een ober moesten vragen dus bleef ik even aarzelend staan. "Wat denk jij, zouden we het moeten vragen of niet?" Die stomme woorden met hun stomme 'h' ook altijd, ik kon ze gewoon niet deftig uitspreken. Niet bepaald tevreden met mezelf herhaalde ik een paar woorden in mijn hoofd, iedere keer met de nadruk op de letter 'h'.


    [Ik had al een keer een post geplaatst na de jouwe, maar maakt niet uit ik ga hier wel verder, haha.]

    Adele Calder
    "Wat denk jij, zouden we het moeten vragen of niet?" Ik kijk haar even aan en moet binnensmonds lachen om de H die ze uitspreekt. Je kon duidelijk merken dat ze hier niet vandaan kwam.
    "Ik heb geen flauw idee, waarschijnlijk wel. Het ziet er netjes uit, té netjes misschien." breng ik er op in. Ik weet niet of ik er het geld wel voor heb en of dit alleen voor eerste klas is bijvoorbeeld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    William David Lynch
    'En dat gaat jou wat aan, omdat?' ze kijkt me lichtelijk geamuseerd aan. Gelukkig, ik dacht al dat dit hele schip vol zat met saaie mensen.
    'De mens is een nieuwschierig wezen, Catherine,' antwoorde ik met een lichte grijns. 'Maar ik begrijp het als een dame zoals jij te 'braaf' is om zulke dingen aan een vreemdelingen te vertellen.'
    ik haalde één van mijn wenbrauwen lichtjes omhoog en keek haar afwachtend aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik had het gezien hoor maar ik wou graag wachten op Citizen maar die heeft er waarschijnlijk over gelezen dus ging ik maar verder :Y) -vaag, I know-]

    "Laten we gewoon gaan zitten dan maar." Stelde ik voorzichtig voor aan Myron en Adele terwijl ik vanuit mijn ooghoeken Myrons reactie in de gaten hield, misschien wist hij wel iets van dit hele gedoe. Het zag er prachtig uit maar waarschijnlijk maar half zo mooi als de eetzaal van de eerste klasse bedacht ik me met een teleurgestelde stem in mijn hoofd. Dat was waar ik thuishoorde, niet hier en ooit ging ik daar terug zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    May Violet Grey
    Het was zo teder. Zo liefdevol zo had ik het nog nooit gevoeld. Mijn handen liet ik in zijnhals en zijn haren gaan wat echt geweldig voelde. Ik liet mijn tong zijn mond binnen glippen toen ik opeens een geluid hoorde waardoor ik mijn lippen van de zijne rukte. Mijn ogen boorde gelijk naar het geluid. Een klein meisje 1e klas van rond de 8 en een kleine jonge dame van 13 stonden te kijken. 'We worden bekeken.' Zeg ik bezorgt.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan