• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Bien sûr (krul) Waar is hij? Catherine zit in het restaurant met haar ouders en verloofde :'D Ze moet gered worden!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicholas Naud Milton.

    Ik zucht even en laat mijn handen langzaam van de reling afglijden, waarna ik me omdraai en naar een bankje kijk waar een meisje op zit.
    Ze lijkt niet echt rijk, maar zeker niet arm. Zo te zien zou ik denken aan iemand van de tweedeklas. Eigenlijk vraag ik me af waarom hogere mensen, zo zien hun het dan, naar 'ons' dek komen. Stiekem heb ik wel een vermoeden, maar ik spreek het liever niet uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [William slentert rond, ik kan hem wel naar het restaurant laten komen? ^^ *Gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Is goed!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William David Lynch
    Uiteindelijk vond ik het dek van de eerste klasse. Mocht ik eigenlijk niet zijn, maar dat kon me bar weinig schelen. Verveeld liep ik rond. Het was nog mooier dan de tweede klasse en ik vond dat al luxe.
    Half-geïntereseerd wierp ik een blik naar het restaurant. Er zaten wat families, koppeltjes en weet ik wat. Allemaal netjes gekleed, chique... Ik had normale kleren aan en viel meteen op. ik twijfelde, maar de eersteklassers zouden vast ook niet interesant zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Joseph Hamilton
    Na lang erover nagedacht te hebben, antwoordde Maria dan eindelijk met een simpele 'Oke'. Ze leek niet al te enthousiast. Ik stond op, streek mijn pak glad en liep naar de deur.
    "Kom dan maar mee, Mrs. McArthur," zei ik plechtig terwijl ik de deur voor haar openhield.
    Ik ging haar voor richting dek 1, waar ik mijn vader aantrof. Hij hief vrolijk zijn hand op ter begroeting. Meteen keek hij nieuwsgierig naar Maria. Ik leek niet op mijn vader. Qua uiterlijk wel, maar qua innerlijk was ik net mijn moeder. Mijn vader was een man waar je moeilijk níet van kon houden.
    "Wie is deze schone dame?" vroeg hij vriendelijk aan Maria.


    Me so good.

    Nina McCean
    Al een tijdje voel ik de ogen van een jongen in mijn rug branden en als ik opkijk zie ik inderdaad dat een jongen mijn aanstaart. 'Heej' zeg ik glimlachend, waarna ik weer naar het water kijk. Als hij zin had om met me te praten dan zou hij vanzelf wel naar mij toe komen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Catherine Melrose Roux

    Verveeld speelde ik wat met mijn eten. ''Catherine, hou op!'' siste mijn moeder, bijna onhoorbaar voor de rest. Ik keek haar geïrriteerd aan, en schoof mijn stoel naar achter. ''Ik ga al,'' riep ik boos, stond op, en draaide me om om weg te lopen. Toen ik een paar snelle passen had gezet, knalde ik tegen iemand op. Geschrokken keek ik de jongen aan. ''Het spijt me zeer'' mompelde ik. Ik werd gék van die deftigheid.

    [Het is niet echt een jongen, maar man klinkt ook weer zo oud (cat)]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maria McArthur
    Nerveus liep ik achter hem aan naar het eerste dek, waar ik een man verbaasd naar mij zag kijken, maar vervolgens heel vriendelijk werd, iets wat ik natuurlijk niet verwacht had. 'Maria, meneer' zei ik glimlachend toen hij vroeg wie ik was. 'Maria McArthur'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Willian David Lynch
    'Het spijt me zeer.'
    'Jesus, dat is de derde keer vandaag,' zuchte ik. Ik trok mijn shirt recht en keek naar het meisje voor me. Blond, volle, rze lippen, heldere ogen, eerste klas.
    Haar 'Het spijt me' negeerde ik maar, ik werd ziek van hat aantal keer dat ik al 'Het geeft niet' had gezegt sinds deze reis begon.
    'Mijn fout, miss, ik kijk al de gehele dag nauwelijks waar ik loop.' Mijn stem was koud en normaal zou ik doorgelopen zijn, maar ik was nieuwschierig. Waarom zou ze eht restaurant uitgestormd zijn? Zou dit kind interesanter zijn?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine Melrose Roux

    Ik glimlachte enkel, en keek vluchtig achterom om te zien of Charles iets had gezien. Hij was druk in gesprek met mijn vader, dus dat zal wel niet.
    Ik stak maar mijn hand uit. ''Catherine'' glimlachte ik. Van mijn moeder moest ik nooit de eerste zijn die zich voorstelde, maar ik luisterde er niet meer naar. Ik was het zat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joseph Hamilton
    'Maria, meneer. Maria McArthur,'zei ze glimlachend.
    Mijn vader was zoals hij altijd was tegen mensen, aardig.
    "Roberto Hamilton, noem me maar Rob."
    Mijn vader schudde haar hand beleefd en stelde Maria daarna voor aan zijn zakenpartners die bij hem waren.
    "Is dat je vriendin?" fluisterde mijn vader achter zijn hand.
    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog.
    "Nee!"
    "Het lijkt me anders een leuke meid," zei mijn vader.

    Beatrice Luchtenstein
    Ik liep met een congac richting dek 1. Ik genoot van de frisse lucht. Ik was weliswaar een beetje tipsy van alle drank. Ik liep een beetje wankelend naar de reling zodat ik me goed kon vasthouden. Mijn oudste kleinzoon, Alfonso, die net 17 was geworden was naast me komen staan.
    "Voorzichtig aan hé, nana."
    Ik grinnikte toen ik zag dat hij een bier tevoorschijn haalde.
    "Niet tegen pa en ma zeggen, oké?"
    Ik knikte en samen genoten we van het uitzicht.

    [Anyone die wat met een oude oma wilt kletsen? lawl]


    Me so good.

    [Ik ga een turbo-douche nemen, dus ben terug in 15 minuutjes :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Bethany is altijd beschikbaar.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    William David Lynch
    'Catherine,' glimlachte ze. Ze stak haar slanke, bleke hand naar me uit.
    'William Lynch. Ik schud geen handen,' klonk het antwoord, zonder dat ik van haar gezicht weg keek.
    Ze leek de koude toon en mijn desintresse niet op te marken.
    'Waarom zo'n haast, Catherine?' vroeg ik gladjes. De wind sleog hard om ons heen, maar ik zorgde er voor dat ik goed verstaanbaar was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.